autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: pietro
Sob Lip 05, 2014 13:42
Escort "Rs" Oski
Autor Wiadomość
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 21:50   

fajny nawet . co do uturbiania to jak ci sie uda uturbić auto za te 3.5tysia to chyba turbo bedzie z wiatraczka z toalety a wydech ze spirorury . nie mówie tu już o strojeniu sprzeta i całej masie potrzebnych rzeczy jak miedzy innymi coś co to zatrzyma .
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 22:12   

Z tego co sie orientuje caly wydech jest tam z kwasu juz pod turbo
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
Ostatnio zmieniony przez cimar Czw Mar 13, 2014 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 22:16   

hamulce są od Rs'a , więc ma go co zatrzymywać, ewentualnie jakieś nawiercane tarcze na przód dojdą ..

Turbo tak jak pisałem od Forda Probe

o taka o

koszt taiej turbinki po regeneracji oscyluje w granicach 600zł z kolektorem.

Co do strojenia, to do 0,5bara podobno nie trzeba stroić , ale nie wiem do końca co i jak, bo też się zdziwiłem, że nie trzeba stroić. Mam od tego speca, który już w jednym Escorcie to zrobił, więc zdaje się na niego :)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pią Mar 14, 2014 06:26, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 22:24   

Co to dokładnie za turbo na tych fotach ? Bo jest osadzone na kolektorze z VAG-a i wygląda na turbo ze zmienną geometrią stosowane w TDI :D
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 22:30   

broj83 napisał/a:
Co to dokładnie za turbo na tych fotach ? Bo jest osadzone na kolektorze z VAG-a i wygląda na turbo ze zmienną geometrią stosowane w TDI :D


zmieniłem zdjęcia, bo faktycznie tamta była inna niż ta która wychodzi w Probe 2.2T :P
takie niedopaczenie :roll:
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
Ostatnio zmieniony przez OSKA Czw Mar 13, 2014 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Teos
Kierowca Rajdowy
MatiMati



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 866
Skąd: Okolice STG
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 23:07   

Jeden escort juz jest uturbiony 1.8 ale go jeszcze na forum nie ma. Turbo jset od probe2.2t 1 pierwszej generacji i jezdzinormalnie do 1bara nie trzeba stroic bo to wszystko ladnoe chodzi a jezeli chodzi o koszta to spokojnoe do 3tys. Sie zmiesci. Silnik ten jest podatny na turbo i przy stage6 idzie grubo wyciagnac ponad 500km ale to juz trzeba wtedy stroic. Jesli niskie doladowanie to nie trzeba. Pozniej jak w domu bede to dam dokladne informacje co do przerobek tego silnika.
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 10:07   

Oska mamy w sierrafan speca od turbienia sierr. poszukaj na YT sierra miro albo miro sierra. jakby co mozemy do niego skoczyc bo jak skoncze z mk1 to tez dostanie T 0.5 bara. tez bez strojenia podobno z tym ze trzeba dac wieksze wtryski np od saaba T
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Teos
Kierowca Rajdowy
MatiMati



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 866
Skąd: Okolice STG
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 10:18   

Badz wywalic seryjny regulator cisnienia i wstawic zewnetrzny i oczywiscie mocniejsza pompe paliwa i wtryski dadza rade. Do Escorta pasuja od nissana.
Przykladowe Stage
Ostatnio zmieniony przez Teos Pią Mar 14, 2014 10:36, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 13:44   

Turbo w n/a bez strojenia na 1.0 barze w silniku który pewnie ma z 500mln kilometrów ciekawe ile to pojeździ :)
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 17:10   

sprzed wielu lat, pierwszy taki w Polsce wcześniej mówili że DOHC 8V nie da się uturbić https://www.youtube.com/watch?v=0EfQc4ozekI


Teraz jest 2.0 16V (taki sam jak u mnie w rudej) z T i wtryskami od saab albo od volvo ale nie mogę nic znaleźć

a to i tak lepsze tylko że do escorta bokiem nie wejdzi :P
https://www.youtube.com/watch?v=5z6WgHly_e0
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
Ostatnio zmieniony przez mateuh Pią Mar 14, 2014 17:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 23:20   

Mam wrażenie że czytam forum piekarzy-tyle o turbo bez strojenia,brak słów.Mateuh a co do Miro to wiesz jak to zrobione na drucie i ile to lata ,bo jak slysze ze seryjny komp NA ogarnia turbo bez niczego ...
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 23:35   

z turbo czy też nie generalnie ciekawy escorcik ;) a nie można bez uturbiania podnieść mu mocy? pompa, wtryski, mapa etc?
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Sob Mar 15, 2014 01:12   

Huragan napisał/a:
Mam wrażenie że czytam forum piekarzy-tyle o turbo bez strojenia,brak słów.Mateuh a co do Miro to wiesz jak to zrobione na drucie i ile to lata ,bo jak slysze ze seryjny komp NA ogarnia turbo bez niczego ...


x2
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Sob Mar 15, 2014 01:30   

Huragan napisał/a:
Mam wrażenie że czytam forum piekarzy


ja tylko piszę to co mi powiedziano i to co widziałem w jednym z escortów. Nie podważam zdania nikogo, bo poprostu nie wiem, jak będę chciał wstawić Turbo, to dam chłopakom do zrobienia i będę oczekiwał dobrze wykonanej roboty. Tyle jeśli chodzi o temat turbo.

pietro napisał/a:
a nie można bez uturbiania podnieść mu mocy? pompa, wtryski, mapa etc?


można , wstawiając wałki z mondeo 2.0 o ile dobrze pamiętam, większe wtryski , wydajniejszą pompę paliwa, regulator ciśnienia no i "remap" ECU
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Sob Mar 15, 2014 11:28   

OSKA napisał/a:
Huragan napisał/a:
Mam wrażenie że czytam forum piekarzy


ja tylko piszę to co mi powiedziano i to co widziałem w jednym z escortów. Nie podważam zdania nikogo, bo poprostu nie wiem, jak będę chciał wstawić Turbo, to dam chłopakom do zrobienia i będę oczekiwał dobrze wykonanej roboty. Tyle jeśli chodzi o temat turbo.

pietro napisał/a:
a nie można bez uturbiania podnieść mu mocy? pompa, wtryski, mapa etc?


można , wstawiając wałki z mondeo 2.0 o ile dobrze pamiętam, większe wtryski , wydajniejszą pompę paliwa, regulator ciśnienia no i "remap" ECU


Ciężko się nie zgodzić z Huraganem, a opcja z gratami od mondeo jak dla mnie to super pomysł, relatywnie niewielkimi kosztami można wiele osiągnąć, jak masz monetę na mody to gratuluję, jeśli mnie by ktoś pytał o zdanie to dodatkowo zrobił bym remont głowicy i kilka czarów z polerowaniem gniazd zaworowych i inne takie, no ale to moje osobiste zdanie. Pozdro i powodzenie przy modach :twisted:
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16