To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - BMW 318is E36 Qp.

OSKA - Pon Mar 09, 2015 13:57
Temat postu: BMW 318is E36 Qp.
MODEL: 318is , e36 1992r.

SILNIK: 1.8 140KM czy jakoś tak..

UKLAD DOLOTOWY: jest

UKLAD WYDECHOWY: od 2.0

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: sa jakieś zegary itp. ale wszystko wyleci prócz tego elektryczne szyby, szyberdach, domykanie szyb, wspomaganie, central i ciul wie co tam jeszcze

UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło do wymiany, muszę tylko czas znaleźć

ZAWIESZENIE: przód nisko , tył wysoko ..

UKLAD HAMULCOWY: hamuje, nic szczegónego

BODY-KIT: Miała chińskie ringi , ma już ori soczewki, pomarańczowe kierunku, tylne lampy sa jeszcze do wymiany.

ŚRODEK: jasna skóra

CAR-AUDIO: jakieś gówniane radio..

Plany są takie by doprowadzić ją do oryginału, zrobić podsufitkę na szyberdachu, obniżyć , zwalić te progi które są , bo poprzedni właściciel uwielbiał tjuning i naebał pełno nitów w zderzaku i progach, także progi do wymiany, zderzak przedni też. trzeba zrobić wgniotkę na lewym błotniku i ogólnie takie pierdoły , na pewno będzie malowana , chciałem całą, ale wszyscy mi odradzają , w sumie nie wiem czemu. Dyfer trzeba ściągnąć, uszczelnić i może zaspawać, a potem się zobaczy czy zostanie a corsa pójdzie na sprzedaż czy bmw pójdzie na sprzedaż a corsa zostanie. Jeśli tak, to będę szukał ciemnego wnętrza, bo Szefowej się nie podoba jasne wnętrze, aczkolwiek mnie tez nie przekonuje :)







i Cała rodzinka w komplecie

Tomix - Pon Mar 09, 2015 17:58

Siłowniki maski tez to przerabiałem :)
Jakoś na fotach to wszystko z przodu słabo spasowane
Mega plus za osunięcie gejowskich lamp z kierunkiem :mrgreen:

OSKA - Pon Mar 09, 2015 19:05

do przodu na razie chłopaki się nie przykładali, bo i tak trzeba zwalić i poskładać na nowo .. tam jest w chu rzeźba z elektryką ..
pietro - Pon Mar 09, 2015 21:40

Generalnie spoko auto... Fajnie ze coupe, przemawia do mnie bardziej niz compakt... Powodzenia w pracach modernizacyjnych
MICHAŁ - Pon Mar 09, 2015 22:19

oska i bmw do puki nie zobacze nie uwierze :razz:
OSKA - Pon Mar 09, 2015 22:34

Spoko, sam w to nie wierze , do dzisiaj było nawet całkiem wygodne .. ale nie jedzie ;p teraz chłopaki siedzą i kręcą .. się jutro zdziwię jak wrócę do domu z pracy jaka ona niska i twarda ..
tobi_e30 - Pon Mar 09, 2015 23:23

Autko całkiem całkiem, powodzenia w modach
Krzysztof - Pon Mar 09, 2015 23:44

OSKA napisał/a:
Plany są takie by doprowadzić ją do oryginału, zrobić podsufitkę na szyberdachu, obniżyć , zwalić te progi które są , bo poprzedni właściciel uwielbiał tjuning i naebał pełno nitów w zderzaku i progach, także progi do wymiany, zderzak przedni też. trzeba zrobić wgniotkę na lewym błotniku i ogólnie takie pierdoły , na pewno będzie malowana , chciałem całą, ale wszyscy mi odradzają , w sumie nie wiem czemu. Dyfer trzeba ściągnąć, uszczelnić i może zaspawać, a potem się zobaczy czy zostanie


jak już to wszystko zrobisz to będziesz się zastanawiał czy zostanie :) przecież to trochę bez sensu wpakujesz kasę a potem przy sprzedaży tego nie odzyskasz,

po drugie, mój kompakt damski :) to pewnie dlatego jest chyba w ciut lepszym stanie :) bo u mnie maska trzyma sie sama :) nie potrzebuję trzonka od miotły,

pietro napisał/a:
przemawia do mnie bardziej niz compakt


ja jednak wolę mojego compakta przynajmniej jest podobno damski :) chociaż laski się za mną nie oglądają, bardziej widziałem to jak jeździłem Fiatem :) BMW chyba nie ma tego czegoś w sobie.

OSKA - Wto Mar 10, 2015 00:15

Cytat:
BMW chyba nie ma tego czegoś w sobie.


Ja zauważyłem zupełnie co innego niż piszesz ;) piździk ciągle gada jak jedzie "zobacz jak się paczo" :p

Cytat:
bo u mnie maska trzyma sie sama nie potrzebuję trzonka od miotły


Sam jesteś trzonek od miotły :p to jest rura stalowa zapindolona od Jankesa z garażu a pomalowana u mnie w piwnicy na czerwony kolor z palety ferrari :p a tak na poważnie siłowniki się wymieni, młody gniewny fan tjuingu (czyt. Poprzedni właściciel) nie miał kasy na takie pierdoly :p
Piździk przejechał się autem a tak tylko piździkiem jeździł to sie podnieca ;D
Życzę wytrwałości może to auto doprowadzisz do satysfakcjonującego cię stanu ;)
Fajnie ze drzwi bez ramek

MICHAŁ - Wto Mar 10, 2015 09:20

osaka w is mozna bez wiekszej ingerencji przestawić walek rozrzadu co daje wymierne korzyść dla wkrecania sie na obroty . naprawde przyjemny mod i jestem naprawde w szoku różnicy . robiliśmy calkiem niedawno w coupe paweltczew .
OSKA - Wto Mar 10, 2015 14:26

A jakie są minusy takiej operacji ? :]
conpress - Wto Mar 10, 2015 16:03

OSKA napisał/a:
(..) a tak na poważnie siłowniki się wymieni, (..)


mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę..



OSKA napisał/a:
A jakie są minusy takiej operacji ? :]


albo fajnie się wkręca od 3500 do końca a do 3500 jest lekko mulasty - ale nie że beznadziejnie.. natomiast odwrotnie - miałem tak w dawnej E30 początkowo ustawione, że ładnie szedł już od 1800 do 3500-4000 potem normalnie bez szału.. - idealnie do miasta na codzień ;-)

OSKA - Wto Mar 10, 2015 17:04

conpress napisał/a:
mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę..


to trzymaj je dla mnie, ale ja dopiero w sobotę będę miał czas podjechać.

Krzysztof - Wto Mar 10, 2015 18:58

OSKA napisał/a:
Sam jesteś trzonek od miotły


jeżeli tak to dość duży :)

OSKA napisał/a:
to jest rura stalowa zapindolona od Jankesa z garażu a pomalowana u mnie w piwnicy na czerwony kolor z palety ferrari


faktycznie jak sie przyjrzę to widać coś z ferrari :)

conpress napisał/a:
mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę..


zawsze mnie to zastanawiało, koszta naprawy niektórych rzeczy są śmieszne a jednak poprzedni właściciel tego nie zrobił :)

Więc Oska działaj ja przy mojej też działam. Znaczy ASO działa :)

MICHAŁ - Wto Mar 10, 2015 20:58

oska z tym walkiem jest tak jak pisze lukasz . albo jedzie jak diesel od dołu albo kreci fajnie na wysokich . te ustawienie zależy od stylu jazdy . mi odpowiada opcja ze na wysokich ciagnie . bo każda redukcja biegu daje fajnego kopa który nie jest dostepny przy fabrycznie ustawionym rozrzadzie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group