Wkładka K&N zamiast filtra powietrza |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 16:41 Wkładka K&N zamiast filtra powietrza
|
|
|
Zastanawiam się by zamówić zamiast filtra powietrza wkładkę sportową K&N na allegro widziałem po 190 do mojego auta,
Z tego co czytam o Fiatach coupe to wielu je ma założone i jest podobno lepiej, a jako że w planach jest by generalnie coś zrobić z dolotem bo obecnie jak się zagrzeje to ma braki w powietrzu to pomyślałem nad takim rozwiązaniem.
Ktoś u siebie miał testował ma dojście do lepszych cen czekam na wypowiedzi, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
dlugi2050
Kierowca kat. B najczęściej w garażu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 389 Skąd: Skarszewy
|
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 17:59
|
|
|
nie lepiej podpasowac simote z airboxem i gdzies mu puscic rurke z zimnym luftem?
zamawialem ostatnio do 300koni za chyba za jakies 250zl. |
_________________
|
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 20:54
|
|
|
według mnie wkładka jest lepszym rozwiązaniem z tego wzgledu ze tu jest juz wyliczony dolot i jest dobrze a jedynie co dodajemy lepszy bardziej przepustowy filtr dzięki któremu auto dostanie wiecej powietrza no i tlenu który jest niezbędny do mieszanki
co do simoty i robienbia dolotu to musiało by to być dobrze przemyślane i wyliczone no i oczywiście konieczna była by osłona żeby ciepła nie łykał bo wiadomo nie od dziś że w ciepłym powietrzu jest mniej tlenu
Krzysztof jak puchnie ci od ciepła to owiń barany specjalnym bandażem wiem że w turbodoładowanych silnikach tak robili i zdawało to egzamin |
|
|
|
|
D2
Kierowca kat. B Forever Eclipsed
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 367 Skąd: Stg/Warszawa
|
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 03:06
|
|
|
kędzior dobrze prawi jeśli chciałbyś cały dolot to lepiej też zdecydować się na markowy zestaw plug&play, chociażby k&n, ale sam filtr tej marki powinien spokojnie wystarczyć. Dotychczas wszyscy sobie chwalili to rozwiązanie. Dobry wybór, biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość |
Ostatnio zmieniony przez D2 Pon Lip 04, 2011 03:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 21:06
|
|
|
Jeśli auto ci puchnie to od wysokiej temperatury w dolocie i nie naprawisz tego wkładką tylko pora zainwestować w porządny FMIC tak jak zresztą już czytałem gdzieś na forum tutaj że chcesz zrobić Bandaż też dobry pomysł zawsze obniży temp pod maską.Kolejna sprawa nie wiem czy jest sens pchać się w wkładki bo z potwierdzonych testów wyszło że dają koni tyle co megnetyzery czyli błąd pomiaru hamowni 1- 3 KM poza tym jeżeli coś ma większą przepustowość to nie wiem czy nie wpuści też więcej kurzu do dolotu ale to tylko mój niepotwierdzony domysł.Dolot w aucie jest liczony i tak robiony aby był cichy nie wiem jak jest w fiacie ale u mnie w audi seryjny filtr starcza spokojnie do 300 KM lepiej zmieniać papierowy co 10 tyś niż pchać się w wkładki to też moje zdanie kolejnym elementem jest przepływomierz nie wiem czy go masz ale z reguły nie lubią olejków którymi się konserwuje. To tyle chciałem dodac w tym temacie bo też ostatnio interesowałem się tym i sporo czytałem na ten temat ale decyzja należy do Ciebie. |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
Ostatnio zmieniony przez marasss2 Pon Lip 04, 2011 21:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Martyn
Kierowca kat. A
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 175 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 21:17
|
|
|
Ale sa chyba takie wkladki ktorych nie trzeba tak czesto wymieniac tylko mozna je ''myc'' Tak slyszalem ale nie jestem pewien |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Lip 06, 2011 00:35
|
|
|
marasss2 napisał/a: | jeżeli coś ma większą przepustowość to nie wiem czy nie wpuści też więcej kurzu do dolotu ale to tylko mój niepotwierdzony domysł. |
no właśnie tego obawiam się najbardziej, szkoda mi turbiny z drugiej strony ludzie na forum fiata montują i sobie chwalą
marasss2 napisał/a: | kolejnym elementem jest przepływomierz nie wiem czy go masz ale z reguły nie lubią olejków którymi się konserwuje. . |
to kolejna rzecz bo faktycznie musi być oliwiony,
Na razie dałem temat i się zastanawiam, co do puchnięcia to nie wiem ile robiliście ćwiartek pod rząd ale po kilku to chyba każde auto może spuchnąć |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Śro Lip 06, 2011 00:43
|
|
|
ic wydajniejszy , wkładka nic mądrego da za przeproszeniem....wkładkę to sobie do wolnossaka można wsadzić ,bandaż też by się przydał na kolektor |
Ostatnio zmieniony przez EDI Śro Lip 06, 2011 00:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Śro Lip 06, 2011 21:33
|
|
|
Krzysztof z tym puchnięciem to niestety taki los turbo benzyny w lato zawsze czuć różnicę jedyna rada to montaż dobrego colera i można się cieszyć jazdą jak w zimie |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
|