To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Tuning mechaniczny - Przekładka kierownicy z prawej strony na lewą,

misiek-stg - Śro Gru 16, 2009 22:55

Szczerze mówiąc przeróbka takiego auta jest mało realna gdyż teraz jest ciężko o części na przekładkę do popularnych VAG-ów a co dopiero mało spotykanych japończyków jest według mnie niemożliwa .
tuptus - Pon Sty 04, 2010 03:06

cieszycie sie ze moze niedlugo mozna bedzie normalnie rejestrowac angliki. a wyobrazacie sobie wyprzedzanie takim samochodem np w drodze na Straszyn? mając kierownice po prawej stronie ?
M4R!O - Sob Kwi 03, 2010 13:23

O anglikach to chyba wiem najwięcej bo mieszkałem w UK przez 3 lata, fajnie sie nimi jeździ zwłaszcza po polskich drogach. Na trasie do straszyna nie ma żadnego problemu aby wyprzedzać albo patrzysz z prawej czy jest pusto albo zachowujsz wiekszą odległość i po problemie. Co do przeróbek anglików to jestem za ale jeśli chodzi o auta dostawcze bo sam sprowadziłem dwa sprintery cdi z UK i czas przerobienia auta to 3-4 godzin, koszt z lampami ok. 7 tyś. Sprawa obywa sie bez cięcia grodzi. Jeśli chodzi o osobowe to całkowita porażka, wszystko trzeszczy, wszystkie kable cięte i dosztukowane, układ kierowniczy nie działa właściwie. Auto jest poprostu wyrzeźbione. Sam też myślałem o Supra TT, lub Skyline (chociaż to inna bajka) częsci praktycznie nie dostępne. Raz sam się wkopałem z A6 po przeróbce i ciężko było mi go sprzedać, a jak sprzedałem to gość chciał do sądu ze mną iść. Także ODRADZAM !!!
cimar - Sob Kwi 03, 2010 13:33

Do sądu z jakiej to okazji ?
fullas - Sob Kwi 03, 2010 13:38

Pewnie mega dużo problemów wyszło w praniu...
M4R!O - Sob Kwi 03, 2010 14:12

no wyszło, auto czasem samo gasło podczas jazdy. kable były sztukowane a to różnie bywa (pożar) przy skęcie w lewo na max-a koła były tak ustawione jakby chciałyby sie zaraz położyć no i licznik do 80 KM było OK ale powyżej oszukiwał tak gdzieś o 30 KM/h a najgorsze to to że sam przerabiałem dostawczaki a dałem sie nabrać na A6 była poprostu śliczna :smile: co do sądu gość stwierdził że go oszukałem i napewno wiedziałem że to anglik (nie pytał przy zakupie) jak mu oddam 5 tyś. to da mi spokój. Powiedziałem że ma mnie cmoknąc. :lol:
Huragan - Sob Kwi 03, 2010 17:32

M4R!O napisał/a:
O anglikach to chyba wiem najwięcej bo mieszkałem w UK przez 3 lata, fajnie sie nimi jeździ zwłaszcza po polskich drogach. Na trasie do straszyna nie ma żadnego problemu aby wyprzedzać albo patrzysz z prawej czy jest pusto albo zachowujsz wiekszą odległość i po problemie. Co do przeróbek anglików to jestem za ale jeśli chodzi o auta dostawcze bo sam sprowadziłem dwa sprintery cdi z UK i czas przerobienia auta to 3-4 godzin, koszt z lampami ok. 7 tyś. Sprawa obywa sie bez cięcia grodzi. Jeśli chodzi o osobowe to całkowita porażka, wszystko trzeszczy, wszystkie kable cięte i dosztukowane, układ kierowniczy nie działa właściwie. Auto jest poprostu wyrzeźbione. Sam też myślałem o Supra TT, lub Skyline (chociaż to inna bajka) częsci praktycznie nie dostępne. Raz sam się wkopałem z A6 po przeróbce i ciężko było mi go sprzedać, a jak sprzedałem to gość chciał do sądu ze mną iść. Także ODRADZAM !!!

widac ze o przeróbkach masz wiedze minimalna -przerabialem juz kila aut różnych i tylko osobowych -mam zadowolonych klientow ktorzy sobie chwala.Wiadomo ze nie wszystkie auta sie da zrobic bez rzezby ale sa egzemplaze np p407 czy laguna gdzie robisz to bez jakiejkolwiek ingerencji nawet w elektrykę.Ale jak ktos oszczeda na przerobce to juz jego problem -generalnie od takich jeb.. partaczy pojawily sie problemy z przegladem angoli.Jak rozmawialem na stacji diagnostycznej to koles powiedzial ze przyjezdzali nawet bez hamulcow i z niesprawnym ukl kierowniczym,to widac odrazu a co pod kokpitem?? pewnie siano z kabelkow byle sztuka.

M4R!O - Sob Kwi 03, 2010 18:32

no pewnie minimalną, nie obrażając cie to wiem dużo Huragan, rozmawiałem z kolgą pracującym w fabryce Hondy w UK (Swindon) jak i z moim bliskim znajomym któy pracuje w Mercedesie również w fabryce na montażu i obydwaj przyznali że parametry aut RHD są zupłnie inne od LHD i błędem jest ich użytkowanie. A domyślam się że jeśli przerabiałeś angola to w większości były to autka na handel, proponuje porozmawiać z jakimś użytkownikiem tak po roku jego użytkowania. Daje 100 zetów że każdy wyklnie te auto i ciebie również. Czyż nie mam racji ?
Eurochip - Sob Kwi 03, 2010 21:02

To ze jestes 3 lata w UK to nie znaczy ze wiesz wszystko. Jestem dluzej na wyspach i zawodowo zajmuje sie elektronika samochodowa. Sam uzytkowalem przez dluzszy czas dwa auta przerobione i co moze Cie zdziwic przerobione przez Huragana i zlego slowa nie powiem. W polsce osobiscie znam ludzi ktorzy przerobili nawet Nissana Skyline chociaz wogole nie bylo wersji tego auta z kiera po lewej stronie a jednak sie da wszystko zalezy od wiedzy i checi ludzi. Moge Ci pokazac kilka Audi A6 przerobionych po ktorych nawet taki znawca jak Ty nie pozna czy bylo przerobione czy nie. To tyle odemnie. Pozdro !!!
M4R!O - Sob Kwi 03, 2010 21:45

Ludzie czytajcie uważniej posty, byłem tam przez 3 latka a nie że wciąż tam jestem. Co do skyline to wiem że idzie (polak wszysto potrafi) koszt około 14 tyś zł. ale jak wygląda to auto, deska od primery i wszędzie szpary między plastikami wiem bo widziałem to auto na własne oczy. Dla twojej wiadomości Eurochip jak chcesz to pokaż mi te A6 od razu ci powiem po czym idzie poznać zarówno w innych autach też. Śmieszą mnie ci którzy uważają że przerobione angliki to to samo co orginał RHD. Przerobiony anglik jak dla mnie nie ma żadnej wartości jak i dla 90% ludzi w polsce. Mowa oczywiśćie o autach osobowych bo do dostawczych to nie mam żadnych ale.
Krzysztof - Sob Kwi 03, 2010 23:24

M4R!O napisał/a:
Daje 100 zetów że każdy wyklnie te auto i ciebie również. Czyż nie mam racji ?


Huragan zarobiłeś 100 pln :D

W woli ścisłości auta z koncernu PSA łatwo idzie przerobić i problemów nie ma, o tym czytałem na wielu forach internetowych

Eurochip - Nie Kwi 04, 2010 00:26

M4R!O napisał/a:
Ludzie czytajcie uważniej posty, byłem tam przez 3 latka a nie że wciąż tam jestem. Co do skyline to wiem że idzie (polak wszysto potrafi) koszt około 14 tyś zł. ale jak wygląda to auto, deska od primery i wszędzie szpary między plastikami wiem bo widziałem to auto na własne oczy. Dla twojej wiadomości Eurochip jak chcesz to pokaż mi te A6 od razu ci powiem po czym idzie poznać zarówno w innych autach też. Śmieszą mnie ci którzy uważają że przerobione angliki to to samo co orginał RHD. Przerobiony anglik jak dla mnie nie ma żadnej wartości jak i dla 90% ludzi w polsce. Mowa oczywiśćie o autach osobowych bo do dostawczych to nie mam żadnych ale.


Kolego śmieszą mnie Twoje filozofie. Skyline jest do zrobienia i nie tylko polacy tym sie zajmuja ale i niemcy i nie wiem co za cudo widziales ale zadnej deski od Primery tam nie wkladaja. Troche wiedzy Ci brakuje. Poczytaj na pewne tematy a nie sugeruj sie landrynem ktory miales. Zapoznaj sie takze ze szczegolowa budowa aut i wytlumacz mi co takiego innego jest w konstrukcji nadwozia RHD i LHD. Bless.

Huragan - Nie Kwi 04, 2010 13:39

super zawsze 100pln do przodu :) M4R!O moge ci udowodnic ze np w 407 ktora robilem jako ostatnia czy c3 nie trzeba ingerowac w najmniejszym stopniu w konstrukcje auta -poprostu rozbierasz i skladasz na nowych /innych częściach. I nie mow mi ze potem bedzie wszystko piszczalo i latalo bo to taka sama robotka jak np przy wymianie cieknacej nagrzewnicy -tez trza wsio rozebrac.Kasiore odbiore na najblizszym spocie :) AA zeby nie bylo, instalacji elektrzyczniej tez nie ruszasz tylko zamieniasz wiazki w drzwiach ale to zadna filozofia.
cimar - Nie Kwi 04, 2010 14:10

Huragan napisał/a:
Kasiore odbiore na najblizszym spocie :)

Kurczę u nas na forum można zarabiać :mrgreen:

wald30 - Nie Kwi 04, 2010 15:53

tuptus napisał/a:

cieszycie sie ze moze niedlugo mozna bedzie normalnie rejestrowac angliki
A NAJBARDZIEJ CIESZA SIE ZŁODZIEJE


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group