To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - SAAB 9-3 II SportCombi 2.0 Turbo

conpress - Czw Gru 22, 2016 15:47

OSKA napisał/a:
Lincoln napisał/a:
Krzysztof napisał/a:


to dlaczego macie saaba :)


Dla jednych ładne jest stare kombi w stanie 2+


Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba :)


ach te gusta i guściki.. to zależy.. miałem fajne E34 i E30 w kombi/touringu mam i szedzkie padło które w sumie głównie mam po to bo mi się też podoba.. :mrgreen: fakt 9-5 a nie 9-3.. :razz:

PS taksówkę mam też, ale nie podo ba mi się.. za to dobrze się jeździ i co ważne ma 4 drzwi :twisted:

Lincoln - Czw Gru 22, 2016 20:34

OSKA napisał/a:

Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba :)


A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia, ale masz rację nawet kłamstwo/głupota powtarzana wielkrotnie dla niektórych staje się prawdą :wink:

Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie.

OSKA - Czw Gru 22, 2016 21:00

Lincoln napisał/a:
A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia


przewrotny tok myslenia , ciekawe :)

Krzysztof - Czw Gru 22, 2016 23:12

Lincoln napisał/a:
Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie.


ale wiesz, że dla każdego rzeczowe i sensowne argumenty oznacza co innego.

W zasadzie tylko to co mierzalne można stwierdzić wszystko inne to subiektywne odczucia i tyle.
Dla każdego szybkie wolne drogie tanie oznacza co innego bo każdy w życiu przeżył co innego.

Lincoln - Pią Gru 23, 2016 23:03

Krzysztof, a co Ty teraz, weteran wojenny z Wietnamu?

OSKA, racja ciekawe, bo widzisz "miałem" oba modele, więc mam bezpośrednie porównanie i mimo całej sympatii dla BMW nie ma o czym dyskutować.

Wracając do tematu, bo nie lubie za bardzo pitolić o planach i marzeniach, które nagle się zmieniają pod wpływem kilku banknotów położonych na stole, nabyłem jakiś czas temu ciekawy zestaw do Saaba, blisko 350mm, ale brakuje jednego z elementów i może się skończyć na 314mm na tym samym zacisku:

grzeszak - Pią Gru 23, 2016 23:08

Konkretne już są te heble. Jest potrzeba montażu takiego zestawu? Odczułeś pogorszenie siły hamowania po tuningu?
marasss2 - Pią Gru 23, 2016 23:39

Ostatnio na pewnym forum okazało się że skuteczniej założyć sportowe klocki bez homologacji typu ds3000 niż big brake, wypowiedź dotyczyła kjs i pojeżdżawek ciekawe jak w ruchu miejskim by wyszło.
Lincoln - Pią Gru 23, 2016 23:45

Grześ już lekko zwiększyłem tarcze (285mm - > 308mm), a teraz jeszcze wieksze aluminiowo/żeliwne zaciski - niższa masa -wyższa skuteczność - rozsądna kasa.

marasss2, To aukurat zestaw P&P, z Vectry OPC, Big brake KIT kosztuje 10-15x tyle i w sumie z tego co czytam to bardziej poprawia ego właścicieli i efekt wizualny. Zobaczymy co wyjdzie, bo brakuje mi jarzma na 350mm, jeśli sie nie uda zostanie 314mm z Saabów Aero i Vectry V6 (3.0 i 3.2)

arti - Sob Gru 24, 2016 01:35

Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne

grzeszak - Sob Gru 24, 2016 01:46

arti napisał/a:
Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne


Osiągi podobne do którego z Twoich aut?

arti - Sob Gru 24, 2016 02:12

B3
Lincoln - Sob Gru 24, 2016 09:08

Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania.

Krzysztof - Sob Gru 24, 2016 17:56

swoją drogą tu już jakoś mierzyłeś to auto do 100 km / h co pokazał RL ?
Lincoln - Nie Gru 25, 2016 22:43

Na setupie z Wilczych Best 6.9s i 15.0s na 1/4mili.
arti - Nie Gru 25, 2016 23:59

Lincoln napisał/a:
Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania.


Pomyślałem sobie że coś grubego zrobiłeś skoro heble większe wstawiasz, bo wyglądasz na cichociemnego człowieka :cool:
Dobre hamulce to w zasadzie podstawa, można by rzec że ważniejsze od osiągów



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group