autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: EDI
Nie Sie 10, 2014 21:11
Mazda MX-3 by Tomix
Autor Wiadomość
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Nie Wrz 29, 2013 23:07   

No i stało się
Albo ja trochę przesadziłem albo silnik był już w tak kiepskim stanie , jedno jest pewne mazda pali tylko na pięć garów . Normalnie zajechałem nią na podwórko trochę przegazowałem po dwóch głośnych wystrzałach (niby normalka ale te były spore na tyle ze zobaczyłem je w tylnym lusterku fakt ciemno było) zaczęła trzęść się jak PKS :( . Nie wiem o co kaman słychać stuki w głowicy jak by zawory się poblokowały? nie wiem nie znam się ? . Na 90% to nie panewka bo stuki by się z dolnej części silnika wydobywały , pyzatym mazda nie ma siły się wkręcać na obroty ,gaśnie na luzie i strasznie ciężko odpala. Jutro przychodzi mi do głowy wymiana świeć
Chyba jednak mój swap nastąpi szybciej niż przypuszczałem tylko w bardzo nie odpowiedniej chwili gdyż wpłaciłem swoje oszczędności na semestr studiów :<
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Nie Wrz 29, 2013 23:38   

Moze pompa paliwa? Trzeba bylo nie przygazowywac, po co Ci to bylo... :roll:
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 03:09   

Pompa na bank nie skoro na gazie i benzynie to samo
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 03:29   

Nic nie napisales ze na gazie i benie ;d na moje to cos z paliwem chociaz stukanie to nie wiem hmm...
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 00:45   

Te silniki nigdy nie byly wytrzymale :)
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 11:16   

widywałem podobne objawy przy przeskoczonym rozrządzie, ale nie wiem jak to sie ma w silniku v6
moja 323 efka miała podobne objawy kiedy założyłem zły aparat zapłonowy kiedy stary trafił szlag...
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 20:00   

Szukaj silnika i nie ma lipy, bo nie warto głowicy sciagać :D
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 20:14   

rwtnt napisał/a:
Te silniki nigdy nie byly wytrzymale :)

K8 ? Jop ..
Sprawdzięłm kompresje na cyl. [1-3] 11.5 na [4-5] 14 (ale możliwe że troche oleju dostały) 6 gar 0 ! czyli na moje uszczelka poszła , pozatym pompa wody cieknie. No i ujj wie co z tymi zaworami czy po zplanowaniu głowicy dalej bedzie klepało . Na 85% nie bede tego motoru robił chyba ze sam z nudów jutro rozbiore i dojde do tej uszczelki :D Tylko dojście do czegokolwiek w tym silniku to poezja na dodatek to oczywiście ta tylna głowica .
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 20:36   

Może dziura w tłoku? :D
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:02   

Update (pierwszy post)

Niestety brak fot na razie, bo byście się przestraszyli jak to teraz wygląda.

Kompletny rozpierdziel i nie ogar . Instalacja wala się po całym aucie :)
Aktualnie muszę ulepić jakiś dolot (inny kolektor). Do następnego zlotu zdążę :D
Ostatnio zmieniony przez Tomix Wto Gru 03, 2013 01:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:15   

motorownia już siedzi rozumiem?
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:19   

Jaca! napisał/a:
motorownia już siedzi rozumiem?

Tak jazda próbna odbyta . Drobne poprawki pozostały , jutro będę działał dalej :D
Ostatnio zmieniony przez Tomix Wto Gru 03, 2013 01:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 01:49   

jest progres, mam nadzieje że do Siwiałki tym dojedziesz niedługo :D
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pon Gru 09, 2013 23:02   


Jeszcze na palecie




Narazię słabo to wygląda ale popracuje nad tym .
Ostatnio zmieniony przez Tomix Pon Gru 09, 2013 23:08, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Wto Gru 10, 2013 00:04   

ajć ile miejsca wykorzystane ;p
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15