To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - ponownie EG4 lecz z niespodzianką;) by tomekHEG4

Krzysztof - Pią Sty 24, 2014 20:18

tomekHEG4 napisał/a:
przyspieszenie seria 169 w tej budzie 100 robi w około 6s


conpress, tyle robi seria

tomekHEG4 napisał/a:
Moc hym okolo 180-190km


a tu mamy więcej, kurna Fiat idzie na allegro :D też chcę zobaczyć jak to lata ale ja sie z Tobą nie ustawiam :D

Może jakis spot autostradowy się zrobi ale jak będzie cieplej,

Jankes - Pią Sty 24, 2014 20:27

Poka foty tego cuda ;d
conpress - Pią Sty 24, 2014 21:46

Krzysztof napisał/a:
tomekHEG4 napisał/a:
przyspieszenie seria 169 w tej budzie 100 robi w około 6s


conpress, tyle robi seria

(..)


hmm
najmocniejszy CRX w IIgen (lekki) w serii robi lekko ponad 7 sek do 100
civic VTI w kombi 1.8 16V 169 PS robi ponad 8 sek do 100
civic type-R 200PS robi 100 w prawie 7 sek (albo raczej 0.1 ~ 0.2 poniżej 7)
każda seryjna integra z lat 90-tych robiła 100 w więcej niż 7 sek poza najmocniejszą bodajże 200 konną type-R wg różnych danych ~6.3 - 6.5 sek 0-200 jakieś 30 sek

więc to OKOŁO 6 SEK brzmi NAPRAWDĘ CIEKAWIE :roll:

EDI - Pią Sty 24, 2014 23:03

Po tych modach silnika powinno byc 2xx w planach zabrakło tylko firmy mugena ;D skoro masz ssacy z c6 to po co skunk? Skoro to replika kolektora c6 z nieco większymi kanałami co dobre jest pod turbo , lekkie koło zamachowe spoona lub skunka ;D szykuj worek siana ludzie na oryginalnych stoczonych jeżdżą i sobie chwalą .odnoszę wrażenie ze chcesz być mega jdm -owy
tomekHEG4 - Sob Sty 25, 2014 00:45

nie nie lecz hymm patrzałem czytałem szukałem i stoczenie u otoczaka koła zamachowego =300zł tak piszą ludze a Koło zamachowe Skunk 2 koszta 450-500zł

właśnie dlatego chce ssaka skunk bo kiedys planuje soft turbo tego nie ma w planach gdyz narazie na to funduszu nie ma

Wcale nie powinno być 2xx ;) duzo sie naczytałem i po takich modach powinno skoczyc do 190 na tym co mam

co do tych 6s nie podałem i nie napisałem typowo że moj tyle robi;) porprostu to co poczytałem itp
ale patrząc że integra z silnikem B18C6 przy mocy 190km i wadze 1020kg ma do 100 6,7
Patrząc na to ze moje Eg z B18C2 na tych gratach co mam czyli moc podobna a waga (moj egzemplaż)900kg to 120kg jednak robi różnice no ale wtedy to już samobója silnik kreci się do 9tyś nie moge poprawić w 1 poscie ze nie chodzi o moje auto he ;p

Ja sam osobiście będe sie cieszył z 7 nawet 8 s do 100 by mnie zadowalało he i mysle ze 7 bedzie w moim zasiegu

Po prostu mażyłem od zawsze o VTI miało byc Eg6 no ale to co mam starcza tylko w dokumentach jest to Eg4 reszta wszystko od Vitki (no prawie) :P

a co do Upów to
Dziś wpadły rozpórki przód góra doł i tył środek jeszcze na doł tył i x bar może;P

niedługo nowy wydech bedzie chyba cały od kolektora nowy dolot i trzeba bedzie sie wybrać wszystko wystroić i wyhamować

EDI - Sob Sty 25, 2014 01:54

ssak inny ,walki ,kolektor wydechowy , obróbka głowicy i auto nie bylo strojone ?
tomekHEG4 - Sob Sty 25, 2014 02:06

było lecz przez poprzednika chce dac cały nowy wydech nowy dolot i chce jechać to wystroić i wyhamować
EDI - Sob Sty 25, 2014 02:56

To jeszcze nam powiedz który opis auta jest prawdziwy bo na h3m jest to http://imagizer.imageshac...90/560/fzko.jpg
I silnik to seria żadnych gratow z b18c6 nie widzę a zapytany o mody silnika odpisales :

" wszystko wyżej napisane co jest i co bedzie;P narazie plany skompe lecz realne he

Dziś założone rozpórki przód doł góra+ tył na kielichy"

Elektronika prawdopodobnie full seria a piszesz ze auto bylo strojone więc powinieneś mieć przerobiony komp i eproma z inna mapa
Chyba sam nie wiesz co masz

Po felgach zgaduje ze masz heble 282/262 z mb6 angola 4 x114.3

tomekHEG4 - Sob Sty 25, 2014 09:42

juz mowie myslałem ze tam seria i na h3m nie zmieniłem
gadałem z łepkem od ktorego go mam i wszystko mi powymieniał co było zmienione.
elektronika to p28 odcięcie na 9400 przesunięte /vtec na 4800 lekko zmieniona mapa.
możliwe
hamulce możliwe ze z angola wiem ze
przód nacinane nawiercane tył tak samo + ferodo ds2xxx nie moge doczytać reszty

myśle ze sam po kupnie auta odrazu tez byś nie widział co masz zmienione jak by ktos nie powiedział;)

EDI - Sob Sty 25, 2014 11:04

tomekHEG4 napisał/a:
juz mowie myslałem ze tam seria i na h3m nie zmieniłem
gadałem z łepkem od ktorego go mam i wszystko mi powymieniał co było zmienione.
elektronika to p28 odcięcie na 9400 przesunięte /vtec na 4800 lekko zmieniona mapa.
możliwe
hamulce możliwe ze z angola wiem ze
przód nacinane nawiercane tył tak samo + ferodo ds2xxx nie moge doczytać reszty

myśle ze sam po kupnie auta odrazu tez byś nie widział co masz zmienione jak by ktos nie powiedział;)
racja bym się zapytał na drugi dzień gościa co kupiłem i za co zapłaciłem ;o odcinka 9400 heh chcial bym to zobaczyć pare razy na odcieciu no chyba ze tam sprezynki i talezyki są też zmienione , lekko zmieniona mapa ? Uwierz mi g dyby koles takie rzeczy pisał to do kupna by mnie nie zachęcił ,
Lincoln - Sob Sty 25, 2014 11:19

Edi ale przynudzasz, w sumie przestałem juz czytać od tego momentu:
EDI napisał/a:
Po tych modach silnika powinno byc 2xx w planach zabrakło tylko firmy mugena ....


Jak seria ma 6sek do setki to Twój musi być szybszy, kurde powoli strach stawać obok Hond na śwaitłach w STG - a w sumie nie, bo u nas nie ma takich swiateł :mrgreen:

tomekHEG4 - Sob Sty 25, 2014 13:21

słuchaj Edi może zle zrobiłem nie pytajac odrazu lecz

1 jeśli by ci mega zależało na takim aucie + była by to mega okazja wadpie bys zadawał miliardy pytań
2 on sam mi powiedział co zmieniał sam nie pytałem
3 mówił odrazu ze ma coś z integry dc2 ale nie spytałem co lub może mówił a wtedy nie zwróciłem uwagi tak samo cos mowił o kompie ;)
4 może koleś troche też przekolorował i nie ma tego wszystkiego w niej co podał
okaże sie to jak pojade do dobrego mechanika i hamownie

może nie jestem super mega znawca ale troche wiem i to mi starcza;)
tak samo pokaż mi B18C4 co ma 2xx ? mało ich kazdy jeden a 18x albo 19x ale 200 jeszcze nie widziałem nie wyczytałem po zmianie ssaka wałkow i przepustnicy

EDI - Sob Sty 25, 2014 15:20

tomekHEG4 napisał/a:
słuchaj Edi może zle zrobiłem nie pytajac odrazu lecz

1 jeśli by ci mega zależało na takim aucie + była by to mega okazja wadpie bys zadawał miliardy pytań
2 on sam mi powiedział co zmieniał sam nie pytałem
3 mówił odrazu ze ma coś z integry dc2 ale nie spytałem co lub może mówił a wtedy nie zwróciłem uwagi tak samo cos mowił o kompie ;)
4 może koleś troche też przekolorował i nie ma tego wszystkiego w niej co podał
okaże sie to jak pojade do dobrego mechanika i hamownie

może nie jestem super mega znawca ale troche wiem i to mi starcza;)
tak samo pokaż mi B18C4 co ma 2xx ? mało ich kazdy jeden a 18x albo 19x ale 200 jeszcze nie widziałem nie wyczytałem po zmianie ssaka wałkow i przepustnicy

Dla czego zakladasz ze nie zadawał bym za wiele pytań ? Nie znasz mnie nie wiesz ile wiem o hondach , a ty widać ze za wiele nie wiesz po tym co wypisujesz jak by vti bylo twym marzeniem to byś troche wiedział w temacie i się dowiedział jakie są różnice między silnikami i osprzętem i ze ssacy na zdjęciu które wstawiles jest seryjne b18c4 co do wydechowego to wstaw lepsze zdjęcie to też ci powiem a skoro zadanie max10 pytań odosnie modyfikacji to dla ciebie miliard to gratuluję tu masz wykres plus tloki doprezajace bez nich bylo 2xx http://imageshack.us/phot...2020400152.jpg/

cimar - Sob Sty 25, 2014 15:24

Zapodaj jakieś fotki ;)
akurat edładro siedzi w hondach to i może co nieco powiedzieć

Krzysztof - Nie Sty 26, 2014 23:31

EDI, jak się ożywił,

widać, że te Hondy mu się snia po nocach, a co Ania na to ?

No nic, ja liczę że bliżej wiosny jak będzie juz ładnie to pojeździmy, co jest pod maską to z Edim mam nadzieję że dojdziecie do porozumienia,

A najważniejsze, że Ci się auto podoba i że jesteś zadowolony.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group