To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Moje BMW

Bartek - Wto Gru 29, 2009 14:42

Krzysztof napisał:
ile Twoje BMW ma w serii do setki, wg katalogowych danych,

latem mierzyliśmy przyspieszenia gtechem czekamy na wiosnę i będziemy powtarzać :D jak przyjedziesz na spota będziesz mógł zmierzyć też czas u siebie




w ksiązce pisze dla 1.8 m40 :



hubraum 1796

zylinderzahl 4

kW 85

KM 115

Nm 168





spalanie :

90km/ 5.7 l/100km

120km/h 7.4 l/100km

w mieście 9.6 l/100km





waga 1205 kg

V max 198 km/h



0-50 km/h 3.8 s

0-80 km/h 7.6 s

0-100km/h 11.5 s

0-120km/h 16.2 s

80-120km/h 11.0 s na 4 biegu

Krzysztof - Wto Gru 29, 2009 15:23

11,5 do setki to dramatu nie ma, można już normalnie jeździć :D generalnie z takiej pojemności przyzwoity wynik,
Lincoln - Śro Gru 30, 2009 11:37

Ta, ale ten klekot rozrądu w tej serii silników (jakąs gafe strzelili)

Dodam, że w moim oplu podobnej wielkosci silnik o tej samej mocy i momencie generuje przyspieszenie (oczywisice jako nówka, bo teraz to wiadomo co se można) 10sek do 100:)

Krzysztof - Śro Gru 30, 2009 16:45

często jako nówka auto ma gorsze osiągi niż po przejechaniu powiedzmy 100 tyś kilometrów tak mają peugeoty 1,6 HDI :D
lukasz26stg - Śro Gru 30, 2009 20:27

Bartek napisał:
Krzysztof napisał:
ile Twoje BMW ma w serii do setki, wg katalogowych danych,

latem mierzyliśmy przyspieszenia gtechem czekamy na wiosnę i będziemy powtarzać :D jak przyjedziesz na spota będziesz mógł zmierzyć też czas u siebie




w ksiązce pisze dla 1.8 m40 :



hubraum 1796

zylinderzahl 4

kW 85

KM 115

Nm 168




Nie wiem w jakiej książce to wyczytałeś ale te dane co podałeś dotyczą silnika M43B18, czyli tego na łańcuszku :D

jest to poprawiona wersja silnika M40 właśnie ze wzglęgu na ten rozrząd.

były 4 silniki 4- cyl (z wyjątkiem 1.8 is lub ti w compact M42, M44)):

M40B16 100KM oraz M40B18 113KM a poprawione to:

M43B16 102KM oraz M43B18 115KM

Bartek - Śro Gru 30, 2009 20:37

kurde nie no pomyliło mi sie m40 z naszym
lukasz26stg - Czw Gru 31, 2009 18:31

hmm.. naszym? ja mam akurat M40 :D klekot bo klekot ale pojedzie ze mną wszędzie, była ze mną w dalekiej Norwegii zimą nawet :D
Bartek - Czw Gru 31, 2009 19:24

naszym czyli ojca :) to ja juz sie pogubiłem jaki masz ale dobra spox
lukasz26stg - Czw Gru 31, 2009 19:41

Więc tak ja mam M40, ten który jest opisywany w tym temacie :D
Bushido - Wto Sty 12, 2010 01:08

Myślałem że tylko my Hondowcy mamy domenę posługiwania się swoim językiem oznaczeń typu H22A,D16Z5,4WS,LSD itp a tu się okazuje że Luftwaffe też ma coś z japońskich korzeni :D
Lincoln - Wto Sty 12, 2010 01:27

No widzisz, trzeba czasem wychylic nosa i sie dostrzeże, że poza Honda też są samochody i mają całkiem ciekawe i logiczne oznaczenia silników np Opel (x30xe, c20ne itd), bmw (m20b25, s82b50, m67d39)

Co do M40 to jakis czas temu spotkałem strasznego szrota e30, ale silnik właśnie "czterdziestka" i pracowała malinowo!!!

Bushido - Wto Sty 12, 2010 01:36

Wiem że poza Hondami są jesz inne auta... Mitsubishi,Nissany,Toyoty a nawet Acury :D Ale jakoś o sprawdzenie oznaczeń silnika w Swetrze jakoś mnie jeszcze nie pokusiło a pewnie je gdzieś ma :lol:
Karol - Wto Sty 12, 2010 02:09

Bushido napisał:
Wiem że poza Hondami są jesz inne auta... Mitsubishi,Nissany,Toyoty a nawet Acury :D Ale jakoś o sprawdzenie oznaczeń silnika w Swetrze jakoś mnie jeszcze nie pokusiło a pewnie je gdzieś ma :lol:




Zapomniałeś jeszcze o Subaru :D i Mazda hehehe

Bushido - Wto Sty 12, 2010 02:15

Ooo kurde ale wtopa :D Swój swojego jednak rozumie :D
lukasz26stg - Śro Sty 13, 2010 01:42

Ogólnie ten silnik trochę klekocze ale jak dla mnie jest nie do zdarcia. Dbam o dobry olej na wymiane. Zmieniam co 10 tys km lub co rok. Kiedyś zmieniłem po roku po przebiegu 3,5 tys km :D Rok minął więc wymiana. Ja o nią dbam to i ona dba o mój portfel


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group