autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Czw Gru 15, 2016 20:57
Jetta A2 1.8 Turbo by Maro
Autor Wiadomość
maro7575
Maniak Resoraków


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Paź 19, 2016 22:38   Jetta A2 1.8 Turbo by Maro

Pozwolę sobie przedstawić mój projekt, poniżej kilka informacji ogólnych oraz zdjęcia z prac przez czas jaki posiadam jette, wielu zdjęć nie posiadam ponieważ przepadły przez serwer ale pokrótce :

Model: Jetta A2

Silnik:seryjnie 1.6 PN -> 1.8 RP -> 1.8 Turbo 20V

Moc: 70KM-> 90KM-> 260KM

Mody pod maską:
-Silnik 1.8T o oznaczeniu ARX + Turbo K04 + wtryski 380cc
-Duży Intercooler of FMIC.PL
-Układ wydechowy DP3" reszta 2,5" z nierdzewki+ przelotowy końcowy z nierdzewki
-Komora wyczyszczona z konserwacji, usunięte niepotrzebne otwory, schowana wiązka oraz przeniesiony aku do bagażnika
-usuniete akcesoria silnika typu SAI, EVAP
-Filtr w airboxie Simota

Zawieszenie:
-Gwint Weitec GT
-Poliuretanowe tulejki wahaczy, stabilizatora, tylnej belki
-Rozpórka przód + tył i spinka wahaczy
-Wzmocniona tylna belka
-Wymiana końcówek, sworzni itp na Lemforder

Układ hamulcowy:
-280mm na zwrotnicach z B3 VR6 5x100 pozwalających pozostawienie oryginalnych szerokości
-Tył seria bębny -> tarczowe z B4 VR6 5x100

Koła:
-RH ZW2 17" przód 9.5j + 215/35 tył 10j + 225/35

Nadwozie:

Aktualnie
-Pakiet G60 przód+tył
-Obrysówki w błotnikach ori US -> Nowe dymione obrysy
-Lampy tylne Hella GT
-Blenda US + tablica w wymiarach USA
-Lotka gti na tylna klape
-Brak wgłębienia po tablicy w przednim zderzaku + elektrycznie chowana tablica
-Obrysy w kierunkowskazach na ori wiązce us
-Komplet znaczków GLI
-Halogeny w zderzaku hella
-Smoked lamp przednich
-Grill ori ze znaczkiem
-Siatka przeciw listowiu
-Przekaźnik wycieraczek czasowy z regulacją nr99
-Pneumatyczny centralny zamek + Pilot
-Tablica chowana w zderzak za pomocą mechanizmu el
Wnętrze:
-4 elektryczne szyby z modułem komfortu z toledo
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-pasy z regulacją wysokości
-skórzane podgrzewane fotele z golfa mk3
-skórzane boczki
-czarny dywan + czarna półka
-konsola Votex
-dodatkowe zegary VDO w miejscu radia
-podwójny włącznik grzanych foteli ori z mk2
-kierownica Raid Hp
-Licznik z MFA wyskalowany do 260 km/h
-Manetka MFA- wszystko sprawne
-Tempomat na ori manetce
-Czarna podsufitka+składane rączki+ ori czarne słoneczniki+ czarna tylna półka i dywan
-tylna półka bez dziur
-podłokietnik
-Panel klimy
-wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi + nowy filc

Audio:
-Gamma IV
Plany:
-lakier

Przez jakiś czas kompletowałem czarne skórzane wnętrze, oto efekty po dzisiejszym składaniu:

Świeżo obszyta podsufitka + czarne ori daszki + czarne składane rączki + czarne słupki C i listwa


Czarny dywan + czarna tylna półka
konsola Votex, zegary dodatkowe, radio przeniesione do votexa
kierownica Raid Hp, ringi Joma w licznik + czerwone wskazówki + białe podświetlenie


Wpasowanie foteli z mk3 + tylna kanapa, zamaskowanie szpar pomiędzy kanapą a błotnikiem, włącznik grzanych foteli z ori mk2


Wyciszenie drzwi, maty bitumiczne poszyciach + pianka
Świeżo obszyte boczki oczywiście skórka a nie skaj



14.01.2014
Komora już prawie gotowa na przyjęcie silnika, poza tym :
-pompa paliwa- padło na Boscha 040, zamontowana w baku z mk3, nowy filtr paliwa oraz nowe przewody 8mm
-dodatkowe wskaźniki temp. i ciśnienia oleju VDO oraz wskaźnik doładowania


-Intercooler Valeo ze Sprintera
-Pomalowany front oraz przednia belka


W oczekiwaniu na tylne opony, przednie czekały na montaż a felgi zostały pomalowane w średnioziarnisty srebrny oraz na nowo uszczelnione. Okazało się że moja tokarka przyjmie 17" więc odświeżyłem polerkę rantów.
-Opony wszystkie 4 sztuki to Dunlop SP9000 z bardzo ładnym bieżnikiem, na przednich 9j założone zostały 205/40 a na tylne 10j 225/35



Przymiarka do wymierzenia odpowiednich dystansów i wyszło że tył potrzebuje 35 a przód 30mm żeby wszystko się odpowiednio spasowało :)


01.03.2014
-Zbudowałem Oil Catach tanka, przy okazji wyrzuciłem zbędne podciśnienia oraz zmieniłem wszystkie przewody na nowe, silnik zalany Castrolem 10W60, nowy smar w przeguby, + inne płyny eksploatacyjne. Myślałem także nad założeniem BOVa ale znalazłem wiele opini że nie jest on dobry dla tych silników i oprócz dźwięku daje same szkody więc kupiłem najmocniejszy oryginalny DV z audi TT.


-Filtr powietrza, na początku chciałem założyć ori puszkę z jakąś wkładką ale słabo spasowało się to w komorze i wybrałem karbonowego airboxa Simoty, nie jest to ta sama pułka co BMC ale został nasączony olejem do filtrów o odsunąłem go trochę od przepływomierza
-Dolot z turbo do intercolera, spasowałem na nowo; kolana i łączniki silikonowe udało mi się dostać bdb jakości, nie żadne chińskie cienkie gumy bez płótna w lokalnej firmie, do tego rury i kolanka z nierdzewki o średnicy 60mm, nowe opaski oraz dorobiona zostałą tulejka do map sensora. Wszystko pospawane tigiem.


-Wydech także robiłem z nierdzewki, DP 3"+ złącze elastyczne 2,5" oraz reszta wydechu także o średnicy wewnętrznej 2,5", był mały problem ze znalezieniem łączników bo średnica rury na zewnątrz to 65mm ale udało się dopasować od jakiegoś dostawczaka. DP oraz miejsca położone blisko karoserii obwinąłem na mokro bandażem termicznym oraz pomalowałem żaroodpornym lakierem. Po spasowaniu wydechu dzięki koledze z forum udało mi się także pospawać go tigiem.
Tłumik końcowy to wyrób firmy Pro Custom, nierdzewka o średnicy wlotu 2,5" z dwoma polerowanymi końcówkami, całość zawieszona na nowych gumach a łączniki złożone na pastę uszczelniającą.

Do ogarnięcia zostały nowe przewody sterowania turbo, muszę poukładać kable w podszybiu ponieważ akumulator został przeniesiony do bagażnika, prąd rozdzielany będzie w podszybiu na zworce z e30, w międzyczasie składania frontu chcę żeby turbo polatało na luźno a pod koniec tygodnia powinny być jazdy próbne :)
Wczoraj na szybko poskładany dolot, silnik pochodził do rozgrzania oleju i płynu, na razie bez tłumika końcowego, który czeka na dospawanie mocowań. No i tak sobie chodzi :) :

https://www.youtube.com/watch?v=IopktRGlsy0

10.04.2014
Niestety wszystkiego sam nie mogłem zrobić, potrzebna była diagnostyka i strojenie, jetta 2 tygodnie spędziła u Turboelity w Gdańsku. Na pierwszy ogień poszła pompa paliwa, mam pecha i mój nowy Bosch 040 padł, zastąpiła go pompa Wallbro, następnie wymieniony został zawór N75, no i co zabolało najbardziej nowy przepływomierz Boscha bo ten co dostałem do swapa był od diesla :o o
Po zlikwidowaniu wadliwych części została wystrojona i hamowana. Całkiem świeży dunlop 195/40 gubił trakcję na hamowni drogowej i hamowana była na hamowni Maha, tam też naciąg powodował uślizg kół i zostały założone inne.
Jetta wypluła 264KM i 353NM, później znalazła się jakaś nieszczelność, i wyszło 253KM i 364NM. Mój intercooler jest troche za mało wydajny, po sezonie planuje założyć wydajnieszy, pewnie znajdą się jakieś poprawki i wtedy zmierzymy dokładnie :)


Pod maską jeszcze nie jest do końca tak jak powinno ale układam co się da, pozostało jeszcze kilka poprawek z zewnątrz.


260KM to w sumie niska półka ale po pierwszych próbach dla mnie wystarczy to na jakiś czas :-D
Niestety po dzisiejszych testach wyszedł pierwszy unfal, nie wytrzymała prawa półoś, czekam na półoś od G, powinna znieść trochę więcej :)


22.04.2014
Na dzień dzisiejszy jeżdżę i testuje, trochę ćwiczyłem z wentylatorami ale sprawa prawie ogarnięta. Z zewnątrz nie ma dużych zmian, jest trochę wyżej i szerzej. Chciałem zawsze dodać jakiś kolor do frontu żeby nie był cały smolisty, znaczek GLI 16V by tutaj raczej nie pasował i wyrzeźbiłem coś takiego, do oryginalnego znaczka GLI dorobiłem napis 20VT, na tylny pas pod emblematem także wpasowałem podobny.

Wewnątrz tylko małe zmiany takie jak zegary vdo ciśnieni oleju, temp oleju i bost zamiast poprzednich raida. Oraz konsola Votex, która była oklejona skórą została z niej obdarta i po odświeżeniu strukturą wkońcu wygląda tak jak powinna.

Do końca sezonu powinna przejeździć tak jak na fotkach poniżej

10j od tyłu wygląda w miarę szeroko, ale nigdy nie jest za szeroko ;)

05.07.2014
Niedawno uporałem się z jedynym problemem po swapie jakim było chłodzenie, wymieniłem chłodnice, termostat, styczniki, czujniki, po wymianach układ konkretnie odpowietrzyłem i nie ma już problemu. Ale dla usprawnienia chcę założyć dodatkową pompę elektryczną wymuszającą obieg wody, którą ręcznie będę mógł załączyć po zgaszeniu silnika.
Poza tym jetta jeździ, gubi trakcję, wali ogniem i sapie i jestem zadowolony :) dla wygody założyłem lifty maski, założyłem też bov'a, chybryda od Properfekt więc nie ma problemu z błędami.

niedawno swap został zalegalizowany, pojemność oraz moc silnika zostały zmienione w dowodzie rejestracyjnym, przy okazji zmieniłem nazwę i teraz mam w dowodzie Jette Turbo :) koszta nie były wysokie a jedno tłumaczenie mniej przed niebieskimi, teraz muszę pomyśleć z tablicą i obrysami :)



17" odpowiada mi w mk2, trochę brakuje gleby ale ostatnio spasowałem lepiej przód, z tyłem jest trochę więcej zabawy ale myślę nad lepszym spasowaniem żeby nie obcierać przy większej prędkości.





29.08.2014
Drugi unfal napędu- skrzynia biegów nie wytrzymała a dokładnie dyfer:

znalazłem skrzynię w fajnym stanie, bez zgrzytających synhro CDA o krótszych przełożeniach, bałem się trochę że bedzie jeszcze gorzej z trakcją ale okazało się że nie jest źle :)
pod maską oprócz kolektora pomalowanego na czarno nic się jeszcze nie zmieniło.


02.02.2015

W tym roku bez szaleństw, jedyna z większych zmian to inna obręcz.
RH ZW2 przód 9,5" z oponą 215/35/17 tył 10" z oponą 225/35/17
Zamysł był taki aby skręcić je na 9.5 oraz 10.5 ale ranty, które umożliwiły by taką konwersję pojawiły się 2 tygodnie po zakupie nowych rantów 3,25", niby tylko 0,5" ale spas byłby lepszy... Felgi zostały rozkręcone, polakierowane na nowo, przednie ranty zostały wypolerowane, tylne nowe, do kompletu na niemiecki ebayu znalazłem oryginalne kapsle RH z nierdzewki.

Na ZW2 chorowałem długo, więc kiedy w okolicy pojawił się kolejny komplet, kupiłem go na wszelki wypadek :)







Pod maską prawie bez zmian, kosmetyczne poprawki, zmiana świec zapłonowych na Bosch F5DOPR, oraz zamontowałem rozpórkę od Benson-Pro - polecam !


Wnętrze:
-wymieniłem kilka plastików, które były w słabszym stanie, w Votexa wpadła stara Gamma, do której planuje podłączyć zmieniarkę USB oraz wyprowadzić wyjścia na wzmacniacz,
-reanimowałem gałkę gti ponieważ miałem popękaną tarczę, założyłem nową z napisem GTI,
-zamontowałem schowek z wersji z klimatyzacją, na który wpadł emblemat 20VT :)

Nadwozie:
-ogólne porządki takie jak reanimacja pakietu G, wymiana dokładki zderzaka na taką w lepszym stanie, nowy lakier i struktura na przednim zderzaku.
-halogeny hella, które udało się zdobyć w świetnym stanie + smoked
-Lusterka pomalowane w kolor nadwozia
-nowa przednia barwiona na zielono szyba z paskiem przeciwsłonecznym - stara szyba nie była barwiona i w połączeniu z głębokimi rysami od wycieraczek wyglądała tragicznie
ale najbardziej zadowolony jestem ze zbudowania mechanizmu do chowania tablicy za pomocą jednego przełącznika, koniec z klęczeniem przed zderzakiem żeby odkręcić tablice yupii





Aktualnie w komorze wygląda tak :
-Nowy robiony pod wymiar wydajniejszy intercooler of FMIC.PL
-Nowy TIP z nierdzewki zrobiony przeze mnie
Zmiany miały na celu zmniejszenie temperatury w dolocie ponieważ cooler od sprintera był mało wydajny i utrzymywał wysoką temp.


Po zmianach pod maską wybrałem się na profilaktyczną wizytę do TURBOELITA.PL gdzie przy okazji zrobiona została procedura startowa, przy uwolnionym wydechu efekt wygląda następująco :) :

Ostatnio zmieniony przez maro7575 Śro Paź 19, 2016 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Śro Paź 19, 2016 22:46   

Ładnie, bardzo ładnie. Wpadaj na spota, obczaimy auto.
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Śro Paź 19, 2016 23:20   

Chyba najgrubszy projekt w stg, nie chce pytać jaki był budżet nawet. Napewno setki godzin spędzone. Moc/wygląd/unikatowość - nikt raczej nie pomyli tej jetty w stg z jakaś inna :P

Sam choruje na zw2 tylko w 18 calach .Ale jak byś chciał opierdzielić w dobrej cenie jeden komplet 17 to napisz na priw (przy moich nadkolach mogę spokojnie wstawić jeszcze dystans pływający 5x100/120) .

PS Drugie e36 coupe hellrot jest u was chyba jeszcze,bo ludzi do mnie dzwonią czemu ich nie poznałem :)
 
 
zolo
Kierowca Rajdowy
zongolongo :D



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 766
Skąd: Bobowo k.Starogardu
Wysłany: Śro Paź 19, 2016 23:20   

Niezły projekt, co tu więcej można napisać :twisted:
_________________

 
 
 
maro7575
Maniak Resoraków


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Paź 19, 2016 23:33   

grzeszak napisał/a:
Ładnie, bardzo ładnie. Wpadaj na spota, obczaimy auto.

dzięki, mam taki zamiar także do zobaczenia :)
Tomix napisał/a:
Chyba najgrubszy projekt w stg, nie chce pytać jaki był budżet nawet. Napewno setki godzin spędzone. Moc/wygląd/unikatowość - nikt raczej nie pomyli tej jetty w stg z jakaś inna :P

Sam choruje na zw2 tylko w 18 calach .Ale jak byś chciał opierdzielić w dobrej cenie jeden komplet 17 to napisz na priw (przy moich nadkolach mogę spokojnie wstawić jeszcze dystans pływający 5x100/120) .

PS Drugie e36 coupe hellrot jest u was chyba jeszcze,bo ludzi do mnie dzwonią czemu ich nie poznałem :)

he he dzięki ale chyba aż taki projekt to nie jest, chociaż jakiś czas ją mam a jak budżet przekroczył 30tys to przestałem liczyć, a czeka mnie jeszcze rozebranie całości i malowanie :)
Czerwone e36 brata niestety sprzedane, pozdro :)
zolo napisał/a:
Niezły projekt, co tu więcej można napisać :twisted:

Podziękował :)
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Śro Paź 19, 2016 23:54   

Netto mega ! Wiele razy widziana na mieście , ale nigdy nie widziana z bliska :(

projekt idealny ! :)

zmiana koloru czy zostajesz przy czarnym ?
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 00:11   

maro7575 napisał/a:
Moc: 70KM-> 90KM-> 260KM


zacna moc, kilka fotek nie widać,

ależ ona groźnie strzela :) fajnie że przedstawiłeś auto :)

Takie projekty mi się podobają,
maro7575 napisał/a:
jak budżet przekroczył 30tys to przestałem liczyć,



kto bogatemu zabroni :)
kazdy facet który ma pasję dłużej pozostaje młody i dłużej żyje :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
CukS
Kierowca kat. B


Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 268
Skąd: Nowe Gołębiewko
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 00:16   

Jedna z najlepszych Jett jakich widziałem :)

Powodzenia w dalszych pracach :D Chociaż dużo ich nie zostało :D
 
 
tom
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: z miasta
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 03:44   

Niezły projekt
Widać w Auto włożone sporo pracy i $$
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 10:11   

Zaje dobry projekt . Oby wiecej takich . Jak to jezdzi ,przyspiesza . Pomiary jakies byly
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 11:06   

MICHAŁ napisał/a:
Pomiary jakies byly


były kiedyś w Wilczych Laskach tylko auto na naciągach paliło kapcie a nie chciało jechać :)

Najważniejsze, że jest potencjał tylko koła ogarnąć na takie co będą kleiły.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 16:22   

Cytat:
koła ogarnąć na takie co będą kleiły


jak się jedzie na trasie i chce nagle przyspieszyć , to te pewnie też dobrze kleja, nie każdemu zależy na mocnym starcie ;) a myślę, że Maro jest świadomy , że z naciągem dobrego startu nie zrobi ..
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Mały
Kierowca kat. B
mk3 gti


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 287
Skąd: starogard gdanski
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 16:29   

No Jetta znana i moja opinie Maro też zna jest kosa i tyle :-)
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 16:44   

OSKA napisał/a:
to te pewnie też dobrze kleja,

do III biegu palił kapcie :)

OSKA napisał/a:
nie każdemu zależy na mocnym starcie a myślę, że Maro jest świadomy , że z naciągem dobrego startu nie zrobi

przecież wiadomo, że wie o tym, natomiast rozmawiałem z nim i też wiem, że chce w przyszłym roku z nami pojechać kilka razy startować.

Oczywiste też jest, że na co dzień z taką mocą nawet na naciągach jeździ się świetnie.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Czw Paź 20, 2016 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maro7575
Maniak Resoraków


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Rywałd
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 22:38   

OSKA napisał/a:
zmiana koloru czy zostajesz przy czarnym ?

myślałem nad zmianą ale na 90% zostaję przy czarnym tylko o większej głębi ale lakierowanie przekładam na późniejszy termin
Krzysztof napisał/a:
były kiedyś w Wilczych Laskach tylko auto na naciągach paliło kapcie a nie chciało jechać :)

Dokładanie, nie wykonywałem nawet pomiarów ponieważ na naciągu trakcja zaczyna się przy 3 biegu. Jedyny start z pomiarem robiłem właśnie na Wilczych gdzie naprawde dupy czas nie urywał bo dopiero przy 3 skończył się dym z opon :)
Za to od 3 biegu wrażenia dla kogoś kto jeszcze w niej nie siedział są całkiem fajne, przez kilka tygodni nawet ja nie mogłem się przyzwyczaić ale wiadomo za jakiś czas zawsze jest mało mocy :)

OSKA napisał/a:
a myślę, że Maro jest świadomy , że z naciągem dobrego startu nie zrobi ..

Racja, przy tej konfiguracji auta nie zależało mi na dobrych startach bo nie oszukujmy się ten samochód ma dobrze wyglądać a starty są mniej ważne, dla mnie liczy się sprawność techniczna i przyjemność z dłubania
ALE na nowy sezon mam zamiar tak jak Krzysztof mówi wykorzystać trochę mocy i sprawdzić jak radzi sobie na cywilnych kołąch z oponami o lepszej przyczepności :)

Krzysztof napisał/a:
ależ ona groźnie strzela :)

Procedurę jak na razie używałem tylko do straszenia, ale na żywo naprawde dosyć groźne detonacje, posiada ktoś może miernik decybeli ? sam jestem ciekaw ile wykazał by pomiar

Poniżej linki do jakiś filmików :

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Procedura : https://www.youtube.com/watch?v=OcOOpv66eJs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14