Nasze samochody - BMW e36 323ti by Kędzior
Jaca! - Pon Sie 10, 2015 22:07
jak sie bawic to się bawić, czapke odprężyć, turbo wstawić
Krzysztof - Pon Sie 10, 2015 22:36
Kędzior napisał/a: | ć a jeśli chodzi o jakiś gotowy projekt tu obawa przed wytykaniem że kupiłem gotowca czego tez nie lubię |
chyba żartujesz teraz, robisz coś bo inni powiedzą, a co to kogo obchodzi, Twoje pieniądze i TY podejmujesz decyzję. Jak by tacy ludzie jak Kulczyk patrzyli na innych to by nic nie mieli. Przecież 80% społeczeństwa mówi tylko o tym czego nie da się zrobić.
Kiedyś na SCS była taka dyskusja
Łoś super ktoś - wielka mi sprawa kupić GTera i wygrać zawody, zrobić auto samemu to sztuka
właściciel GTera - hmmm, no w sumie eeeee (nie chciał chłopcu powiedzieć co ty pier...)
Krzysztof - ja jednak wolałbym te umiejętności gdzie mógłbym zarobić na gteera niż zbudować w szopie coś tam
marasss2 napisał/a: | Pamiętaj to co zbudujesz sam zawsze będziesz z tego dumny, a nie kupowanie gotowców. |
ja kupiłem gotowca, i jakoś jestem z niego zadowolony i dumny.
grzeszak - Wto Sie 11, 2015 01:25
marasss2 napisał/a: | Zdecydowanie bym dmuchał w motor |
A ja bym zdecydowanie dmuchał kogoś innego
A na poważnie: drzewo/dziecko zawsze zdążysz posadzić/zrobić. Chyba bym się skłaniał do turbo, a następny krok to nitro.
Lincoln - Wto Sie 11, 2015 09:00
A ja bym podszedł racjonalnie do tematu i zobaczył na choćby naszym forum jak idzie uturbianie silników NA, poczytaj temat Ediego, czy Teosa, bo przechodzili przez to i wiedzą jak wiele czasu i pieniędzy potrzeba, a potem to i tak nie przekłada się na wartość bo nikt nie chce obecnie nawet auta po chiptuningu w doładowanym...
Kędzior - Wto Sie 11, 2015 11:13
grzeszak, też o tym myślałem żeby po mału krok po kroku to realizować ale to wymaga bardzo duuużo czasu i kasy
Lincoln, właśnie to jest problem że jak już tyle włoży człowiek to potem nikt i tak nie doceni
koszt uturbienia to lekką reką 10tyś bez robocizny nitro około 5 taki średni zestaw ,
z drugiej storny po 15 -20 tyś mam już gotowce które pewnie i tak jadą lepiej niż to co bym zbudował i tak cieżko wybrać w sumie ja skłaniał bym się ku nitro taniej a efekt myślę że nienajgorszy choć tylko na chwilę ale turbo jak to turbo lubi często zawodzić niestety ale daje spore efekty za to koszta współmiernie wyższe i czas realizacji znacznie dłuższy bo minimum 2 lata musiał bym poświęcić a nitro można zamontować w 3 dni
MICHAŁ - Wto Sie 11, 2015 22:27
ja też doszedlem do tego momentu co ty . mam niby szybkie auto które nie liczy sie na wyscigach w kregu obecnie startujacych . ale tez jak ty jestem realista i już nie chcial bym inwestować w vectre takiej kasy aby cos znaczyla na 1/4 .lecz z drugiej strony brakuje mi tych emocji i adrenaliny i nadal cos tam mysle kombinuje
Kędzior - Śro Sie 12, 2015 00:54
MICHAŁ, dokładnie tak ! Trafiłeś w sedno sprawy codziennie bije się z myślami co dalej a wybór trudny niestety
Lincoln - Śro Sie 12, 2015 22:48
Ciężko pogodzić auto codziennego użytkowania z super osiągami Panowie.
Barley - Śro Sie 12, 2015 22:53
Nie wam jedynym moc w aucie przestała być zauważalna. Jeżdżąc na co dzień Ferrari po pewnym czasie byłby ten sam efekt
Krzysztof - Śro Sie 12, 2015 23:28
Kędzior napisał/a: | codziennie bije się z myślami co dalej a wybór trudny niestety |
szybkie fajne i prawie wygodne, do czasu dzieci da radę, moje BMW się nie nadaje
Lincoln napisał/a: | Ciężko pogodzić auto codziennego użytkowania z super osiągami Panowie. |
a M5 mówiłeś, że to auto, którym można jeździć codziennie a przy okazji jest szybkie
Barley napisał/a: | Nie wam jedynym moc w aucie przestała być zauważalna. Jeżdżąc na co dzień Ferrari po pewnym czasie byłby ten sam efekt |
na szczęście to działa też w drugą stronę, pojeździsz Tico potem w swoje auto i masz rakietę prawie bez kosztownego tuningu
Kędzior - Czw Sie 13, 2015 13:26
Krzysztof, compakta już mam i bez urazy nie zamienił bym się
jak miał bym zmieniać na auto typowo na 1/4 to nie chciał bym nic co zrobi czas powyżej 13,9 żeby czuć poprostu różnicę w osiągach
M5 jest złotym środkiem na takie zachcianki ale jeśli patrzeć na koszty m5 i nie mówię tu o zakupie bo to nie jest problem za to utrzymanie już tak bo co z tego że wydam całą kase na zakup auta jak potem będzie stało bo nie stać mnie będzie na jego serwisowanie a przy zakupie auta trzeba brać wszystko pod uwagę
co do jeżdżenia słabszym autem na codzień to ja śmigam ani 318is i gdy wsiadam do mojej 323ti czuć meeega różnicę jednak po całym dniu jeżdżenia wieczorem już jest słabe
Krzysztof - Czw Sie 13, 2015 23:50
Kędzior napisał/a: | Krzysztof, compakta już mam i bez urazy nie zamienił bym się |
bez urazy ale ja też bym się nie zamienił i bez urazy ale nie widzę nawet propozycji zamiany z mojej strony
Kędzior - Pią Sie 14, 2015 00:50
Krzysztof, źle się zrozumielismy
Kędzior - Pon Sie 31, 2015 00:58
Przy okazji dnia pielegnacji nagralismy filmik a fotki dodam jutro
Coś dla ucha na koniec weekendu
https://youtu.be/rCTPfK0Sw4U
[youtube]https://youtu.be/rCTPfK0Sw4U[/youtube]
grzeszak - Wto Wrz 01, 2015 00:39
Ładnie zapindala
|
|
|