autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Kwi 26, 2010 12:47
BENZYNA CZY LPG
Autor Wiadomość
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 16:58   

a wyobrazasz sobie zebym dla zasady wywalił 10tys w błoto?
 
 
 
agnzaj2
[Usunięty]

Wysłany: Pią Sty 22, 2010 23:48   

kochanie użytkownicy nie wiem czy zawsze beda ze mna jezdzic znajomi bo moze bedzie tak ze sama bede jezdzic i wtedy nie bedzie tak kolorowo i jak tu kolega mowil tez bede jezdzic w swoich wlasnych prywatnych sprawach a mam gdzie jezdzic okolo 40 km w dwie strony jak co, moze nawet i do pracy jesli tak bedzie potrzeba, i jeszcze pare innych spraw, i chyba jednak zaloze sobie ten gaz ale dopiero we wakacje bo narazie nie mam takich potrzeb jezdzenia wszytko mam na miejscu. mysle ze mi sie to zwroci calkiem ze mam zamiar jeszcze te 3-4 lata nim pojezdzic jak nie wiecej:)
 
 
agnzaj2
[Usunięty]

Wysłany: Pią Sty 22, 2010 23:54   

Krzysztof napisał:
agnzaj2 napisał:
dziekuje za informacje:)




zadzwoń lub podjedź do Gazelek i zapytaj jaka jest różnica między sekwencją a zwykłym gazem,

Jeżeli różnica nie będzie dla Ciebie wielkim ciężarem to zdecydowanie bierz sekwencję na prawdę warto, miałem auto z taka instalacją i na prawdę nawet nie widziałem kiedy się przełącza na gaz.






i zapytam o ta sekwencje bo wiem ze jest z nia super jak nie bedzie duzej roznicy cenowej i bede jak mogla miec to napewno sie na nie zdecyduje:) dzieki za porade
 
 
tuptus
Kierowca Rajdowy
Demotywator



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1394
Skąd: że znowu
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 03:07   

rozumiem ze kolezanka Agnieszka juz nie ma wątpliwosci co do zalozenia LPG



a do kolegi Lincolna - na gazie jezdzilem rok, a moj ojciec lat 5, wiec pojecie o gazie mam
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 12:16   

aktualnie mam lpg bo mam silnik który to rewelacyjnie znosi przez np utwardzone gniazda zaworów czy dolot odporny na kichnięcia (brak przepływki np)

Aktualnie przymierzam się do silnika V6 2.8i i raczej tam gazu nie będzie a już napewno do czasu ogarnięcia silnika - tj zapłonu



GAZ jest dla ludzi ale trzeba z niego z glową kożystać!
 
 
agnzaj2
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 24, 2010 12:47   

no raczej sie zdecyduje po tym co przeczytalam wychodzi ze warto w to zainwestowac a masz racje ze nie tylko ba studia bede jezdzic a w swoich prywatnych sprawach a mam gdzie i tez to sa odleglosci spore:)
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 21:10   

mateuh napisał:
aktualnie mam lpg bo mam silnik który to rewelacyjnie znosi przez np utwardzone gniazda zaworów czy dolot odporny na kichnięcia (brak przepływki np)

Aktualnie przymierzam się do silnika V6 2.8i i raczej tam gazu nie będzie a już napewno do czasu ogarnięcia silnika - tj zapłonu



GAZ jest dla ludzi ale trzeba z niego z glową kożystać!




V- ki są stworzone do LPG, kiedyś czytałem że by mustang w wersji GT by spełniał normy ochrony środowiska przerobiono go na LPG, i doskonale się to sprawdzało,
 
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 22:00   

do gazu stworzone są zapalniczki i kuchenki :) )

sam mam jedno auto na gazie -żona do pracy nim dojeżdża-oplaci sie,ale do mojej sierry nigdy bym nie zalozył. Tyle ze to zabawka i nie musi robic tysięcy km . Gaz dość szybko sie zwróci -tylko jak Mateuh pisał trzeba z głową ,a nie ktoś zalozy gazownie i mysli ze bedzie sobie dozywotnio jezdzil bez problemów-uklad zaplonowy musi dzialac wzorowo(trzeba czesciej zmieniac siwice i przewody,trzeba jezdzic na przeglady do warsztatu który montowal i nie olewac tego.No i trzeba przyzwyczaic sie do niedogodnosci zlej jakosci gazu-np po zatankowaniu auto nie ma mocy lub nie potrafi utrzymac biegu jaloweg. No i wybrac gazownika dobrego -to podstawa.Gaz-elek nie robi fuszerki i nie olewa klienta w razie problemów.NIECH NIKT NIE JEDZIE NA NOWA WIES GDZIE kiedys wulkanizacja byla-ostatnio mialem klienta po nich -masakra jakie teorie tam wymyslaja :) )
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 22:42   

Koło REnault???



Ma ktoś orientacje z wtryskami do gazu?

-regenerowac Valteki

-kupic nowe valteki

-czy dołozyc do nowych MAgic Jet?
 
 
 
tuptus
Kierowca Rajdowy
Demotywator



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1394
Skąd: że znowu
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 04:05   

kolo renault, dokladnie zblewska 41 chyba, albo 41a. za instalacje na wtrysku z butla w kole chcieli 1200 zl, wiec wiadomo co to by byla za jakosc (Huragan juz o tym wspomnial)
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 18:47   

Lincoln napisał:
Koło REnault???



Ma ktoś orientacje z wtryskami do gazu?

-regenerowac Valteki

-kupic nowe valteki

-czy dołozyc do nowych MAgic Jet?




- z tego co widzialem pracując pod maskami aut, poddając to opinii ich właścicieli o tym ustrojstwie, to - wywal te valteki i załóż przynajmniej Magic Jety... a jesze lepiej Keihiny - tyle ze te - z tego co się orientuję kosztują już sporo :)



(z ciekawości jaką masz centralkę w instalacji?)
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 20:03   

Stag 200, czytając oferty wychodzi na to, że sa kompatybilne. Ze Stagiem jest taki kłpot, ze nie każdy gazownik chce się nimi bawić, bo niby są nieteges..
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 20:27   

..hmm dziwne.. :?



na moje - to STAG - jest jednym z najlepszych w swojej klasie cenowej.. - tyle że trzeba CHCIEĆ umieć to ogarnąć..



gorąco polecam http://lpg-forum.pl , które na dobrą sprawę nie jest typowym forum lpg tylko forum użytkowników/instalatorów/miłośników STAGA :wink: :P



zapytaj tam o swój przypadek, co i jak - a fachowo doradzą, gwarantuję 8)
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Pią Gru 16, 2011 23:44   

oj tam oj tam ... :razz: gaz się wstawi
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Sob Gru 17, 2011 00:34   

pietro89 napisał/a:
oj tam oj tam ... :razz: gaz się wstawi


gaz do turbo nie jest polecany..
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12