autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z pracą na kompresorze ....
Autor Wiadomość
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Śro Gru 16, 2015 11:28   problem z pracą na kompresorze ....

Witam może wy będziecie w stanie mi pomóc
moja bestia zaczeła przerywać po włączeniu kompresora i dodaniu gazu zachowuje się tak jak by paliwa nie było mimo że mam 1/2 baku , gdy kompresor wyłączę objawy mijają i auto jeździ bez zarzutu , co może jej być ?

Filtr paliwa ?
złe paliwo ?
wtryski za słabe ( chwilowo mam seryjne 210 )

rozkładam ręce już
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Śro Gru 16, 2015 11:38   

Ciśnienie paliwa zmierz pod obciążeniem
Na jakich wtryskach było to strojone czy na tych które masz teraz czy zmienione?
Obstawiam brak paliwa ewentualnie kiedy były zmieniane świece?
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Śro Gru 16, 2015 11:44   

marasss2,
Kopułka , palec , świece i kable nowe
wtryski są 210ccm a były 310ccm i na nich był strojony ale i tak były za słabe bo nie szło nic więcej wycisnąć nie wiem jak regulator może on być wadliwy
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Śro Gru 16, 2015 11:48   

Skoro strojone było na 310 a teraz masz 210 bez korekty softu to nie dziw się ze paliwa brakuje nie pałuj auta ale to chyba wiesz i znasz ewentualne konsekwencje dla pewnosci zmierz ciśnienie paliwa żeby pompę wykluczyć
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Śro Gru 16, 2015 11:53   

marasss2, ogólnie jeździł dobrze aż do ostatniego tankowania był słabszy na tych wtryskach ale nie przerywał , jeszcze muszę zobaczyć czy nie ma podciśnienia w baku teraz tak sobie przypomniałem że cały czas jeździłem bez korka a teraz sobie założyłem właśnie przy ostatnim tankowaniu może robi się duże podciśnienie , ta honda to zagadka jest jedna wielka , muszę jechać do compressa ale nie ma kiedy ;(
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Śro Gru 16, 2015 12:00   

No niestety musisz poznać patenty poprzedniego właściciela jeżeli nie ma odpowietrzenia to może tez wariowac
Nie wiem jak jest rozwiązane odpowietrzenia w hondach ale rqczej fabrycznie powinno być jakieś. Ja bym i tak zainteresował się paliwem w aucie zmień te wtryski i wystrój to bo szkoda motoru
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Śro Gru 16, 2015 12:05   

marasss2, niby korek ma odpowietrznik właśnie go odkręciłem i był tak zassany że ciężko było go ruszyć , wymienię go na inny może pomoże a jak nie to przewierce
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Czw Gru 17, 2015 10:32   

problem rozwiązany musze wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów gdyż olej idzie w gniazdo świec i fajki wyskoczyły przez co na kompresorze gdzie potrzeba mocnej iskry nie chciał chodzić ...
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Czw Gru 17, 2015 11:56   

Czyli jednak układ zapłonowy :wink:
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Czw Gru 17, 2015 12:25   

marasss2, dokładnie a byłem pewny że jest ok bo świerzo wymieniane :D
problem jednak zauważyłem leżeć może po stronie przewodów gdyż ciężko jest je włożyć nie chcą jakby do końca się wcisnąć do gniazga blokują się na górze przy pokrywnie tak jakby ten grzybek fajki był za gruby a kable to bosch dedykowane do tego silnika niby
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Gru 17, 2015 18:12   

Kędzior napisał/a:
marasss2, dokładnie a byłem pewny że jest ok bo świerzo wymieniane :D
problem jednak zauważyłem leżeć może po stronie przewodów gdyż ciężko jest je włożyć nie chcą jakby do końca się wcisnąć do gniazga blokują się na górze przy pokrywnie tak jakby ten grzybek fajki był za gruby a kable to bosch dedykowane do tego silnika niby


Do Hondy tylko NGK, zawsze idealnie pasują :)
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Czw Gru 17, 2015 20:41   

Karol, jak bede robił silnik to kupie ngk jakieś lepsze
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Pią Gru 18, 2015 12:58   

Ja mam nowe NGK i nadają się na śmietnik.... A mam je raptem 3 miesiące....
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pią Gru 18, 2015 15:56   

teraz to loteria nigdy nie wiadomo na co się trafi niestety
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pią Gru 18, 2015 16:16   

Kup jakieś tjuningowe jak ja miałem w mazdzie silikonowe tak grube że popękały te mocowania przy próbie montażu a producent pisał że kilka razy bardziej żywotne od orginałów i jakieś 3 rdzeniowe.

O dokładnie takie miałem
http://www.mtuning.pl/PRZ...-MX-3-V6,p,2464
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11