autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Opel Corsa B - Mateusz.biega
Autor Wiadomość
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 16:28   

OSKA 2.0 to standard, bo w GDA jeździ taka z 3.2 V6 i jeszcze nitro ma w bagazniku;-)
Siostra ma taką Croste, oraz moja Beybe (tyle, że TD), wiec w razie kłopotów coś tam moge pomóc, bo auto jest proste, przyjemne i tanie w uzytkowaniu. Sister ma 95 rok, a żaden element nie był tykany przez lakiernika (choć masce by se przydało) :twisted:
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 16:31   

Lincoln napisał/a:
w GDA jeździ taka z 3.2 V6 i jeszcze nitro ma w bagazniku;-)


to to ładnie musi zapier......
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Martyn
Kierowca kat. A


Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 175
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 20:48   

Lincoln napisał/a:
OSKA 2.0 to standard, bo w GDA jeździ taka z 3.2 V6 i jeszcze nitro ma w bagazniku;-)
Siostra ma taką Croste, oraz moja Beybe (tyle, że TD), wiec w razie kłopotów coś tam moge pomóc, bo auto jest proste, przyjemne i tanie w uzytkowaniu. Sister ma 95 rok, a żaden element nie był tykany przez lakiernika (choć masce by se przydało) :twisted:




Chyba gorzej z przyczepnoscia na starcie :twisted:
 
 
 
Mateusz.biega
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 58
Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
Wysłany: Wto Paź 25, 2011 23:42   

KOSA napisał/a:
A ile to jest mało?


Jak jadę w dłuższą trase to ok. 5litrów na 100km co przy tym roczniku nie jest tak wiele. (jak na Konin jechałem to tyle mi wyszło)
 
 
Mateusz.biega
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 58
Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
Wysłany: Czw Lip 26, 2012 19:02   

Ten potwór ciągle w klubie istnieje.... ktoś chętny by się z błękitną strzałą po ścigać?

A tak na poważnie, w zimę amorki wymienione na Sachs'a, a tak po za tym to nic nie ulepszonego :mrgreen:
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Czw Lip 26, 2012 22:49   

Lukas92 pewnie by się z tobą ustawił teraz punciakiem ;)
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
Mateusz.biega
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 58
Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
Wysłany: Śro Sie 08, 2012 16:59   

Co do modów.... przez pewien okres był plan wstawienia 2.0 GSI 150KM tylko po podliczeniu kosztów plan ten został odłożony.

Wizualne to jakieś alu i przyciemnienie z tyłu szyb (dwie boczne i ta na klapie od bagażnika). Tłumika nie będę wymieniał bo ten fajnie "pierdzi".

Ogólnie wiem, że to cudo potrafi pojechać 170km/h :lol: tyle przynajmniej mi licznik pokazał... jakie miał wtedy spalanie nie chcę wiedzieć.
 
 
Mateusz.biega
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 58
Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
Wysłany: Śro Lut 20, 2013 16:20   

Jako że corsa została w klubie i nie mam już jej zamiaru sprzedawać, trzeba ją trochę ulepszyć. Macie jakieś pomysły?

Oprócz podstawowych wymian mam inne pomysły, ostatnio coraz częściej mi chodzi po głowie wstawienie do niej silnika... 2.0GSi 150KM

Oczywiście za blacharkę też trzeba się zabrać.
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Śro Lut 20, 2013 20:34   

2.5 + Nitro ;D
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 00:41   

2.5 V6 wstawiaj, da się, bo widziałem już takie krosty na sprzedaż nawet. No i druga sprawa przemyśl, czy opłaca Ci się modzić ten konkretny egzemplarz...
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 00:52   

z tego co słyszałem po Gdańsku jeździ 3.2 V6 :)

jeśli auto nie jest pognite, to można pobawić się w swap.
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 14:13   

No i przygotuj sobie zaplecze finansowe ... bo za 100zł swapa nie zrobisz ;) ale bądźmy dobrej myśli ... plan dobry
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
Mateusz.biega
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 58
Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 13:27   

To, ze za 100zł swapa nie zrobię to niestety wiem, a niestety bo by było łatwiej za 100zł.

Auto nie jest aż tak pognite, bo blacharka była na bieżąco robiona dlatego jest w róż ych odcieniach lakieru.

Granica opłacalności, na razie ustaliłem że sprzedawać jej za 750-1000zł to mi się jej nie opłaca.

Zobaczymy co wyjdzie z planu bo na razie liczę mniej więcej koszta :D ale od czegoś trzeba zacząć - np. od planów :D
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 13:47   

Poszukaj na forach Opla co potrzebujesz, aby takiego swapa wykonać. Potem sprawdź co ile kosztuje, choćby na alledrogo i wstępnie masz... Potem musisz doliczyć robociznę (chyba, że chcesz samemu swapować) oraz elektryka samochodowego, który ogarnie Ci całą wiązkę i parę innych rzeczy...

Warto też zadbać o hamulce, także pompa hamulcowa, większe zaiciski, większe tarcze, zmiana hamulców z tyłu z bębnów na tarczowe... Musisz doliczyć również wszystkie płyny eksploatacyjne, chłodnice, jakieś węże, rozrząd nowy... itd,,,

Także warto sprawdzić, czy nie bardziej opłacalne jest kupienie gotowca już zeswapowanego.
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Nie Sty 26, 2014 18:17   

jak tam prace nad szybką corsą? swap chociaż w 10% zrealizowany??
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11