autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr stożkowy, airbox, gąbkowy czy sportowa wkładka?
Autor Wiadomość
Wosiek
Maniak Resoraków
Wosiek


Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 48
Skąd: Starogard Gdański
  Wysłany: Wto Lut 27, 2018 15:21   Filtr stożkowy, airbox, gąbkowy czy sportowa wkładka?

Zastanawiam się nad dolotem powietrza w mojej hondzie. Tylko nie wiem który wybrać i który będzie najbardziej odpowiedni, żeby też nie mieć problemów. http://lm-parts.com.pl/842-filtry-powietrza na tej stronie są ciekawe opcje, do tego http://lm-parts.com.pl/844-uklady-dolotowe
czy short ram, cold air czy big tube? No i ile mm będzie najbardziej odpowiedni? Ktoś pomógłby?
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lut 27, 2018 17:19   

w hondach jest inaczej niż wszędzie :) w każdym innym samochodzie stożki zabierają km :) albo nic nie dają a w Hondach jest podobno odwrotnie.

Pewnie takie ludzie jak EDI by coś napisali, czy też Karol o ile zauważą temat.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Tomekgulf
Maniak Resoraków


Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 61
Skąd: Stg
Wysłany: Wto Lut 27, 2018 17:33   

Parówa simoty czyli bigtube lub cai 2najlepsze opcjie w d16z2
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Wto Lut 27, 2018 17:48   

Poszukam na yt bo oglądałem test na hamowni kilku dolotow w silniku Hondy wlasnie generalnie przyrost był na każdym tylko w różnym zakresie obrotów. Testowane były same stożki z rura dolotowa długą lub krótką
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lut 27, 2018 19:06   

Ja w B18C4 mam short ram z mokrym stożkiem K&N.
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Wto Lut 27, 2018 23:02   

Dokładnie tak jak piszę Krzysztof wszystko zależy od silnika i marki auta. Z własnego doświadczenia wiem ze do starszych BMW nie ma nic lepszego niż seryjny dolot i dobra mokra wkładka typu K&N. Wszystkie nawet dedykowane zestawy z stożkami zabierały moc (na seryjnej mapie paliwowej)
 
 
Tomekgulf
Maniak Resoraków


Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 61
Skąd: Stg
Wysłany: Wto Lut 27, 2018 23:34   

Do d16z2 najlepszy prYrost da parówa simoty miałem ten silnik z reszta kiedyś gadaliśmy :)
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lut 28, 2018 19:13   

co honda i jakaś gąbka to wykres w dół :D
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11