To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Nasze samochody - Audi D2 by arti

grzeszak - Śro Paź 28, 2015 10:26

Świetne fotki, Loki jak zwykle prezentuje najwyższy poziom :)
Dębica - Śro Paź 28, 2015 22:29

pełna profeska w warsztacie a silnik spory lecz widziałem u Artura wiekszy :)
Zdjęcia pierwsza klasa :)

arti - Czw Paź 29, 2015 00:08

Jaca! napisał/a:
Co tam robiłeś z motorem?


Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem :roll:

grzeszak - Czw Paź 29, 2015 20:40

arti napisał/a:
Jaca! napisał/a:
Co tam robiłeś z motorem?


Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem :roll:


Grubo poszedłeś z serwisem zimowym. Bardzo mi się podoba Twoje auto z zewnątrz, wewnątrz, a teraz i pod maską :)

arti - Czw Paź 29, 2015 22:20

Dzięki :smile:
grzeszak powiem Ci tak , jak D3 poleciało z ceny to się chwilę zastanawiałem.
Ale postanowiłem włożyć trochę grosza , wyremontować i zostać przy D2. Kupując używane D3 diezel miałbym jeszcze więcej do roboty łącznie z usunięciem wad fabrycznych , a i też trzeba by nie mało dopłacić.
Mam sentyment do starszych samochodów , a model D2 jest jeszcze w 70% dobrze zrobiony.

KOSA - Śro Lis 04, 2015 13:41

Jestem pełen podziwu włożonej pracy w to auto, egzemplarz w świetnym stanie z tego co widać i opisujesz, na jakimś spocie chętnie się przyjrzę autu. S8 pewnie trudniej zakupić i utrzymanie podejrzewam sporo droższe? Fajnie,że masz niektóre elementy z s-ósemki.
Ponadczasowa stylistyka wydaje mi się,sprawia,że to auto wciąż wygląda świeżo i bardzo nowocześnie,14 letni samochód, a prezentuje się znakomicie. Lokinios jak zawsze brawa za profi zdjęcia, widziałbym je na kalendarzu lub konkursie jaki był niedawno np "Jesień z moim autem" :wink:
Widzę przynależność do PKA, licznej grupy pasjonatów marki :wink:
Gratuluję, dopieszczaj dalej to auto, bo jest naprawdę coraz rzadziej widywane, a jest super.

arti - Pią Lis 06, 2015 00:36

Kosa za dobre S8 to już nie zle trzeba zapłacić. Generalnie koszta utrzymania bywają niższe pod warunkiem że jest dobre LPG.
Mam nadzieję że lokinios niebawem wstawi kolejne foto , dzięki mu za super zdjęcia i poświęcony czas :wink:

arti - Czw Lis 12, 2015 20:25

Parę kresek z hamowni :smile:

Przed remontem silnika , widać że był pisany program pod zużyty silnik.


Po remoncie silnika + zrobiony DP


A tutaj programista ciutko liznął

marasss2 - Czw Lis 12, 2015 21:40

Jest czym jechać ale też jest co bujać :mrgreen:
Lincoln - Czw Lis 12, 2015 23:28

A to liczę na ustawkę z Vectrą:-)
arti - Pią Lis 13, 2015 00:01

To jest automat :razz: , a w ogóle jeden przepływomierz się kończy.
Muszę kiedyś opuścić silnik i go wymienić :mrgreen:

broj83 - Pią Lis 13, 2015 00:13

arti napisał/a:
a w ogóle jeden przepływomierz się kończy.

To dla tego jest ten dołek około 3500rpm, czy taka charakterystyka bo na każdym wykresie się powtarza

arti - Pią Lis 13, 2015 00:16

Jak wymienię to shamuję i się okaże , bo też nad tym myślałem.


marasss2 napisał/a:
Jest czym jechać ale też jest co bujać :mrgreen:


bez dwóch zdań :cool:

marasss2 - Pią Lis 13, 2015 00:43

Lubie te twoje określenia musze silnik opuścić żeby przeplywke wymienić heh dobrze ze olej się da dolać bez wyciągania motoru :-) logowałes juz auto jak wygląda wysterownie turbin nie cisną na max?
grzeszak - Sob Lis 14, 2015 11:47

Ładne kreski, wymień przepływkę, niech tuner liźnie program trochę bardziej i pęknie 300 koników :) Trzeba jeszcze auto pomierzyć RL, ciekawy jestem jak stosunek mocy do masy przekłada się na cyferki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group