Zamknięty przez: EDI Nie Sie 10, 2014 21:11 |
Mazda MX-3 by Tomix |
Autor |
Wiadomość |
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 14:03 Mazda MX-3 by Tomix
|
|
|
Witam tak więc Mazda mx-3 pierwsze autko od ponad roku zemną przeszło już troszkę od kupna zmieniło się naprawdę sporo rzeczy bo nie ukrywam jak kupowałem auto sugerowałem się ceną a nie to w jakim jest stanie . Praktycznie jest to dupowuz robiony dla własnej satysfakcji
MODEL:
MX-3 1992r (prze liftem – jedna z pierwszych generacji)
SILNIK:
1.8 V6 (K8) // Swap 2.5 V6 (KLDE)
Kolektor ssący o większych kanałach (KLZE)
Aparat zapłonowy od 1.8 (K8)
Chłodnica od MX-6 V6
Sterowany kompem KL31 (KLZE)
NAPĘD :
Skrzynia od 1.8 (krótsza niż seryjna 2.5)
Tarcza i docisk od 2.5
Zamach lżejszy od 1.8
HAMULCE:
Regenerowane zaciski
Nowe grubsze przewody (od pompy abs do zacisku)
Tarcze seria (286/250)
WYDECH:
Kolektory od 2.5
Usunięty kat
Zaślepiony EGR
Końcowy Apexi N1 (ewt. replika)
Rura seria 2,0
DOLOT:
Seryjny filtr K8 ze wkładka K&N
Większy przepływomierz KL02
KOŁA:
Felgi WolfRace Katana II
Opony 205/45/17 Pirelli
WIZUALNIE:
Pełen pakiet V6 (lotka, dokładka i nakładki pod progi)
Naklejka klubowa (+25hp)
PLANY :
Wiadomo są plany ale nie wiadomo jak to się wszystko potoczy główny problem to szkoła czyli kasa i czas . Przed jakimiś większymi kolejnymi modyfikacjami przydało by się zająć rdzą która gdzie nie gdzie się pojawia
Legenda :
K8 - 1.8 V6 DOHC (130-136hp)
KLDE - 2.5 V6 DOHC (165-170hp)
KLZE - 2.5 V6 DOCH (200hp)
W dniu zakupu na wejherowskich blachach
Obecnie
Opis na dzień 1.12.13
Peace |
Ostatnio zmieniony przez Bartek Wto Gru 03, 2013 00:56, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 14:07
|
|
|
V6 w takim malym silniku, ciekawe, musze to zobaczyc
Fotek nie widac... |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 15:09
|
|
|
faktycznie pisze że V6 to nie jest jakiś błąd z drugiej strony 24 zawory 6x4 = 24 czyli cztery zawory na jeden cylinder.
Fajne auto jaką ma moc w takiej konfiguracji. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 21:24
|
|
|
już sobie wszystko przeczytałem, 1,8 V6 8,5 do setki to może się okazać całkiem szybkim autem,
jeszcze raz pozdrawiam podoba mi sie ta mazda |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
rwtnt
Kierowca kat. B
Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 221 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 21:37
|
|
|
Miałem takie auto kilka lat temu na 18 w ogóle nie chciało jechać jedynie dźwięk silnika przyjemny |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 22:26
|
|
|
zajebiste autko, ja chce zobaczyc jak to sie odpycha ! |
_________________
|
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 22:30
|
|
|
ja też wiem, gdzie stoi taka za 3500zł |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 22:30
|
|
|
Nawet ja mogę. Mazda naprawdę ładna |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
Ostatnio zmieniony przez Barley Nie Wrz 16, 2012 22:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 22:35 Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
|
|
|
''PLANY : doprowadzić do idealnego stanu , Alusy 17” opony 205 , dokładki, wydech przelot ,CAI i może Kompresor HKS+ cooler GReddy.''
a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 23:40 Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
|
|
|
Cytat: | a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI |
Zamiast kupować nowy seryjny dolot, ponieważ mój jest poklejony na taśmę klejąca i na pewno bierze lewe powietrze :/ (Ogarnąłem ten korek )
Tam z forum fanów MX-3 polecili taki zestawik
Allegro |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 23:48 Re: Mazda MX-3 by TommyNoise
|
|
|
TommyNoise napisał/a: | Cytat: | a można nieco rozwinąć temat zaczynając od CAI |
Zamiast kupować nowy seryjny dolot, ponieważ mój jest poklejony na taśmę klejąca i na pewno bierze lewe powietrze :/ (Ogarnąłem ten korek )
Tam z forum fanów MX-3 polecili taki zestawik
Allegro |
a reszta kompresor hks+cooler greedy |
|
|
|
|
Krzysiek
Maniak Resoraków
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 30 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pon Wrz 17, 2012 12:33
|
|
|
Fajny japoniec |
|
|
|
|
|