autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesiadka na większe auto - nie jest stabline na drodze
Autor Wiadomość
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 01:01   

Huragan napisał/a:
Krzysztof napisał/a:
Problemy jakie będziesz miał często to ręczny,

Krzysztof Anik jest kobietą :)


Huragan, kobiety na ręcznym nie jeżdżą?? :-P

------------------------------

Na moje, likwidacja wszelkich luzów markowymi gratami, niższe o 20-30mm sprężyny (standardowa nubira jest najeżona jak młody kocur na widok amstafa) i dobre gazowe amory typu Bilstein, Koni, KYB - załatwią sprawę likwidując raz na zawsze poczucie jazdy egzotycznym 大宇
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Anik
Kierowca kat. A


Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 160
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 11:28   

JEŻDŻĄ !!!

Chociaż właśnie mam problem z ręcznym. Tyle, że są zakupione nowe lineczki i sam zapieczony mechanizm też dało się ruszyć.

Jazda na ręcznym to cała frajda, a już wcale na śniegu, tyle, że teraz mam nowe oponki, więc raczej odpuszczę ;)
Ostatnio zmieniony przez Anik Pią Lip 15, 2011 11:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Martyn
Kierowca kat. A


Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 175
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 19:06   

Raczej nie o ten reczny chodzilo :razz:
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 20:53   

nyga - przecież Anik pisze:

Anik napisał/a:
JEŻDŻĄ !!!
(..)
Jazda na ręcznym to cała frajda, a już wcale na śniegu,(..) ;)


...widzisz, nawet na śniegu można :razz:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Anik
Kierowca kat. A


Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 160
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 22:39   

Ekstremalna jazda w każdym wydaniu :P
 
 
krist-off
Kierowca Skutera
Krzysiek



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 450
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lip 15, 2011 22:52   

Cytat:
Ekstremalna jazda w każdym wydaniu


I to jest pozytywne podejście.
_________________
Żyj chwilą... jutro już może Ciebie nie być pośród nas.
 
 
Anik
Kierowca kat. A


Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 160
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Lip 18, 2011 16:59   

Jak co zawsze jeszcze mam starą 17-letnią Astrę ;)
To stare ale dobre autko, o którym zawsze przekonywałam znajomych, że jest terenowe.
No bo było, tyle, że astatnio trzeba było amorki wymienić ;)

Dlatego obniżenie Nubiry przez niższe sprężyny i amorki odpada. Jazdę ekstremalną zaczynam od wyjazdu z bramy domu i przejechania ok 100 m wzniesienia pod wysokim kątem po piasku lub błocie (zależy od pogody), potem już asfalt, ale liczne przejazdy przez tory. ;)
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pon Lip 18, 2011 21:29   

-20/-30mm sprężyny, które zarazem tak mocno się nie uginają jak seryjne - jest bardzo sensownym rozwiązaniem..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pon Lip 18, 2011 21:35   

obniżać kombinować ale zacząć trzeba od opon
jak mają wysoki profil i są miekkie po bokach jak np miszeliny to auto będzie się bujać a już w ogóle jak waga jego spora
łatwo to sprawdzić - pobujać autem na boki i wszystko będzie widać
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Anik
Kierowca kat. A


Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 160
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lip 19, 2011 16:09   

Stare mam Firestonki o profilu 50. Ale zjechana na maxa.
Teraz mam nowe, wyższe, ale jeszcze nie na kołach ;)

Jak wymienię, pojeżdżę to napiszę :)
 
 
Anik
Kierowca kat. A


Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 160
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lip 29, 2011 15:05   

No dobra, oponki nowe, ja już trochę jeżdżę i po prostu stwierdzam, że TTTM (ten typ tak ma).
Jest to po prostu duże, wygodne auto z miękkim zawieszeniem.
Faktycznie, trzeba było wymienić kilka zużywających się elementów zawieszenia, oponki i parę rzeczy podregulować.

Faktycznie, poprzedni właściciel raczej nie za bardzo dbał o autko, stąd moje obawy.
W sumie nigdy Nubira nie będzie tak sztywno trzymać się drogi jak np. Golf, Cordoba czy Fabia, ale to po prostu inne typy aut.

Po prostu muszę pojeździć i się przyzwyczaić ;)
 
 
Rafał
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 66
Skąd: STG
Wysłany: Pią Lip 29, 2011 15:30   

Dodam, żeby była pełna jasność co było nie tak

urwany prawy łącznik stabilizatora przód - wymienione oba
uszkodzony sworzeń wahacza prawy - wymienione oba
uszkodzona tuleja wahacza lewa - wymienione wszystkie cztery z obu stron
uszkodzona końcówka drążka lewa - wymienione oba
nieprawidłowa zbieżność + kierownica "na prosto" obrócona 45st w lewo - ustawiona
łyse opony z zebranym nierówno bieżnikiem w związku ze złą zbieżnością - wymienione

więc sprawa była od początku jasna to nie mogło poprawnie jeździć a teraz tak jak Ania pisze jest dość miękki ale wszędzie tak określają jazdę tym modelem
Ostatnio zmieniony przez Rafał Sob Lip 30, 2011 00:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11