Przesiadka na większe auto - nie jest stabline na drodze |
Autor |
Wiadomość |
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 01:01
|
|
|
Huragan napisał/a: | Krzysztof napisał/a: | Problemy jakie będziesz miał często to ręczny,
| Krzysztof Anik jest kobietą |
Huragan, kobiety na ręcznym nie jeżdżą??
------------------------------
Na moje, likwidacja wszelkich luzów markowymi gratami, niższe o 20-30mm sprężyny (standardowa nubira jest najeżona jak młody kocur na widok amstafa) i dobre gazowe amory typu Bilstein, Koni, KYB - załatwią sprawę likwidując raz na zawsze poczucie jazdy egzotycznym 大宇 |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Anik
Kierowca kat. A
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 160 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 11:28
|
|
|
JEŻDŻĄ !!!
Chociaż właśnie mam problem z ręcznym. Tyle, że są zakupione nowe lineczki i sam zapieczony mechanizm też dało się ruszyć.
Jazda na ręcznym to cała frajda, a już wcale na śniegu, tyle, że teraz mam nowe oponki, więc raczej odpuszczę |
Ostatnio zmieniony przez Anik Pią Lip 15, 2011 11:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Martyn
Kierowca kat. A
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 175 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 19:06
|
|
|
Raczej nie o ten reczny chodzilo |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 20:53
|
|
|
nyga - przecież Anik pisze:
Anik napisał/a: | JEŻDŻĄ !!!
(..)
Jazda na ręcznym to cała frajda, a już wcale na śniegu,(..) |
...widzisz, nawet na śniegu można |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Anik
Kierowca kat. A
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 160 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 22:39
|
|
|
Ekstremalna jazda w każdym wydaniu |
|
|
|
|
krist-off
Kierowca Skutera Krzysiek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 450 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 22:52
|
|
|
Cytat: | Ekstremalna jazda w każdym wydaniu |
I to jest pozytywne podejście. |
_________________ Żyj chwilą... jutro już może Ciebie nie być pośród nas. |
|
|
|
|
Anik
Kierowca kat. A
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 160 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lip 18, 2011 16:59
|
|
|
Jak co zawsze jeszcze mam starą 17-letnią Astrę
To stare ale dobre autko, o którym zawsze przekonywałam znajomych, że jest terenowe.
No bo było, tyle, że astatnio trzeba było amorki wymienić
Dlatego obniżenie Nubiry przez niższe sprężyny i amorki odpada. Jazdę ekstremalną zaczynam od wyjazdu z bramy domu i przejechania ok 100 m wzniesienia pod wysokim kątem po piasku lub błocie (zależy od pogody), potem już asfalt, ale liczne przejazdy przez tory. |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pon Lip 18, 2011 21:29
|
|
|
-20/-30mm sprężyny, które zarazem tak mocno się nie uginają jak seryjne - jest bardzo sensownym rozwiązaniem.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pon Lip 18, 2011 21:35
|
|
|
obniżać kombinować ale zacząć trzeba od opon
jak mają wysoki profil i są miekkie po bokach jak np miszeliny to auto będzie się bujać a już w ogóle jak waga jego spora
łatwo to sprawdzić - pobujać autem na boki i wszystko będzie widać |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
Anik
Kierowca kat. A
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 160 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Lip 19, 2011 16:09
|
|
|
Stare mam Firestonki o profilu 50. Ale zjechana na maxa.
Teraz mam nowe, wyższe, ale jeszcze nie na kołach
Jak wymienię, pojeżdżę to napiszę |
|
|
|
|
Anik
Kierowca kat. A
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 160 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 29, 2011 15:05
|
|
|
No dobra, oponki nowe, ja już trochę jeżdżę i po prostu stwierdzam, że TTTM (ten typ tak ma).
Jest to po prostu duże, wygodne auto z miękkim zawieszeniem.
Faktycznie, trzeba było wymienić kilka zużywających się elementów zawieszenia, oponki i parę rzeczy podregulować.
Faktycznie, poprzedni właściciel raczej nie za bardzo dbał o autko, stąd moje obawy.
W sumie nigdy Nubira nie będzie tak sztywno trzymać się drogi jak np. Golf, Cordoba czy Fabia, ale to po prostu inne typy aut.
Po prostu muszę pojeździć i się przyzwyczaić |
|
|
|
|
Rafał
Maniak Resoraków
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 66 Skąd: STG
|
Wysłany: Pią Lip 29, 2011 15:30
|
|
|
Dodam, żeby była pełna jasność co było nie tak
urwany prawy łącznik stabilizatora przód - wymienione oba
uszkodzony sworzeń wahacza prawy - wymienione oba
uszkodzona tuleja wahacza lewa - wymienione wszystkie cztery z obu stron
uszkodzona końcówka drążka lewa - wymienione oba
nieprawidłowa zbieżność + kierownica "na prosto" obrócona 45st w lewo - ustawiona
łyse opony z zebranym nierówno bieżnikiem w związku ze złą zbieżnością - wymienione
więc sprawa była od początku jasna to nie mogło poprawnie jeździć a teraz tak jak Ania pisze jest dość miękki ale wszędzie tak określają jazdę tym modelem |
Ostatnio zmieniony przez Rafał Sob Lip 30, 2011 00:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|