autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
E34 M50 kreci, nie odpala
Autor Wiadomość
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 04:25   E34 M50 kreci, nie odpala

Zacznijmy od tego ze caly czas jezdzilem na odlaczonej przeplywce bo jak byla podlaczona to strasznie falowal dusil sie a nieraz nawet zgasl. Chodzil jak wielkie amerykanskie v8. Na odlaczonej bylo ok. Pewnej slonecznej nocy skonczyla sie wacha bo nie dziala mi licznik. Zalalem, odpalil. Po przejechaniu ok km zaczal sie dusic i zgasl. Odpalil jedynie na pych. Od tamtego czasu raz odpali raz nie. Na pych zawszr zlapie i chodzi normalnie ale przy odpalalaniu kreci, chce zlapac ale nie moze Co jest? filtr, swiece, pompa, zapowietrzyl sie?
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 05:31   

w benzyniaku chyba raczej problemów z zapowietrzeniem nie ma ;D ja bym stawiał na zatartą pompę paliwa ;D
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 05:54   

nawet nie mam jak pompy sprawdzic bo aku mi padl. ktos ma prostownik pozyczyc?
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 10:58   

Zapowietrzenie mozesz stanowczo wykluczyc.. tak jak wyzej, pompa..
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 11:22   

ale gdyby to byla pompa to by nie jezdzila nie?
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 14:24   

Jankes napisał/a:
ale gdyby to byla pompa to by nie jezdzila nie?


No nie. By nie jeździła, bo pompa by nie podawała paliwa...
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 14:36   

no wiem, ona jezdzi. ja obstawiam czujnik polozenia walu ale czekam na opinie...
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 16:26   

Podłącz pod kompa i będziesz wiedział.... Huragan ma złącze diagnostyczne do BMW.
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:00   

bylem u ziomka, podlaczal pod dwa kompy i nie chcialy sie polaczyc.
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
milosz
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 647
Skąd: Starogard
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:40   

A zrobiłeś nieszczelność na gumie od dolotu? Może czujnik temperatury i przylewa ją? Rozrząd dobrze ustawiony?
_________________
Ostatnio zmieniony przez milosz Śro Lut 27, 2013 17:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:49   

jaka nieszczelnosc znowu?
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
milosz
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 647
Skąd: Starogard
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:54   

No miałeś tam coś na gumie od przepływki o ile pamiętam?
_________________
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 17:57   

wydawalo Ci sie.

dodam ze od kupna nie dziala wskaznik od wachy.
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 19:59   

Świece w dobrym stanie ?
Jak tak to coś właśnie z tym dolotem na moje.
Odpalasz na złączonej przepływce ?
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 20:24   

kompresję sprawdź
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13