autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Większy Intercooler - jak to zrobić
Autor Wiadomość
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lut 22, 2011 16:57   Większy Intercooler - jak to zrobić

Czy są jakieś konsekwencje wstawienia większego Intercoolera, bo czytałem u Ediego w temacie że sobie wstawia większą tą chłodnicę a nie wiem czy ja też mogę zrobić tylko to.

Czy trzeba jakieś inne zmiany robić by go wymienić na większy i lepszy. Czy potrzebne będzie jakieś strojenie czy sa jakieś konsekwencje dla silnika itp.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Śro Lut 23, 2011 15:54   

kwestia też czy jest gdzie "to coś" wstawić.. u Ciebie to raczej krucho z tym wolnym miejscem.. no chyba że ładna dziura w zderzaku...

czy sam intercooler coś tobie da? tego niestety nie wiem.. ;-)
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 01:20   

teoretyzując to większy intercooler powinien pomóc -chłodniejsze powietrze to jego większa masa i raczej nie trzeba nic dodatkowo stroić .komputer sobie z tym poradzi
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 10:03   

coś jak bym jeździł non stop zimą :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 11:24   

Mam nadzieję że niedługo też będę miał takie problemy :D bo z tego co się orientuję w skład kompletu który mam zamiar kupic wchodzi IC
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 12:17   

Wieksze coolery zaklada się tak jak ktoś wcześniej napisał dla obniżenia temperaury powietrza a co za tym idzie wjecej tlenu a to zwieksza moc. Seryjny program bez problemu poradzi sobie z taką modyfikacją wiec nie trzeba stroić auta.Zazwyczaj zakłada się FMIC czy intercooler centralny. Dlaczego centralnie to chyba nie trzeba tłumaczyć.Wiekszy IC daje przedewszystkim wieksze możliwości strojenia auta poprostu przy mocnym upalaniu auta rośnie strasznie szybko temperatura powietrza i ori intercooler nie daje rady go schłodzić i auto puchnie.Wiekszy IC przesuwa granice gdzie auto zacznie tracić na mocy a nie żadko przy dobrym FMIC taki efekt nie występuje.Najczęsciej zakłada sie colery chińskie na allegro są w cenie 400 do chyba 600 zł zależnie od wilkości do normalnej zabawy wystarczają o firmowych nie bede pisał bo ceny są ogromne.Tak więc możesz spokojnie zakladać wyjdzie ci to tylko na plus jednak trzeba uważać z prowadzeniem rur by nie przesadzać z ich średnicą i długością bo zwiekszy ci się lag a tego nikt nie chce dlatego wszystko trzeba robić z głową.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 00:52   

nie orientuje sie ktoś gdzie mi podłączą większy IC
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 14:35   

Z tego co się orientuję to nikt w stg się nie zajmuje modyfikacjami auta a szkoda chyba że nie wiem. Jeżeli masz smykałke to lepiej sam popatrz jak poprowadzić rury itd poczytaj na internecie.Miło by było jakby ktoś takimi rzeczami się zajmował ale do tego potrzebny jest sprzęt który jet raczej drogi no i umiejętności w spawaniu.Ja też sam od podstaw robie aktualnie DP i przymiarki do FMIC i będe szukał tylko ogarniętego spawacza który mi to pospawa a cięcie i dopasowanie zostawiam tylko dla siebie
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 15:24   

już wszystko wiem cały koszt zamknie sie w 1800 pln,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 23:30   

czyli co dokładnie ? sporo hasju :neutral:
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 10:00   

Mail od technologic polecani przez SRT
Cytat:

Witaj
Wymiana samego icka nie wiele da, trzeba zbudowac tez orurowanie wiekszej średnicy (czyli rury od turbo do icka i od icka do przepustnicy) Przyblizony koszt :

koszt robocizny to ok 450 zł (jest to calkowita robocizna za montaz icka i pospawanie orurowania z montażem)
nowy intercooler ok 500zł-700zł ( moze być mniej, musimy pomierzyć, zobaczyc jaki wymiar wejdzie itp.)
rury na dolot ok 200-350 zł ( mozna bliżej okreslic po przymiarkach)
złączki elastyczne sylikonowe max 200zł (tez do wyceny dokladnej mając auto na miejscu)
szerokie opaski metalowe ok 100zł

Całkowity koszt na nowych elementach ok 1500-1800zł
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11