autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wkładka K&N zamiast filtra powietrza
Autor Wiadomość
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 16:41   Wkładka K&N zamiast filtra powietrza

Zastanawiam się by zamówić zamiast filtra powietrza wkładkę sportową K&N na allegro widziałem po 190 do mojego auta,
Z tego co czytam o Fiatach coupe to wielu je ma założone i jest podobno lepiej, a jako że w planach jest by generalnie coś zrobić z dolotem bo obecnie jak się zagrzeje to ma braki w powietrzu to pomyślałem nad takim rozwiązaniem.

Ktoś u siebie miał testował ma dojście do lepszych cen czekam na wypowiedzi,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
dlugi2050
Kierowca kat. B
najczęściej w garażu



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 389
Skąd: Skarszewy
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 17:59   

nie lepiej podpasowac simote z airboxem i gdzies mu puscic rurke z zimnym luftem?

zamawialem ostatnio do 300koni za chyba za jakies 250zl.
_________________

 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 20:54   

według mnie wkładka jest lepszym rozwiązaniem z tego wzgledu ze tu jest juz wyliczony dolot i jest dobrze a jedynie co dodajemy lepszy bardziej przepustowy filtr dzięki któremu auto dostanie wiecej powietrza no i tlenu który jest niezbędny do mieszanki

co do simoty i robienbia dolotu to musiało by to być dobrze przemyślane i wyliczone no i oczywiście konieczna była by osłona żeby ciepła nie łykał bo wiadomo nie od dziś że w ciepłym powietrzu jest mniej tlenu


Krzysztof jak puchnie ci od ciepła to owiń barany specjalnym bandażem wiem że w turbodoładowanych silnikach tak robili i zdawało to egzamin
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 03:06   

kędzior dobrze prawi :) jeśli chciałbyś cały dolot to lepiej też zdecydować się na markowy zestaw plug&play, chociażby k&n, ale sam filtr tej marki powinien spokojnie wystarczyć. Dotychczas wszyscy sobie chwalili to rozwiązanie. Dobry wybór, biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość :)
Ostatnio zmieniony przez D2 Pon Lip 04, 2011 03:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 21:06   

Jeśli auto ci puchnie to od wysokiej temperatury w dolocie i nie naprawisz tego wkładką tylko pora zainwestować w porządny FMIC tak jak zresztą już czytałem gdzieś na forum tutaj że chcesz zrobić Bandaż też dobry pomysł zawsze obniży temp pod maską.Kolejna sprawa nie wiem czy jest sens pchać się w wkładki bo z potwierdzonych testów wyszło że dają koni tyle co megnetyzery czyli błąd pomiaru hamowni 1- 3 KM poza tym jeżeli coś ma większą przepustowość to nie wiem czy nie wpuści też więcej kurzu do dolotu ale to tylko mój niepotwierdzony domysł.Dolot w aucie jest liczony i tak robiony aby był cichy nie wiem jak jest w fiacie ale u mnie w audi seryjny filtr starcza spokojnie do 300 KM lepiej zmieniać papierowy co 10 tyś niż pchać się w wkładki to też moje zdanie kolejnym elementem jest przepływomierz nie wiem czy go masz ale z reguły nie lubią olejków którymi się konserwuje. To tyle chciałem dodac w tym temacie bo też ostatnio interesowałem się tym i sporo czytałem na ten temat ale decyzja należy do Ciebie.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
Ostatnio zmieniony przez marasss2 Pon Lip 04, 2011 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Martyn
Kierowca kat. A


Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 175
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 21:17   

Ale sa chyba takie wkladki ktorych nie trzeba tak czesto wymieniac tylko mozna je ''myc'' :razz: Tak slyszalem ale nie jestem pewien :mrgreen:
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lip 06, 2011 00:35   

marasss2 napisał/a:
jeżeli coś ma większą przepustowość to nie wiem czy nie wpuści też więcej kurzu do dolotu ale to tylko mój niepotwierdzony domysł.


no właśnie tego obawiam się najbardziej, szkoda mi turbiny z drugiej strony ludzie na forum fiata montują i sobie chwalą


marasss2 napisał/a:
kolejnym elementem jest przepływomierz nie wiem czy go masz ale z reguły nie lubią olejków którymi się konserwuje. .


to kolejna rzecz bo faktycznie musi być oliwiony,

Na razie dałem temat i się zastanawiam, co do puchnięcia to nie wiem ile robiliście ćwiartek pod rząd ale po kilku to chyba każde auto może spuchnąć :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Śro Lip 06, 2011 00:43   

ic wydajniejszy , wkładka nic mądrego da za przeproszeniem....wkładkę to sobie do wolnossaka można wsadzić ,bandaż też by się przydał na kolektor
Ostatnio zmieniony przez EDI Śro Lip 06, 2011 00:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Śro Lip 06, 2011 21:33   

Krzysztof z tym puchnięciem to niestety taki los turbo benzyny w lato zawsze czuć różnicę jedyna rada to montaż dobrego colera i można się cieszyć jazdą jak w zimie :)
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12