autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozmowa na temat potencjału 1,8 Turbo z grupy VAG
Autor Wiadomość
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sty 13, 2012 15:06   

Jarzyn , mam pytanie, robisz sam program ?
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pią Sty 13, 2012 23:18   

Panowie przede wszystkim trzeba odpowiedzieć o jakim 1,8t rozmawiamy bo wyszło ich tyle ile chyba 1,9tdi.Seryjne agu przeciętnie wykrzesa programem ok 175-180 kucy malutka turbinka i wtryski proszę nie piszcie że z 1,8t 150 koni seryjnie robi się programem 250 koni bo jeszcze ktoś uwierzy i później można przeczytać takie brednie. Sam silnik bez zakucia wytrzymuje ok 350 kucy wszystko zależy od zastosowanych podzespołów.Najwięcej z seryjnie montowanej i pasującej bez przeróbek k03 052 plus wtryski min 320 plus fmic i wydech można 250 koni zrobić, później przeskok na k04 z 210/225 konnej wersji ale to już inne koszta bo zmienia się nie tylko turbo ale kupę wężyków kolektor wydechowy.Wszystko piszę na podstawie silników występ[ujących w a3/s3/tt
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 00:10   

to mi powiedz dlaczego po zmianie mapy wyszlo 211?????
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 00:17   

Mistrz napisał/a:
to mi powiedz dlaczego po zmianie mapy wyszlo 211?????


Na jakiej hamowni auto było shamowane ? Tune Up ? Vtech ?
 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 00:18   

wiem tyle ze w 3 miescie gdzies
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
ACzE
Maniak Resoraków
Master of Distaster



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: z nienacka
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 03:28   

Mistrz napisał/a:
to mi powiedz dlaczego po zmianie mapy wyszlo 211?????

Każdy kto tuninguje swoje auto wie doskonale i Ty też to powinieneś wiedzieć że program daje się na końcu planowanych modyfikacji bo tylko wtedy ma to sens żeby zaraz nie musieć robić tego od nowa po zmianie gratów na nowe stockowe
Prawdopodobnie tak też było w tym przypadku ale najlepiej zapytać właściciela-to nic nie kosztuje

Mistrz napisał/a:
wiem tyle ze w 3 miescie gdzies

to już coś..
bo jak dotąd nie zostały tu napisane żadne konkrety co do zakresu modyfikacji dające taki rezultat, ja Przema auta nie znam więc nie zabieram głosu-proste, mimo wszystko nie wydaje mi się żeby wynik 211ps. uzyskał samym programem w silniku BFB (osprzęt bliźniaczy z AGU-inne ECU)
Dla mnie totalną abstrakcją jest chiptuning AGU na seryjnym osprzęcie dającym 240-250ps
ktoś kto wypisuje takie brednie musi być po prostu bajkopisarzem a ludzie to kupujący zwyczajnie naiwni tym że wyrosną im gruszki na wierzbie i to w dodatku złote

Mistrz napisał/a:
Jarzyn , mam pytanie, robisz sam program ?

Nie robię a co więcej nie da się ukryć, że Ty też nie robisz :wink:

marasss2 napisał/a:
Panowie przede wszystkim trzeba odpowiedzieć o jakim 1,8t rozmawiamy bo wyszło ich tyle ile chyba 1,9tdi.Seryjne agu przeciętnie wykrzesa programem ok 175-180 kucy malutka turbinka i wtryski proszę nie piszcie że z 1,8t 150 koni seryjnie robi się programem 250 koni bo jeszcze ktoś uwierzy i później można przeczytać takie brednie. Sam silnik bez zakucia wytrzymuje ok 350 kucy wszystko zależy od zastosowanych podzespołów.Najwięcej z seryjnie montowanej i pasującej bez przeróbek k03 052 plus wtryski min 320 plus fmic i wydech można 250 koni zrobić, później przeskok na k04 z 210/225 konnej wersji ale to już inne koszta bo zmienia się nie tylko turbo ale kupę wężyków kolektor wydechowy.Wszystko piszę na podstawie silników występ[ujących w a3/s3/tt


wszystko w temacie
AMEN!

BTW: siemasz marasss druhu :razz:
poka no tu lepiej jak się fury ogarnia bo co nieco już na fb świeżych newsów przylukałem :cool:
Ostatnio zmieniony przez ACzE Sob Sty 14, 2012 03:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 13:13   

Panowie podstawowe pytanie: to co piszecie o możliwościach silników wynika z waszych osobistych doświadczeń czy trollingu po necie? Macie dane firmy, można wysłać zapytanie, podjechać, a i możliwe że czegoś się nauczyć - jak już ktoś napisał to nic nie kosztuje, a nie robić z siebie Alfe i Omege.
Co do konkretów: nikt nie mówił o 250ps, konkretem nie jest rzucanie oznaczeniami turbin czy silników, tylko ich choćby zarys technicznego potencjału (chociażby wydajność w konkretnych jednostkach, wilekosci strony zimnej/ciepłej, stopień kompresji)
Dla mnie abstrakcją jest mówienie, że silnik w aucie znajdującym sie daleko przed przednią osią zapewnia dobra trakcje i kierowalność :mrgreen:
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 15:53   

marasss2 napisał/a:
Sam silnik bez zakucia wytrzymuje ok 350 kucy


tylko jak długo to wytrzymuje, :D przy takiej dawce mocy z małej pojemności to pewnie egt jest tak wysokie że tłoki się topią ,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 16:35   

pewnie ze ja nie robie ale na codzien pracuje z kims oraz to moj szef co do grupy VW sam robi:)


Jarzyn napisał/a:
Każdy kto tuninguje swoje auto wie doskonale i Ty też to powinieneś wiedzieć że program daje się na końcu planowanych modyfikacji bo tylko wtedy ma to sens żeby zaraz nie musieć robić tego od nowa po zmianie gratów na nowe stockowe



po modach mapa byla oczywiscie tez zmieniana na nową.
_________________
DynoSet Remapping Service
Ostatnio zmieniony przez Artur Sob Sty 14, 2012 16:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 18:32   

Tak się składa że jeżdżę dłubanym 1,8t i sporo musiałem przyswoić wiedzy aby coś z tego silnika wykrzesać.350 koni to często przewijająca się na forach moc bezpieczna na której jeżdżą auta i jakoś tłoki się nie topią wszystko zależy od strojenia i gratów i można latać długo i bezawaryjnie.Więc może niech ktoś napiszę dokładnie o jakim 1,8t rozmawiamy i wtedy można mówić o jego potencjale i ewentualnych gratach jakie do niego włożyć.Silniki są bardzo wdzięczne i sprawdzone(mówi się że to 2,2t bez jednego cylindra:)
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 21:02   

marasss2 napisał/a:
Tak się składa że jeżdżę dłubanym 1,8t i sporo musiałem przyswoić wiedzy aby coś z tego silnika wykrzesać.350 koni to często przewijająca się na forach moc bezpieczna na której jeżdżą auta i jakoś tłoki się nie topią wszystko zależy od strojenia i gratów i można latać długo i bezawaryjnie.Więc może niech ktoś napiszę dokładnie o jakim 1,8t rozmawiamy i wtedy można mówić o jego potencjale i ewentualnych gratach jakie do niego włożyć.Silniki są bardzo wdzięczne i sprawdzone(mówi się że to 2,2t bez jednego cylindra:)

a ile ty masz wydłubane /hamowane twoje 1,8T i ile siana trzeb by lo poswieciec ??
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 23:59   

koleszka ma 1,8t i troche siana w nie wsadził a na hamowni indukcyjnej pokazało 238km z tego co mówił to zrobił co się dało bez większych zmian w silniku
 
 
ACzE
Maniak Resoraków
Master of Distaster



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: z nienacka
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 00:04   

marasss2 napisał/a:
może niech ktoś napiszę dokładnie o jakim 1,8t rozmawiamy i wtedy można mówić o jego potencjale i ewentualnych gratach jakie do niego włożyć.

Rozmawialiśmy o dokładnie takiej samej jednostce którą masz Ty pod machą (AGU) i rzekomym programie do 240ps na seryjnych gratach ale to już sprawa wyjaśniona mam nadzieje i nie ma sensu tego dłużej męczyć

Żeby nie robić off topa dodam tylko że gdzieś kiedyś na forum tematycznym przewinął mi się filmik z hamowania 1.8T i rezultatem troche ponad 1200ps więc potencjał ma wcale nie dużo mniejszy jak kultowy motur 2.2T

Silniki benzynowe 1.8T, 2.2T 10V/20V, 2.3 10V/20V, 2.7biT, 4.2 N/A i Biturbo to jednostki poddawane często modyfikacjom i dla kogoś kto w tym siedzi są one jak alfabet, każdy wie na jakim ori osprzęcie latają i co ma docelowo wylądować żeby osiągnąć jakąś wyznaczoną przez siebie granice
A oznaczeniami rzucam żeby się nie zgubić co jest czym bo jak kolega marass sam zauważył 1.8T jest najmniej tyle co 1.9TDI i w Naszym obowiązku leży zachować ład, skład i porządek tej dyskusji

Marass, wiem że celujesz w granice ok.250ps, napisz jakie gratki potrzebne Ci były żeby konstruktywnie podejść do tematu i niech jest dla potomnych :wink:
Ostatnio zmieniony przez ACzE Nie Sty 15, 2012 00:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 00:15   

No więc u mnie aktualnie siedzi turbo k03-052 wtryski z saaba 2,3t 350cc frontowy intercooler wydech przelot 2,5 cala i downpipe 2,75 wykres będzie prawdopodobnie w poniedziałek albo wtorek :)
Kod:
koleszka ma 1,8t i troche siana w nie wsadził a na hamowni indukcyjnej pokazało 238km z tego co mówił to zrobił co się dało bez większych zmian w silniku

Chyba chodziło o inercje.
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
Ostatnio zmieniony przez marasss2 Nie Sty 15, 2012 00:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 00:26   

marasss2, faktycznie pomyłka z mojej strony ;D

wtryski 350ccm ? ja mam w serii 450ccm ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11