To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - VW Jetta GLI A6 by Choody

Artur - Czw Mar 24, 2016 15:36

Czy małe koszta jak na taki przyrost? Hmmm zacząć trzeba oczywiście od suszarki k04, do tego dp plus wydech(lambda off), Cooler od s3 lub r20. Wtryski mogą być od wspomnianego wyżej. Po czym przeprogramować skrzynie by ogranicznik przenieść i całość zestroić. Mowa o wersjach 200 i 211KM oczywiście. Celując ponad 350KM icek z s3 może puchnąć.. Choć niekoniecznie. Koszta (licząc na nowych gratach) przerastają 10tyś polskich złotych gdzie chciałbym uwzględnić dedykowany wydech to koszt od 4tys zł wzwyż :) samym programem można osiągnąć okolice 250-260KM i 360Nm
choody - Czw Mar 24, 2016 16:06

Na tą chwilę planuje zobaczyć co z programem da się zrobić, tak więc dzięki Artur za namiary :) odezwę się na pewno do Soboty
seepo - Czw Mar 24, 2016 16:37

to jest wersja USA one trochę więcej z serii mogą :) popatrz sobie co CompSport robi bo oni poszli ostro z tymi silnikami
Artur - Czw Mar 24, 2016 16:41

Mogą nie musza:-) co nie zmienia faktu ze dłubanie tego silnika na 350plus myśle ze mija się z celem ze względu na koszta u napęd 🙈
grzeszak - Czw Mar 24, 2016 20:57

Całkiem fajne autko, wersja dla Wuja Sama na pewno ciekawsza niż na Europę. Przy tej mocy jazda na pewno jest ciekawa.
choody - Pią Mar 25, 2016 12:59

Znalazłem ciekawą wzmiankę w internetach. Podobno można tak przeprogramować DSG by w trybie łopatek nie robiło kickdown. Ktoś się orientuje kto coś takiego robi? Szczerze mnie to wkurza strasznie, nie po to przełączą się na łopatki by robił Ci kickdown jak niechcący dasz za dużo gazu. :???:

Mam VCDS'a ale raczej nic tutaj nie pomoże, mogę kalibrować nim tylko DSG

Krzysztof - Pią Mar 25, 2016 13:53

choody napisał/a:
Szczerze mnie to wkurza strasznie, nie po to przełączą się na łopatki by robił Ci kickdown jak niechcący dasz za dużo gazu.


a u mnie jest wyczuwalny przycisk pod pedałem gazu. W sumie z tych łopatek to się rzadko korzysta :) nie zmienia to faktu, że na S się jeździ przeważnie lepiej.

choody - Pią Mar 25, 2016 14:28

Krzysztof napisał/a:

a u mnie jest wyczuwalny przycisk pod pedałem gazu. W sumie z tych łopatek to się rzadko korzysta :) nie zmienia to faktu, że na S się jeździ przeważnie lepiej.


Jest ten pedał dwu stopniowy ale za ciężką nogę mam :) a czasami naprawdę naprawdę przyjemnie mi się jedzie na łopatkach. Albo tak się uparłem że skoro je mam to muszę używać

Krzysztof - Pią Mar 25, 2016 14:34

choody napisał/a:
Albo tak się uparłem że skoro je mam to muszę używać


tak własnie sądzę, bo u mnie na początku też tak jeździłem teraz tylko czasami łopatką zbijam bieg jak mi włączy za niski.

seepo - Pią Mar 25, 2016 15:33

Na pewno CompSport zmienia soft w DSG więc do Szymona do Żukczyna byś musialłpodjechać pogadać
Artur - Pią Mar 25, 2016 17:06

Nie tylko compsport:-)
rwtnt - Sob Mar 26, 2016 01:50

Zrób program i zostaw to w spokoju :) i tak to nigdy nie będzie uliczny zabijaka ciężkie i bez 4x4.
Lincoln - Sob Mar 26, 2016 02:47

choody napisał/a:
Problem w tym że GLI nie zobaczysz w Niemczech :) tylko na USA i Canade były produkowane


Jetta, to Jetta, A6, GLI i te inne znaczki nic nie zmieniają praktycznie. Taka konkluzja: to że Hieny nie zobaczysz w Pl czy De nie oznacza, że jest pieknym i wyjątkowym zwierzęciem :wink:

rwtnt napisał/a:
Zrób program i zostaw to w spokoju :) i tak to nigdy nie będzie uliczny zabijaka ciężkie i bez 4x4.


Ale już 300konne AWD to szatan w czystej postaci i killer, zwłaszcza z okolic 2000roku :mrgreen:

grzeszak - Sob Mar 26, 2016 12:04

Lincoln napisał/a:
choody napisał/a:
Problem w tym że GLI nie zobaczysz w Niemczech :) tylko na USA i Canade były produkowane


Jetta, to Jetta, A6, GLI i te inne znaczki nic nie zmieniają praktycznie. Taka konkluzja: to że Hieny nie zobaczysz w Pl czy De nie oznacza, że jest pieknym i wyjątkowym zwierzęciem :wink:

rwtnt napisał/a:
Zrób program i zostaw to w spokoju :) i tak to nigdy nie będzie uliczny zabijaka ciężkie i bez 4x4.


Ale już 300konne AWD to szatan w czystej postaci i killer, zwłaszcza z okolic 2000roku :mrgreen:


Z tą hieną to mnie rozbawiłeś :)

choody - Sob Mar 26, 2016 15:53

Lincoln napisał/a:

Jetta, to Jetta, A6, GLI i te inne znaczki nic nie zmieniają praktycznie. Taka konkluzja: to że Hieny nie zobaczysz w Pl czy De nie oznacza, że jest pieknym i wyjątkowym zwierzęciem :wink:


Jetta, to Jetta, BMW, to BMW :) dla jednych jedno nie robi wrażenia nawet GLI a dla innych to drugie nie robi wrażenia. Ja jestem i tak zajarany jak dzieciak że mam takie auto i właśnie o to chodzi :) . Gdybym miał ponownie dokonać wyboru auta to tym bardziej bym się nie zastanawiał i brałbym Jette znowu. Jakbym kupował auto pod publikę to bym pewnie kupił A5 czy F10/F30 etc.

rwtnt napisał/a:
Zrób program i zostaw to w spokoju :) i tak to nigdy nie będzie uliczny zabijaka ciężkie i bez 4x4.


Co do braku napędu na 4 buty to zgadzam się przydałby się a że niby ciężka? 1400 kg to za dużo ;P? Nigdy nie mówiłem że zamierzam to wystrajać na 300+ a co do programu to okazuje się że są problemy z ogarnięciem mojego ECU :( to Simos 12.2 coś tam już dłubią i może się niedługo coś uda. Ale pierwsze podejście nie udane ;(

EDIT: Lincoln możemy się w tej kwestii nie zgadzać ale według mnie "rzadkość" czy "niespotykalność" jakiegoś auta jednak częściowo wpływa na to że auto przynajmniej wzbudza nieco więcej zainteresowania. No i stwierdzenie że to ulubione auto emerytów Niemieckich tak troszkę brzmi jak kpina :P i stąd ta całą dyskusja. Dla mnie to fajne auto, nie bijące po gałach które nie krzyczy że jest zajebiste a mimo to przyjemnie się tym jeździ. I o to mi chodziło. Kuniec tematu :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group