To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
autostarogard.pl
Automobil Klub Starogard

Auto Rozmowy - Silniki TSI z koncernu VAG

Krzysztof - Śro Sty 11, 2017 01:06
Temat postu: Silniki TSI z koncernu VAG
Na facebook mam polubione kilka warsztatów. Jak się okazuje już kilka razy wklejono zdjęcie silnika TSI. A teraz jest z podpisem kolejny TSI do naprawy. Ktoś podpowie o co chodzi.



marasss2 - Śro Sty 11, 2017 04:40

Seria silników ma wadę fabryczna powiedzmy zbyt delikatne pierścienie zgarniajace i ilości oleju jakie pochłania potrafią wprawić w zakłopotanie nawet Hondę :mrgreen: naprawa polega na wymianie tłokow z poprawionymi pierścieniami. To chyba najpowazniejsza wada. Nie licząc zasyfiałych dolotow
Mały - Śro Sty 11, 2017 10:01

Przerabiałem ten temat w 3 autach bo mamy takowe jako auta zastepcze tak jak pisze marass tyle ze ja wysyłałem tłoki w polske jest gościu który przerabia tłoki i dorzuca do tego zestaw pierścieni . Żadna skomplikowana operacja to nie jest nacina wieksze (szersze) rowki na pierscienie i dobiera do tego pierscienie tyle na temat :-)
Krzysztof - Czw Sty 12, 2017 21:09

zadziwiające, że te informacje ogólnie nie wychodzą w rynek, przecież ludzie nadal lubują pewnie z tymi silnikami samochody.
marasss2 - Czw Sty 12, 2017 22:11

Nie podam dokładnie rocznika od którego wychodzą z poprawionymi tlokami bo jak na razie mnie one nie intetesuja ale te poprawione spisują się już ok.
Barley - Pią Sty 13, 2017 00:14

TFSI po czasie też coraz bardziej kochają olej
conpress - Pią Sty 13, 2017 00:42

Krzysztof napisał/a:
zadziwiające, że te informacje ogólnie nie wychodzą w rynek, przecież ludzie nadal lubują pewnie z tymi silnikami samochody.


no nie wiem.. czytajac prase motoryzacyjna, przegladajac fora branzowe.. problem jest znany juz kilku lat.. (no moze w TG o tym nie mowili, ale to raczej program rozrywkowy..)
zreszta prakycznie kazda marka ma tu swoje problemy, jesli chodzi o eko-pierwcienie, bezposredni wtrysk czy doładowane male pojemnosci benzynowe..

Krzysztof - Pią Sty 13, 2017 00:47

conpress napisał/a:
no moze w TG o tym nie mowili, ale to raczej program rozrywkowy


dla mnie samochody stanowią rozrywkę więc to jest jak najbardziej program motoryzacyjny. Lepszych testów nigdzie nie widziałem. Cyferki można sobie przeczytać w gazecie :P


Nie wiem ilu ludzie chcących kupić nowy samochód kupuje prasę branżową i przegląda fora internetowe. Skoro jest wada jest to znaczy, że nie aż tak dużo :) a TG miało całkiem sporą oglądalność.

Nadal nie zmienia to faktu, że skoro wypuścili bubla a teraz ludzie mają z tym problemy to pytanie czy jakoś w tym pomagają czy raczej tyłkiem do klienta.
Ma ktoś taką wiedzę ?

conpress - Pią Sty 13, 2017 01:09

na przykladzie 1.8TSI..

pierscieni w serwisie nie kupisz.. co najwyzej poprawione tloki z nowymi pierscieniami plus nowe korby, bo tych tlokow do starych nie zalozysz.. calosc z uszczelkami i robota w serwisie ok 8 tysi..
na nowych gratach z serwisu ale robocizna w nieautoryzowanym punkcie 6 kola..
patent co opisal mateusz (przerabianie tlokow plus nowe pierscienie) 3-4 tysiace Na gotowo..

Lincoln - Pią Sty 13, 2017 22:20

Mały napisał/a:
Przerabiałem ten temat w 3 autach bo mamy takowe jako auta zastepcze tak jak pisze marass tyle ze ja wysyłałem tłoki w polske jest gościu który przerabia tłoki i dorzuca do tego zestaw pierścieni . Żadna skomplikowana operacja to nie jest nacina wieksze (szersze) rowki na pierscienie i dobiera do tego pierscienie tyle na temat :-)


Niby prosta, ale silnik trzeba rozebrać do zera, nie tego się oczekuje w dość świeżym aucie za dużą patrząc na rynek kasę. Ogólnie kupe baboli VAG wypuszcza na rynek ostatnimi czasy, aż dziwne, że ciągle im sprzedaż rośnie.

Krzysztof - Pią Sty 13, 2017 23:00

Lincoln napisał/a:
aż dziwne, że ciągle im sprzedaż rośnie.


mają niesamowity dział sprzedaży :)

arti - Sob Sty 14, 2017 00:00

Krzysztof napisał/a:
Lincoln napisał/a:
aż dziwne, że ciągle im sprzedaż rośnie.


mają niesamowity dział sprzedaży :)


Tak, dzisiaj panuje konsupcjonizm
Wystarczy należycie opakować towar i odpowiednio zapodać

Jaca! - Nie Sty 15, 2017 14:15

Te FSI to jakaś kupa... przynajmniej 2 na tydzień glowice czy to 1.4 czy 1.8 trzeba było regenerować w pracy.. 1.8 mają jeszcze jedną wadę. Głowica posiada zaworek zwrotny w kanale olejowym. Po czasie zawiesza się i olej spływa w dół przez co wałki się przycierają...
czarny12 - Sob Kwi 15, 2017 17:10

Z wlasnego doswiadczenia
Auto zakupilem 1,5 roku temu juz po krotkiej przejazdzce kontrolka oil min. Uzupelniony stan za 300 km to samo silnik 2,0 benzyna 130 km, wada fabryczna zbyt cienkie pierscienie na tlokach, remont silnika z gwarancja na usuniecie tego uciazliwego problemu wersja optymistyczna 1500 wersja najgorsza 3000

Krzysztof - Sob Kwi 15, 2017 18:17

To w samie nie drogo jak na wartosc auta.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group