autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Sob Paź 07, 2017 15:18
BMW E46 by grzeszak
Autor Wiadomość
kuki
Kierowca kat. A


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 186
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 11:48   

grzeszak napisał/a:

W TCZ cały czas się bawimy, praktycznie każdy weekend coś się uda trafić. Wczoraj też kryminalni nas szukali, ale nie znaleźli :) dobrze, że mi dolot puścił, bo penie już bym dowodu nie miał.

jeszcze 2-3 lata temu lataliśmy non stop jedynką... trafiło za dużo skarg to policji i zaczęli czepiać się najpierw VAG'owców a potem nas.. Masz o tyle dobrze ze Twoje auto wygląda na cywilne i nie jest głośne :P ja staram się unikać latania po Tczewie :D
_________________
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Śro Wrz 14, 2016 02:45   

Lechu napisał/a:
grzeszak, jakie turbo u Ciebie siedzi ( seria i model) ?


Dokładnie modelu nie pamiętam, jest to Mitsubishi z F10 320d, wersja 184 konie.

kuki napisał/a:
grzeszak napisał/a:

W TCZ cały czas się bawimy, praktycznie każdy weekend coś się uda trafić. Wczoraj też kryminalni nas szukali, ale nie znaleźli :) dobrze, że mi dolot puścił, bo penie już bym dowodu nie miał.

jeszcze 2-3 lata temu lataliśmy non stop jedynką... trafiło za dużo skarg to policji i zaczęli czepiać się najpierw VAG'owców a potem nas.. Masz o tyle dobrze ze Twoje auto wygląda na cywilne i nie jest głośne :P ja staram się unikać latania po Tczewie :D


Tu się zgadzam, nikt mnie się nie czepia :)
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016 21:07   

Po ostatnim łomocie od Mustanga przyszedł czas na bardziej europejskiego przeciwnika:

https://www.youtube.com/watch?v=79aynbw81Tg

Audi A6 Avant Quattro manual 6b 2.5 TDi swapowany na 1.9 TDi, seryjna moc 130 koni, wstawione turbo z Volvo bodajże GTB 2060, uwolniony wydech, program na ok. 220 - 230 koni.

Słabe nagranie, ale Kolega Lazar został sporo z tyłu. Tym razem miałem podpiętego RL, mimo trochę spalonego startu wyszło tak:
60 ft - 2,2 sek.
0-60 - 2,9 sek.
0-100 - 6,6 sek.
1/4 - 14,7 sek.
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 23:29   

grzeszak napisał/a:
0-100 - 6,6 sek.


a nie robiłeś już o wiele lepiej ? nie wiem teraz gdzie są te zdjęcia.

tak czy inaczej może byś nas kiedyś zaprosił w mniejszym gronie do ustawek, dawno temu wielu z nas się tam bawiło :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Nie Wrz 18, 2016 02:17   

Krzysztof napisał/a:
grzeszak napisał/a:
0-100 - 6,6 sek.


a nie robiłeś już o wiele lepiej ? nie wiem teraz gdzie są te zdjęcia.

tak czy inaczej może byś nas kiedyś zaprosił w mniejszym gronie do ustawek, dawno temu wielu z nas się tam bawiło :)


Rekord to 6,1 więc 6,6 to nie jest tak źle. Z ustawką nie ma problemu, praktycznie w każdy weekend coś się dzieje.
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Wrz 18, 2016 21:07   

grzeszak napisał/a:
Rekord to 6,1 więc 6,6 to nie jest tak źle


0,50 sekundy to dużo :) generalnie skoro byłeś z przodu to nie ma znaczenia :)

grzeszak napisał/a:
praktycznie w każdy weekend coś się dzieje.


a to może przypomnij to się zjawimy :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Pon Paź 24, 2016 19:40   

Ja się grzecznie pytam, gdzie są filmy ze starcia z czerwoną jettą? :)
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Paź 24, 2016 19:41   

no właśnie Lokinos by mógł wstawić :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
maro7575
Maniak Resoraków


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pon Paź 24, 2016 23:55   

Przeczytałem kilka stron tematu, fajne podejście przede wszystkim sprawność techniczna połączona z estetyką, z pozory cywilny samochód a ładnie jedzie. Żona posiada e46 z M47N tyle że na oryginalnym M-Pakiecie zew i wew, nie jestem wielbicielem diesli i lubię sobie z ropy pożartować ale przyznać trzeba że niewielkim nakładem można uzyskać sporo mocy i momentu ;)
Czytając temat przypomniałem sobie kilka spraw, które mam do zrobienia w żonowozie :grin:
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 00:11   

maro7575 napisał/a:
Przeczytałem kilka stron tematu, fajne podejście przede wszystkim sprawność techniczna połączona z estetyką, z pozory cywilny samochód a ładnie jedzie. Żona posiada e46 z M47N tyle że na oryginalnym M-Pakiecie zew i wew, nie jestem wielbicielem diesli i lubię sobie z ropy pożartować ale przyznać trzeba że niewielkim nakładem można uzyskać sporo mocy i momentu ;)
Czytając temat przypomniałem sobie kilka spraw, które mam do zrobienia w żonowozie :grin:


Jak będziesz miał jakiś problem z żoną albo Jej autem to chętnie pomogę :)
 
 
maro7575
Maniak Resoraków


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Rywałd
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 00:35   

spoko z każdym serwisem radze sobie sprawnie, więc martwić się nie musisz :grin:
Trochę mi szkoda dwumasy ale zastanawiam się czy nie zrobić jej jakiegoś programu.
Możliwe że nie doczytałem, jak wygląda u Ciebie sprzęgło, zostałeś przy seryjnym dwumasie ?
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 11:43   

maro7575, jak problem bys mial z zona to tez pomoge a auto zostawiam grzeszakowi, :lol:
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 21:06   

maro7575 napisał/a:
spoko z każdym serwisem radze sobie sprawnie, więc martwić się nie musisz :grin:
Trochę mi szkoda dwumasy ale zastanawiam się czy nie zrobić jej jakiegoś programu.
Możliwe że nie doczytałem, jak wygląda u Ciebie sprzęgło, zostałeś przy seryjnym dwumasie ?


Sprzęgło seryjne LUK,a i seryjny dwumas od nowości jeszcze. Sprzęgło wymieniałem jakieś trzy silniki temu i do tej pory nie ma z nim problemu.
Z programem też mogę Ci pomóc, mam kable, soft, mogę Ci wrzucić gotowca na jakieś 180 kunia i 400 nuta.
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 22:59   

grzeszak napisał/a:
Sprzęgło wymieniałem jakieś trzy silniki temu

czyli około 10 tyś km :) to szału nie ma :)


Dobra żartuję :) ale nie mogłem się powstrzymać :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
maro7575
Maniak Resoraków


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Rywałd
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 23:29   

Krzysztof napisał/a:
maro7575, jak problem bys mial z zona to tez pomoge a auto zostawiam grzeszakowi, :lol:

Dobra dobra Panowie bo jak Wasze żony przeczytają to będzie szlaban na fure :P
grzeszak napisał/a:
Sprzęgło seryjne LUK,a i seryjny dwumas od nowości jeszcze. Sprzęgło wymieniałem jakieś trzy silniki temu i do tej pory nie ma z nim problemu.
Z programem też mogę Ci pomóc, mam kable, soft, mogę Ci wrzucić gotowca na jakieś 180 kunia i 400 nuta.

Chętnie skorzystam z jakiejś porady, co do programu, najpierw muszę porobić sprawy eksploatacyjne i sprawdzić w jakim stanie są wtryski i turbo. Ale dobra koniec, to temat o Twojej furze :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12