autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Plusy i minusy zaspawanego mechanizmu różnicowego
Autor Wiadomość
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 19:47   Plusy i minusy zaspawanego mechanizmu różnicowego

Myślałem by w moim potworze zaspawać mechanizm różnicowy by lepiej wyjeżdżać ze zasp i pod górkę no i oczywiście by boczkiem lepiej iść :D Z tego co słyszałem to auto bardzo szybko wymyka się spod kontroli nawet na mokrym i to jest ten minus. W przyszłości myślę o szperze ale póki co zastanawiam się nad spawem, by lepiej pod górkę się podjeżdżało przede wszystkim.


Powiedzcie mi jakie są plusy tego rozwiązania i jakie minusy :)
_________________

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 20:27   

Przesada z tym uciekaniem, najgorzej na parkingu i rondach, lub ciasnych krzyżówkach. POprawy trakcji na sniegu ogolnie jakos nie dostrzegłem
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 20:45   

Ale to jakoś opony niszczy na zakrętach, bo wiem że jak się jedzie w zakręcie to szura tym kołem zewnętrznym :D Chyba lepiej się startuje jak ma się 50/50 moc na koła? Tylko czy moje 1.6 ogarnie migoszperę ? :D
_________________

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 21:46   

Za mało jeźdze by dostrzec znikajace opony:-) ale kontrola auta w poslizgu duzo lepsza
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 21:49   

No to już jest bardzo miły plusik :D A minusiki ?
_________________

 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:09   

moim zdaniem na logikę całkowicie popsuje się sterowność w zakrętach
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:36   

ja tam dawno zakończyłem zabawe ze szperami -tym bardziej ze ford ma do d.. jesli chodzi o zabawe.Ale odkąd mam zaspawany mechanizm nie zaliczylem zadnego krawężnika - fakt ze mam lęki przy duzych prędkościach bo jednak szybciej mozna auto w poslizg wprowadzic -ogolnie jak dla mnie to jest super
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 01:42   

z pierwszej zimy w rwd + elektroszperungiem :mrgreen: (w moim moście słychać i czuć luzy wiec może stąd szarpanie przy lepszej przyczepności.. :sad: )

:arrow: sucho
zimówki piszczą w ciasnych zakrętach i na skrzyżowaniach, szarpie na rondach
przy wyższych prędkościach na uskokach auto chce ostrzyć do wewnątrz zakrętu

:arrow: mokro
piszczenie zamienia się w szuranie, na rondach szarpie trochę mniej reszta podobnie

:arrow: śnieg
zaczyna się zabawa, wyraźne znaki nadsterowności już przy niewielkich prędkościach (20-60), mniejszy problem z wyjazdem z parkingów i pod górki, trzeba uważać przy redukcjach bez między gazu (szczególnie w skręcie) późniejsze odzyskanie nie "zboczonego" toru jazdy niż w rwd bez szpery

:arrow: lód
j/w ale zabawa zaczyna się już przy małych prędkościach (7km/h) :wink:
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 04:02   

Czyli mówiąc krótko- fajna zabawka na zimę i pomocna w zaspach, ale na suchym w lecie porażka?

Najlepiej chyba mieć jeden most ze szperą na lato a drugi zaspawany na zimę :)
_________________

 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 20:18   

Bushido napisał/a:
Czyli mówiąc krótko- fajna zabawka na zimę i pomocna w zaspach, ale na suchym w lecie porażka?

Najlepiej chyba mieć jeden most ze szperą na lato a drugi zaspawany na zimę :)


heh ja się martwiłem właśnie przed zimą jak to będzie, bo jesienią przy normalnej jeździe ciężko się skumać że coś jest ;)

fajnie by było mieć dwa całe mosty jeden do jazdy a drugi na przegląd :D

a właśnie powiedzcie koledzy ze stażem czy jak jest badanie techniczne to za taką "szpere" może nie przejść przeglądu? bo ogólnie to chyba można za to mieć zabrany dowód?
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 21:01   

a jak na przegladzie ci to sprawdza albo na drodze policja
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
daro_8828
Kierowca Skutera



Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 429
Skąd: Malbork
Wysłany: Nie Sty 16, 2011 20:09   

Bushido spawaj most , ja mialem pierwszy raz zespawany i bylem z tego zadowolony . Mysle ze diagnosta ani policjant nie da rady skumac ze masz pospawany most .
_________________
Mercedes W210 Kombi 99' 3.0 TD

SKUP AUT !! PŁATNE GOTÓWKĄ !!

509-706-137
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12