Nasze samochody - Audi D2 by arti
grzeszak - Śro Paź 28, 2015 10:26
Świetne fotki, Loki jak zwykle prezentuje najwyższy poziom
Dębica - Śro Paź 28, 2015 22:29
pełna profeska w warsztacie a silnik spory lecz widziałem u Artura wiekszy
Zdjęcia pierwsza klasa
arti - Czw Paź 29, 2015 00:08
Jaca! napisał/a: | Co tam robiłeś z motorem? |
Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem
grzeszak - Czw Paź 29, 2015 20:40
arti napisał/a: | Jaca! napisał/a: | Co tam robiłeś z motorem? |
Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem |
Grubo poszedłeś z serwisem zimowym. Bardzo mi się podoba Twoje auto z zewnątrz, wewnątrz, a teraz i pod maską
arti - Czw Paź 29, 2015 22:20
Dzięki
grzeszak powiem Ci tak , jak D3 poleciało z ceny to się chwilę zastanawiałem.
Ale postanowiłem włożyć trochę grosza , wyremontować i zostać przy D2. Kupując używane D3 diezel miałbym jeszcze więcej do roboty łącznie z usunięciem wad fabrycznych , a i też trzeba by nie mało dopłacić.
Mam sentyment do starszych samochodów , a model D2 jest jeszcze w 70% dobrze zrobiony.
KOSA - Śro Lis 04, 2015 13:41
Jestem pełen podziwu włożonej pracy w to auto, egzemplarz w świetnym stanie z tego co widać i opisujesz, na jakimś spocie chętnie się przyjrzę autu. S8 pewnie trudniej zakupić i utrzymanie podejrzewam sporo droższe? Fajnie,że masz niektóre elementy z s-ósemki.
Ponadczasowa stylistyka wydaje mi się,sprawia,że to auto wciąż wygląda świeżo i bardzo nowocześnie,14 letni samochód, a prezentuje się znakomicie. Lokinios jak zawsze brawa za profi zdjęcia, widziałbym je na kalendarzu lub konkursie jaki był niedawno np "Jesień z moim autem"
Widzę przynależność do PKA, licznej grupy pasjonatów marki
Gratuluję, dopieszczaj dalej to auto, bo jest naprawdę coraz rzadziej widywane, a jest super.
arti - Pią Lis 06, 2015 00:36
Kosa za dobre S8 to już nie zle trzeba zapłacić. Generalnie koszta utrzymania bywają niższe pod warunkiem że jest dobre LPG.
Mam nadzieję że lokinios niebawem wstawi kolejne foto , dzięki mu za super zdjęcia i poświęcony czas
arti - Czw Lis 12, 2015 20:25
Parę kresek z hamowni
Przed remontem silnika , widać że był pisany program pod zużyty silnik.
Po remoncie silnika + zrobiony DP
A tutaj programista ciutko liznął
marasss2 - Czw Lis 12, 2015 21:40
Jest czym jechać ale też jest co bujać
Lincoln - Czw Lis 12, 2015 23:28
A to liczę na ustawkę z Vectrą:-)
arti - Pią Lis 13, 2015 00:01
To jest automat , a w ogóle jeden przepływomierz się kończy.
Muszę kiedyś opuścić silnik i go wymienić
broj83 - Pią Lis 13, 2015 00:13
arti napisał/a: | a w ogóle jeden przepływomierz się kończy. |
To dla tego jest ten dołek około 3500rpm, czy taka charakterystyka bo na każdym wykresie się powtarza
arti - Pią Lis 13, 2015 00:16
Jak wymienię to shamuję i się okaże , bo też nad tym myślałem.
marasss2 napisał/a: | Jest czym jechać ale też jest co bujać |
bez dwóch zdań
marasss2 - Pią Lis 13, 2015 00:43
Lubie te twoje określenia musze silnik opuścić żeby przeplywke wymienić heh dobrze ze olej się da dolać bez wyciągania motoru logowałes juz auto jak wygląda wysterownie turbin nie cisną na max?
grzeszak - Sob Lis 14, 2015 11:47
Ładne kreski, wymień przepływkę, niech tuner liźnie program trochę bardziej i pęknie 300 koników Trzeba jeszcze auto pomierzyć RL, ciekawy jestem jak stosunek mocy do masy przekłada się na cyferki.
|
|
|