Polerowanie felg |
Autor |
Wiadomość |
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Kwi 06, 2011 20:15
|
|
|
Hm.. w trakcie.. troche za późno bo juz prawie są zrobione ale mam przed, w trakcie mam jak są bez lakieru i będą po |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2011 01:09
|
|
|
zasięgałem języka to są pasty do polerowania aluminium i to kilka granulacji
mozna w pastę uderzać już po wodnym 600, ale lepiej po 1000 na mokro |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2011 12:01
|
|
|
dzisiaj jak bozia da biorę się za rozkręcanie felg |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Pią Kwi 08, 2011 17:20
|
|
|
Jankes napisał/a: |
2. Bierzesz papier 400 lub 500 (w zależności od tego jak bardzo poryowana/zniszczona jest felga) i szorujesz (oczywiscie papier musi być cały czas mokry i felga tez) . Jeżeli woda po papierze ściekająca z felgi przestanie już robić sie ''czarna'' zmieniasz papier na ''mniejszy'' np 800 i robisz to samo
3. Używasz pasty polerskiej którą kupiłeś na allegro wg instrukcji podanej na opakowaniu (AutoMax jest najlepsza i najtańsza)
|
czyli co zaczynam od 500 ? a co ile zmieniam degradacje ? czy jadę ciągle na tym samym ? i ta pasta polerska na końcu czy jak ? |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pią Kwi 08, 2011 18:38
|
|
|
Zmieniasz papier wtedy kiedy woda przestanie robić sie czarna lub jezeli uznasz powinienes poznać moment bo jak juz jest ok to ''szlifuje sie'' ''gładko''
Poza tym nic sie nie stanie jak zmienisz za szybko czy za pozno tylko ze bedziesz robic to dłużej
Pasta na koniec. Tak, zaczynasz od 500 albo 400... chyba ze felga jest dosyc gladka to moze być 800. |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
Ostatnio zmieniony przez Jankes Pią Kwi 08, 2011 18:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|