Nasze samochody - ponownie EG4 lecz z niespodzianką;) by tomekHEG4
tomekHEG4 - Czw Sty 23, 2014 11:18 Temat postu: ponownie EG4 lecz z niespodzianką;) by tomekHEG4 siema no i znow nowe Auto czyli
MODEL: Honda Civic V Generacji Eg4
Silnik: Pierwonie D15B2 90km
MODY:
Swap na B18C4 (VTI) Seria 169km/166NM
Short Arm Home made + jakiś Storzek
przepustnica B18C (integra Type R)
Kolektor ssący B18c6 (integra DC2)
Obróbka głowicy
Wałki rozrządu B18C6
PLANY: Cai lub parówa simoty + Storzek K/N odgrodzenie wszystkiego od Komory nawiew z zderzaka
Ssak Skunk2
Przepustnica Skunk2
Układ wydechowy: Koletor 4-2-1 seria B18c6 (integra type R)
środek Przelot 2,25cala
Końcowy Apexi N1 ORi
PLANY: Wyciszyć wydech he
Kolektor 4-2-1 lub 4-1 Supersprint
Środek przelot Mteh i na końcu Twinloop
Układ Napędowy : Skrzynia S9B z szperą
Customowe Przeguby (wzmocnione)
Short Shifter
PLANY: może kiedyś Spiek
Koło zamachowe Skunk albo Spoon 4,25 lub stoczyc ori
Układ Hamulcowy: Przód - Swap hamulców z VTI Tarcze nawiercane i nacinane + zielone klocki
Tył - Swap Halumców z VTI narazie seria
PLANY: Tarcze wentylowane nawiercane + zielone klocki tył (juz zakupione)
Koła: Oryginały VTI + nakrętki D1
Opony continental 195/45/r15 sam sie zdziwilem ze takie mieli;P
Body Kit; Lotka Spoon Ori
Lusterka Spoon Ori
Tylna klapa Lamitan + zaciągnieta an Tablice
Lampy przód Engel Ace + Bi Xenon
Lampy tył zrobione na USDM
Dokladka przod Ori VTI
Przyciemnione szyby
Plany : ogarnac nadkola na cacy
Środek Fotele Honda Integra
Kiera narazie 4gen seria he
Short Shifter + gałka Skunk
Podłoketnik
długi tunel
Moc hym okolo 180-190km
przyspieszenie seria 169 w tej budzie 100 robi w około 6s
Maxis - Czw Sty 23, 2014 13:15
Ładnie
Jaca! - Czw Sty 23, 2014 15:16
znowu te symbole tomekHEG4 napisał/a: | silnik D15B2 pierwotnie -----> B18C4 Aktualnie |
czemu nie chcesz się rozpisywać? My lubimy takie listy modów, od tego jest ten dział, aby obszernie opisac autko Dodaj jakieś fotki.
OSKA - Czw Sty 23, 2014 15:36
nie zrobisz opisu wg. wzoru , to temat leci do kosza ;]
Bartek - Czw Sty 23, 2014 16:05
ooo kulde, tyle koniów w civicu to już jedzie
MICHAŁ - Czw Sty 23, 2014 16:30
chyba trzeba vectre sprzedać i coś lżejszego kupić bo co z tego ze 3l pod machą jak nima szans do tej masy.graty
EDI - Czw Sty 23, 2014 21:28
No jestem ciekaw tych gratow , a co to jakas tajemnica czy zwyczajnie nie wiesz ? Dla kolegów wyrzej b18c4
Silnik 1.8 moc 169km b18c6 motor z integry typer 1.8 190 km
pietro - Czw Sty 23, 2014 22:11
zapowiada się ciekawie ... nie mniej popraw opis wg wzoru inaczej kosz...
tomekHEG4 - Pią Sty 24, 2014 10:02
ok chcieliscie macie w 1 poscie cały opis;)
Bartek - Pią Sty 24, 2014 13:57
od razu lepiej
brzmi fajnie wszystko
tomekHEG4 - Pią Sty 24, 2014 15:06
brzmi narazie z głośno he uszy bola szukam kogos kto by miał sliencer do rynny by sprawdzic czy byłaby roznica
Karol - Pią Sty 24, 2014 15:19
Widziałem autko opisane na H3M. Zrób coś z tym dolotem
tomekHEG4 - Pią Sty 24, 2014 16:12
no dolot musze stanowczo zmienic na 1 rzut ale nie wiem juz sam czy Cai czy Big tube odgrodzoną
to i to fajnie by zdało chyba sie bo mam wklejony wlot w zderzak i ładnie dało by sie poprowadzić myslałem jeszcze nad puchą carbonowa w komoze i wszystko łądnie podciagniete od dołu
Jaca! - Pią Sty 24, 2014 17:48
a ja nadal nie wiem jak to wygląda Dawaj jakies foto!
tomekHEG4 napisał/a: | Lampy przód Engel Ace + Bi Xenon
|
sory, padłem
conpress - Pią Sty 24, 2014 18:13
..opis robi wrażenie.. widać to po postach przedmówców..
również i ja proszę o foty.. 6 sek do setki.. chcę zobaczyć to na drodze.. i to szybko.. (teraz wiem czemu Edi uciekł na wyspy )
|
|
|