autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Kwi 26, 2010 12:47
BENZYNA CZY LPG
Autor Wiadomość
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Gru 17, 2011 16:52   

a ty masz suszi w ninja pontonie tez ? :) , ja tylko cytowałem
suszi - ( gaz ) :D
_________________
DynoSet Remapping Service
Ostatnio zmieniony przez Bushido Sob Gru 17, 2011 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Sob Gru 17, 2011 16:55   

Co ma instalacja lpg do "suszi" ?
Tak mam i co w związku z tym?
_________________

 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Gru 17, 2011 16:57   

sitko :P , nie no tak pytam :grin:
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 23:10   

no i jak widziałem w sout box dyskusja wróciła coś w stylu jak ciebie nie stać na dużą pojemność to musisz jeździć 1,9 diesel lub 1,4 benzyna :D

Postanowiłem odświeżyć temat. Jak widać zdania są różne i w sumie dobrze, że tak jest. Pytanie tylko czy osoby które tak usilnie bronią swojego zdania miał choć raz przyjemność jazdy V6 lub V8 na LPG czy też na benzynie mówię oczywiście o normalnej instalacji sekwencji.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 23:22   

Widać największym problemem jest niewiedza, bo jak czytam co ludzie uwazają o LPG i z "zasady" odrzucają to cóż ich strata :wink:
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 23:50   

ja smigam v6 na zwykłej instalacji gazowej stag 2 . spalanie przyzwoite bo pomiedzy 9l na trasie do 14-15l w miescie jezdzac ostro srednie spalanie 11-12l . i jak bede zmieniał auto to napewno 2l+ no i ze 6 cylindrów no i lpg. a silniczek spiewa az miło na lpg
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 23:51   

LPG w autach które mają dowozić z i do pracy lub jakieś wycieczki nie jest zła. Ale już montowanie jej w autach sportowych które nie są z natury nie są ekonomiczne i nie wedle konstruktorów nie mają być a i tak ładuje się do nich kuchenkę by taniej jeździć to trochę dziwnie wygląda. Np. ten Nissan z LPG http://otomoto.pl/nissan-...C25122781.html, za cholere do mnie nie przemawia
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 00:05   

np tak dojezdzajac na zlot w wilczych laskach odemnie 330 km tam i spowrotem na lpg wydam 120zł a jadac na pb98 200zł.wiec mam 80zł na pb by pociskać po lotnisku. a na płycie lotniska moje auto nie jest z tych naj wolniejszych . wiec moc i ekonomie idze pogodzić poprzez lpg
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 01:04   

I tu rodzi się pytanie, to dlaczego nie będziesz upalał na lpg ? skoro chcesz oszczędności
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 01:13   

Miłosz ostatnio upalał na gazie :P
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Marynarz
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 1161
Skąd: Z kątowni
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 02:40   

ja prawde mowiec tez nie szukalem auta w gazie.... no bo mialem uprzedzenie ze gaz to zlo i niszczy silnik...
do zakupu gazu skusil mnie jednak wyglad i stan samochodu i stwierdzilem ze jak gazownia bedzie zle dzialala albo mulila samochod to zawsze mozna zdemontowac ale prawde mowiac nie odczowam najmniejszej roznicy ;D
 
 
Bzyk
Kierowca Rajdowy


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 777
Skąd: Brak informacji
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 09:19   

Krzysztof napisał/a:
no i jak widziałem w sout box dyskusja wróciła coś w stylu jak ciebie nie stać na dużą pojemność to musisz jeździć 1,9 diesel lub 1,4 benzyna :D
Proponował bym przeczytać od początku i ataku na diesla , czyli coś w stylu "za młody jesteś aby jeździć dieslem" Po czym poleciała kontra na temat gazu . A jak wiadomo większość tu ma autko z lpg a nie diesla więc stanęli w obronie lpg :)

Barley napisał/a:
LPG w autach które mają dowozić z i do pracy lub jakieś wycieczki nie jest zła. Ale już montowanie jej w autach sportowych które nie są z natury nie są ekonomiczne i nie wedle konstruktorów nie mają być a i tak ładuje się do nich kuchenkę by taniej jeździć to trochę dziwnie wygląda. Np. ten Nissan z LPG http://otomoto.pl/nissan-...C25122781.html, za cholere do mnie nie przemawia

Lepiej bym chyba tego nie wytłumaczył :) Gaz w autach codziennych ok . Ale rajdówki ?

Wracająć do twojej wypowiedzi Krzysztof
Krzysztof napisał/a:
Pytanie tylko czy osoby które tak usilnie bronią swojego zdania miał choć raz przyjemność jazdy V6 lub V8 na LPG czy też na benzynie mówię oczywiście o normalnej instalacji sekwencji.
Z tego chyba mam wrażenie że sądzisz , że sądze , że auto na gazie nie idzie ... Otóż zdziwie Cię (was bo nie tylko z twojej wypowiedzi to wynika) Ja sądze że nie ma różnicy czy na benzynie pojedzie czy na gazie , to zależy od auta. Niektórym gaz zaszkodzi innym wręcz pomoże , a ne reszcie nie zrobi wrażenia . :)
 
 
Tomek
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: Starogard
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 12:45   

LPG samo w sobie ma lepsze właściwości niż benzyna:
- wysoka liczba oktanowa a co się z tym wiąże duża odporność na spalanie stukowe,
- dużo lepiej niż benzyna miesza się z powietrzem tworząc jednorodną mieszankę,
- wartość opałowa mieszanki porównywalna z wartością opałową tradycyjnej mieszanki paliwowo powietrznej,

Problemem jest natomiast to, że w Polsce- największym szrocie europy, jeździ się zazwyczaj na kiblowatych instalacjach 2 i 3 generacji na których auto nie ma prawa być dynamiczne i tak powstaje mit że lpg to złooo.
_________________
Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 20:39   

co nie zmienia faktu :smile:
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 20:49   

na lpg silnik ma sucho :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13