Zamknięty przez: Krzysztof Nie Sty 03, 2016 21:22 |
BMW E30 318is by Karol |
Autor |
Wiadomość |
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Nie Cze 02, 2013 13:22
|
|
|
..widzę że podkładki pod sprężynami nadal są.. wywal je jak nic nie wozisz bagażu - tył będzie 1,5-2cm niżej.. no i przegoń ją od czasu do czasu bo tłoki pajęczynami w końcu się oblepią.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
KOSA
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 1706 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Cze 02, 2013 13:35
|
|
|
A Ty masz takie BMW Karol? |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Cze 02, 2013 19:11
|
|
|
conpress napisał/a: | ..widzę że podkładki pod sprężynami nadal są.. wywal je jak nic nie wozisz bagażu - tył będzie 1,5-2cm niżej.. no i przegoń ją od czasu do czasu bo tłoki pajęczynami w końcu się oblepią.. |
No podkładki są jak widać, ale nie wiem czy jest sens je wywalać Generalnie nie ma problemu z parkowaniem tyłem, nawet jak jest wysoki krawężnik. Także raczej zostawię
KOSA napisał/a: | A Ty masz takie BMW Karol? |
Nie mam - wymyśliłem sobie |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Cze 29, 2013 18:10
|
|
|
Wiele osób pytało mnie nie raz ile E30 z tym silnikiem pali. Jest odpowiedź Policzyłem i przy mojej nodze BMW pali 10L benzyny na 100km , co uważam, za całkiem dobry wynik. |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Sob Cze 29, 2013 18:12
|
|
|
Jak obliczyłeś ? |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Sob Cze 29, 2013 18:48
|
|
|
10 na sto to wiesz przy obecnej cenie paliwa . ale co tam jazda bezcenna |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Cze 30, 2013 00:39
|
|
|
MICHAŁ napisał/a: | 10 na sto to wiesz przy obecnej cenie paliwa . ale co tam jazda bezcenna |
No tak wiem... Trochę $ to jest, dlatego na codzień poruszam sie zagazowanym Swiftem |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Nie Cze 30, 2013 03:56
|
|
|
10 na sto w miescie czy jak? Bo w trasie to moja tyle.pali |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lip 01, 2013 11:12
|
|
|
Jankes napisał/a: | 10 na sto w miescie czy jak? Bo w trasie to moja tyle.pali |
Cykl mieszany trasa/miasto. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Lip 02, 2013 23:01
|
|
|
10 litrów to niedużo, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Pią Lip 26, 2013 17:46
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 00:15
|
|
|
E30 znowu zaczęła mi szarpać na niskich obrotach... Przyczyna była wiadoma, od dłuższego czasu - olej na świecach. Niestety nie jest to tylko uszczelka pokrywy zaworów, którą już od dłuższego czasu posiadam, lecz pozrywane gwinty w głowicy... Pokrywa zwalona, 3 gwinty już naprawione za pomocą zestawu V-Coil.
Zostały jeszcze 4 do zrobienia... Nie wiem, czy poprzedni właściciel czy jakiś mechanik zniszczył łącznie 7 gwintów, ale szczerze mówiąc to już trzeba mieć talent...
Nie wiem, czy będzie widać, ale ogólnie świeca zalana olejem....
Tyle oleju wyciągnąłem za pomocą strzykawki z jednego cylnidra...
Tyle z 4 cylindrów...
A tak to wygląda po zdjęciu pokrywy zaworów...
Jutro walczymy dalej z gwintami. Może wieczorem będzie złożone... |
|
|
|
|
Fery
Kierowca Rajdowy GHOST RIDER
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1572 Skąd: Starogard Gd.
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 00:19
|
|
|
bynajmniej dobre ma smarowanie |
_________________
Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 00:34
|
|
|
jak nie posmarujesz to nie pojedziesz |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Sie 08, 2013 01:25
|
|
|
Dzisiaj porobione kolejne gwinty, na jutro został jeszcze jeden... Muszę mieć krótsze wiertło, żeby rozwiercić stary gwint - mało miejsca. Jak dobrze pójdzie to jutro złożę wszystko do kupy (wiem jak to brzmi ).
Zastanawiam, się, czy nie przesmarować śrub klejem, a żeby lepiej trzymało... ? Co o tym sądzicie ? Mam na sklepie czerwonego Versachema... |
|
|
|
|
|