Nasze samochody - BMW 318is E36 Qp.
OSKA - Pon Mar 09, 2015 13:57 Temat postu: BMW 318is E36 Qp.
MODEL: 318is , e36 1992r.
SILNIK: 1.8 140KM czy jakoś tak..
UKLAD DOLOTOWY: jest
UKLAD WYDECHOWY: od 2.0
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: sa jakieś zegary itp. ale wszystko wyleci prócz tego elektryczne szyby, szyberdach, domykanie szyb, wspomaganie, central i ciul wie co tam jeszcze
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło do wymiany, muszę tylko czas znaleźć
ZAWIESZENIE: przód nisko , tył wysoko ..
UKLAD HAMULCOWY: hamuje, nic szczegónego
BODY-KIT: Miała chińskie ringi , ma już ori soczewki, pomarańczowe kierunku, tylne lampy sa jeszcze do wymiany.
ŚRODEK: jasna skóra
CAR-AUDIO: jakieś gówniane radio..
Plany są takie by doprowadzić ją do oryginału, zrobić podsufitkę na szyberdachu, obniżyć , zwalić te progi które są , bo poprzedni właściciel uwielbiał tjuning i naebał pełno nitów w zderzaku i progach, także progi do wymiany, zderzak przedni też. trzeba zrobić wgniotkę na lewym błotniku i ogólnie takie pierdoły , na pewno będzie malowana , chciałem całą, ale wszyscy mi odradzają , w sumie nie wiem czemu. Dyfer trzeba ściągnąć, uszczelnić i może zaspawać, a potem się zobaczy czy zostanie a corsa pójdzie na sprzedaż czy bmw pójdzie na sprzedaż a corsa zostanie. Jeśli tak, to będę szukał ciemnego wnętrza, bo Szefowej się nie podoba jasne wnętrze, aczkolwiek mnie tez nie przekonuje
i Cała rodzinka w komplecie
Tomix - Pon Mar 09, 2015 17:58
Siłowniki maski tez to przerabiałem
Jakoś na fotach to wszystko z przodu słabo spasowane
Mega plus za osunięcie gejowskich lamp z kierunkiem
OSKA - Pon Mar 09, 2015 19:05
do przodu na razie chłopaki się nie przykładali, bo i tak trzeba zwalić i poskładać na nowo .. tam jest w chu rzeźba z elektryką ..
pietro - Pon Mar 09, 2015 21:40
Generalnie spoko auto... Fajnie ze coupe, przemawia do mnie bardziej niz compakt... Powodzenia w pracach modernizacyjnych
MICHAŁ - Pon Mar 09, 2015 22:19
oska i bmw do puki nie zobacze nie uwierze
OSKA - Pon Mar 09, 2015 22:34
Spoko, sam w to nie wierze , do dzisiaj było nawet całkiem wygodne .. ale nie jedzie ;p teraz chłopaki siedzą i kręcą .. się jutro zdziwię jak wrócę do domu z pracy jaka ona niska i twarda ..
tobi_e30 - Pon Mar 09, 2015 23:23
Autko całkiem całkiem, powodzenia w modach
Krzysztof - Pon Mar 09, 2015 23:44
OSKA napisał/a: | Plany są takie by doprowadzić ją do oryginału, zrobić podsufitkę na szyberdachu, obniżyć , zwalić te progi które są , bo poprzedni właściciel uwielbiał tjuning i naebał pełno nitów w zderzaku i progach, także progi do wymiany, zderzak przedni też. trzeba zrobić wgniotkę na lewym błotniku i ogólnie takie pierdoły , na pewno będzie malowana , chciałem całą, ale wszyscy mi odradzają , w sumie nie wiem czemu. Dyfer trzeba ściągnąć, uszczelnić i może zaspawać, a potem się zobaczy czy zostanie |
jak już to wszystko zrobisz to będziesz się zastanawiał czy zostanie przecież to trochę bez sensu wpakujesz kasę a potem przy sprzedaży tego nie odzyskasz,
po drugie, mój kompakt damski to pewnie dlatego jest chyba w ciut lepszym stanie bo u mnie maska trzyma sie sama nie potrzebuję trzonka od miotły,
pietro napisał/a: | przemawia do mnie bardziej niz compakt |
ja jednak wolę mojego compakta przynajmniej jest podobno damski chociaż laski się za mną nie oglądają, bardziej widziałem to jak jeździłem Fiatem BMW chyba nie ma tego czegoś w sobie.
OSKA - Wto Mar 10, 2015 00:15
Cytat: | BMW chyba nie ma tego czegoś w sobie. |
Ja zauważyłem zupełnie co innego niż piszesz piździk ciągle gada jak jedzie "zobacz jak się paczo" :p
Cytat: | bo u mnie maska trzyma sie sama nie potrzebuję trzonka od miotły |
Sam jesteś trzonek od miotły :p to jest rura stalowa zapindolona od Jankesa z garażu a pomalowana u mnie w piwnicy na czerwony kolor z palety ferrari :p a tak na poważnie siłowniki się wymieni, młody gniewny fan tjuingu (czyt. Poprzedni właściciel) nie miał kasy na takie pierdoly :p
Piździk przejechał się autem a tak tylko piździkiem jeździł to sie podnieca ;D
Życzę wytrwałości może to auto doprowadzisz do satysfakcjonującego cię stanu
Fajnie ze drzwi bez ramek
MICHAŁ - Wto Mar 10, 2015 09:20
osaka w is mozna bez wiekszej ingerencji przestawić walek rozrzadu co daje wymierne korzyść dla wkrecania sie na obroty . naprawde przyjemny mod i jestem naprawde w szoku różnicy . robiliśmy calkiem niedawno w coupe paweltczew .
OSKA - Wto Mar 10, 2015 14:26
A jakie są minusy takiej operacji ? :]
conpress - Wto Mar 10, 2015 16:03
OSKA napisał/a: | (..) a tak na poważnie siłowniki się wymieni, (..) |
mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę..
OSKA napisał/a: | A jakie są minusy takiej operacji ? :] |
albo fajnie się wkręca od 3500 do końca a do 3500 jest lekko mulasty - ale nie że beznadziejnie.. natomiast odwrotnie - miałem tak w dawnej E30 początkowo ustawione, że ładnie szedł już od 1800 do 3500-4000 potem normalnie bez szału.. - idealnie do miasta na codzień
OSKA - Wto Mar 10, 2015 17:04
conpress napisał/a: | mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę.. |
to trzymaj je dla mnie, ale ja dopiero w sobotę będę miał czas podjechać.
Krzysztof - Wto Mar 10, 2015 18:58
OSKA napisał/a: | Sam jesteś trzonek od miotły |
jeżeli tak to dość duży
OSKA napisał/a: | to jest rura stalowa zapindolona od Jankesa z garażu a pomalowana u mnie w piwnicy na czerwony kolor z palety ferrari |
faktycznie jak sie przyjrzę to widać coś z ferrari
conpress napisał/a: | mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę.. |
zawsze mnie to zastanawiało, koszta naprawy niektórych rzeczy są śmieszne a jednak poprzedni właściciel tego nie zrobił
Więc Oska działaj ja przy mojej też działam. Znaczy ASO działa
MICHAŁ - Wto Mar 10, 2015 20:58
oska z tym walkiem jest tak jak pisze lukasz . albo jedzie jak diesel od dołu albo kreci fajnie na wysokich . te ustawienie zależy od stylu jazdy . mi odpowiada opcja ze na wysokich ciagnie . bo każda redukcja biegu daje fajnego kopa który nie jest dostepny przy fabrycznie ustawionym rozrzadzie
|
|
|