autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Krzysztof
Śro Sie 23, 2017 16:41
E30 nr2 by Bartek
Autor Wiadomość
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 18:52   E30 nr2 by Bartek

Historia auta taka, że najpierw zaczęła mi się podobać na tablicy.pl bo sobie przeglądałem e30stki
Wystawiłem na próbe matową na sprzedaż (ciężka decyzja z myślą, że sprzedaję projekt ferego, który kosztował go wiele kasy i pracy). No więc po decyzji wystawiłem ją na tablice i driftforum, za dwa dni przyjechał typ z kołobrzegu (rok starszy ode mnie), po oględzinach i przejażdżce wszystko mu pasowało i wziął wracająć do Kołobrzegu na kołach !

No więc jak już miałem kase w dłoni, zacząłem szukac czegoś bardziej ekonomicznego i normalnego, po poszukiwaniach po całym internecie nic mi nie odpowiadało. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby znowu pchać się w duży silnik bez gazu . Zapadła szybka decyzja, dzwoniłem do typa, wszystko ugadane. O godz 22 wyjazd do Radomia. Spodobała mi się oczywiście przez v'ke ferego, na zdjęciach była identyczna :razz:

Oglądałem ją i po matowej, wiedziałem oczywiście gdzie szukac rudej i przegnić. Podłoga jak i cała reszta zdrowa bez najmniejszej dziurki. Mankamentem jest lakier na tylnych nadkolach co mi w ogóle nie przeszkadza. Kupiłem ją bez przeglądu oraz z wyciągniętym wnętrzem (przez co brakuje mi jeszcze troche plasticzków). W drodze z Radomia oczywiście banan na twarzy po wciskaniu gazu w podłoge i spoglądaniu na wskaźnik paliwa :mrgreen: Wyszło, że na trasie spaliła 9,5l/100km - w dodatku kilka razy sprawdzałem vmax, bo jechałem przez Niemcy (w porównaniu do matowej jestem bardzo zadowolony) . I oto jest :lol:


MODEL: BMW E30 320 Touring 1988r

SILNIK: swap m50b25 + chłodnica 2.4td +wiatraki załączane ze środka

UKLAD DOLOTOWY: tradycyjnie stożek

UKLAD WYDECHOWY: seria z e36 325 bez kata

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: el.szyby ! nawet wycieraczki ma sprawne :razz:

UKLAD NAPĘDOWY: nie mam pojęcia bo zapomniałem spytac, ale sądze że skrzynia seria + wał z diesla, dyfer zaspawany 4.27 (vmax 175km/h)

ZAWIESZENIE: MTS Technic 60/60, wymienione gumy w zawieszeniu z przodu, rozpórki przód i tył, z przodu camber plates (regulowany negatyw)

UKLAD HAMULCOWY: słaba seria, nie raz trzeba sobie pomóc biegami

BODY-KIT: Przedni zderzak m-tech 2

ŚRODEK: profilaktycznie jak w kazdej e30 podarte fotele, brak tapicerki w bagazniku, podsufitka obszyta gejowskim puszystym materiałem

CAR-AUDIO: R6

INNE:

Alufelgi Aluett 17' których muszę sie pozbyć :(






MOC:
seria: 129 KM , przy 6000 obr/min 164 Nm 12V
po swapie: 192 KM, przy 5900 obr/min 245 Nm 24V



Status: troche jeszcze trzeba pogrzebać
ale ogólnie jestem bardzo z niego zadowolony, w osiu spaliłem 3 komplety kół a paliwo które wtedy zalałem mam jeszcze do teraz. Po osiu jedyne co trzeba było zrobić to uszczelniacz w dyfrze (juz zrobione). Teraz mi pozostało zrobić piaste bo koło trzyma się na 3 śruby (dziękuję wulkanizacji na ul.derdowskiego ;*)







tutaj sprint 0-100 na oponach na których latałem w osiu dlatego tak ujowy start z 2
http://www.youtube.com/watch?v=kFld1OV0ftM
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Śro Maj 01, 2013 13:35, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 19:03   

Pierwsze chwile jak go w Radomiu widzialem jakośnie bylem przekonany ale jak sie przejechalismy to mi sie spodobalo :)
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
mtey
Kierowca kat. A



Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 187
Skąd: okolice Pelplina
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 20:33   

Potwierdzam, bardzo ładnie się napędza :)
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 21:34   

..bardzo fajne E30.. mimo kilku widocznych nawet z daleka mankamentów które powyżej opisałeś - jest w stanie naprawdę niezłym (co potwierdza moją teorię, że najzdrowsze blachy mają roczniki 1988-1989)

swap zrobiony kulturalnie, bez wielkiego drutowania (można się na pewno do czegoś doczepić, ale ... w końcu nie jest to auto za 20-30 tyś).. odpycha się jak należy i wygląda lepiej niż ..3/4 E36 na naszych drogach..

..chwalebne jest to, że Bartek jest nadal uczniem Liceum, a ma już tak poważną furę.. pełen szacun dla Bartka, za jego determinację w realizacji marzeń.. za rozwijanie zdolności za kółkiem, które na moje (chyba niewprawne oko) są naprawdę dobre.. tak 3maj!!
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Pony
Maniak Resoraków



Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 21:45   

Najładniejsza e30 w Touringu jaką dotychczas widziałam - według mnie oczywiście ;) Na ostatnim Osiu byłam nią wprost zauroczona ;)


Widać, że dobrze o nią dbasz. Oby tak dalej ;)
_________________
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 21:45   

heh dzieki, miło :grin:
Pony napisał/a:
Najładniejsza e30 w Touringu jaką dotychczas widziałam - według mnie oczywiście ;) Na ostatnim Osiu byłam nią wprost zauroczona ;)

chyba mylisz z turasem ferego :mrgreen:
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Pon Kwi 29, 2013 23:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Fery
Kierowca Rajdowy
GHOST RIDER


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1572
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 00:00   

Fajnie że zostales przy e30, granty zakupu....
_________________



Tylko bokiem mozna uciec od codzienności >> DRIFT
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 00:38   

dobrze o nią dbasz ? tosz on ja pałuje hahaa pozdro bart :wink:
Ostatnio zmieniony przez EDI Wto Kwi 30, 2013 00:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 01:14   

mi się też podoba :) a nigdy nie przepadałem za turasami
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Pony
Maniak Resoraków



Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 11:10   

Bartek napisał/a:
chyba mylisz z turasem ferego :mrgreen:


nie, nie, nie!
to, że jestem dziewczyną nie znaczy, że nie odróżniam aut ;)

chodziło mi na 100% o Twoją e30 - jest po prostu zadbana i to się rzuca w oczy ;)



EDI - a niech sobie ją pałuje, przecież od tego jest bemka ;)

tylko szczerze mówiąc trochę żal mi dupę ściska jak sobie pomyśle, że moja beta to automat ;. ale zbieram na jakąś e30 ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pony Wto Kwi 30, 2013 11:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 16:49   

Pony napisał/a:

jest po prostu zadbana i to się rzuca w oczy ;)




haha

kurde dyfer bardzo mocno mi zaczął wyć jak jade na luzie ;/
a w dodatku urwałem dokładke z przodu bo spieszyłem sie do szkoly ;/
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bartek Wto Kwi 30, 2013 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 19:16   

nic o nią nie dbasz :P
 
 
Pony
Maniak Resoraków



Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 19:43   

Zobaczymy jak będzie wyglądała na majówce w Toruniu ;)
ja swoją e46 od jutra zaczynam pucować ;p
_________________
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Maj 03, 2013 13:56   

Bartek napisał/a:

a w dodatku urwałem dokładke z przodu bo spieszyłem sie do szkoly ;/


Jaki z tego morał???

Do szkoły jeździ się komunikacją miejską, burżuje rowerem :mrgreen:

A tak poważnie całkiem szybkie e30, ciekawe jak wyjdzie porównanie z seryjnym M20 :wink:
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Pią Maj 03, 2013 14:04   

pierwszy raz od dłuższego czasu byłem autem w szkole bo miałem jeszcze troche paliwa a i tak musiałem po opony jechac ;p
matową byłem z 2-3 razy. :razz:

co do m20 to hmm chyba większych problemów by nie było zeby objechać . Ty lincoln a na twoim kanale Youtube masz jak się ustawiałeś z m50 nie? :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14