Nasze samochody - SAAB 9-3 II SportCombi 2.0 Turbo
conpress - Czw Gru 22, 2016 15:47
OSKA napisał/a: | Lincoln napisał/a: | Krzysztof napisał/a: |
to dlaczego macie saaba |
Dla jednych ładne jest stare kombi w stanie 2+ |
Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba |
ach te gusta i guściki.. to zależy.. miałem fajne E34 i E30 w kombi/touringu mam i szedzkie padło które w sumie głównie mam po to bo mi się też podoba.. fakt 9-5 a nie 9-3..
PS taksówkę mam też, ale nie podo ba mi się.. za to dobrze się jeździ i co ważne ma 4 drzwi
Lincoln - Czw Gru 22, 2016 20:34
OSKA napisał/a: |
Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba |
A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia, ale masz rację nawet kłamstwo/głupota powtarzana wielkrotnie dla niektórych staje się prawdą
Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie.
OSKA - Czw Gru 22, 2016 21:00
Lincoln napisał/a: | A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia |
przewrotny tok myslenia , ciekawe
Krzysztof - Czw Gru 22, 2016 23:12
Lincoln napisał/a: | Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie. |
ale wiesz, że dla każdego rzeczowe i sensowne argumenty oznacza co innego.
W zasadzie tylko to co mierzalne można stwierdzić wszystko inne to subiektywne odczucia i tyle.
Dla każdego szybkie wolne drogie tanie oznacza co innego bo każdy w życiu przeżył co innego.
Lincoln - Pią Gru 23, 2016 23:03
Krzysztof, a co Ty teraz, weteran wojenny z Wietnamu?
OSKA, racja ciekawe, bo widzisz "miałem" oba modele, więc mam bezpośrednie porównanie i mimo całej sympatii dla BMW nie ma o czym dyskutować.
Wracając do tematu, bo nie lubie za bardzo pitolić o planach i marzeniach, które nagle się zmieniają pod wpływem kilku banknotów położonych na stole, nabyłem jakiś czas temu ciekawy zestaw do Saaba, blisko 350mm, ale brakuje jednego z elementów i może się skończyć na 314mm na tym samym zacisku:
grzeszak - Pią Gru 23, 2016 23:08
Konkretne już są te heble. Jest potrzeba montażu takiego zestawu? Odczułeś pogorszenie siły hamowania po tuningu?
marasss2 - Pią Gru 23, 2016 23:39
Ostatnio na pewnym forum okazało się że skuteczniej założyć sportowe klocki bez homologacji typu ds3000 niż big brake, wypowiedź dotyczyła kjs i pojeżdżawek ciekawe jak w ruchu miejskim by wyszło.
Lincoln - Pią Gru 23, 2016 23:45
Grześ już lekko zwiększyłem tarcze (285mm - > 308mm), a teraz jeszcze wieksze aluminiowo/żeliwne zaciski - niższa masa -wyższa skuteczność - rozsądna kasa.
marasss2, To aukurat zestaw P&P, z Vectry OPC, Big brake KIT kosztuje 10-15x tyle i w sumie z tego co czytam to bardziej poprawia ego właścicieli i efekt wizualny. Zobaczymy co wyjdzie, bo brakuje mi jarzma na 350mm, jeśli sie nie uda zostanie 314mm z Saabów Aero i Vectry V6 (3.0 i 3.2)
arti - Sob Gru 24, 2016 01:35
Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne
grzeszak - Sob Gru 24, 2016 01:46
arti napisał/a: | Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne |
Osiągi podobne do którego z Twoich aut?
arti - Sob Gru 24, 2016 02:12
B3
Lincoln - Sob Gru 24, 2016 09:08
Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania.
Krzysztof - Sob Gru 24, 2016 17:56
swoją drogą tu już jakoś mierzyłeś to auto do 100 km / h co pokazał RL ?
Lincoln - Nie Gru 25, 2016 22:43
Na setupie z Wilczych Best 6.9s i 15.0s na 1/4mili.
arti - Nie Gru 25, 2016 23:59
Lincoln napisał/a: | Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania. |
Pomyślałem sobie że coś grubego zrobiłeś skoro heble większe wstawiasz, bo wyglądasz na cichociemnego człowieka
Dobre hamulce to w zasadzie podstawa, można by rzec że ważniejsze od osiągów
|
|
|