Zamknięty przez: Lincoln Nie Lip 17, 2022 13:37 |
SAAB 9-3 II SportCombi 2.0 Turbo |
Autor |
Wiadomość |
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 15:47
|
|
|
OSKA napisał/a: | Lincoln napisał/a: | Krzysztof napisał/a: |
to dlaczego macie saaba |
Dla jednych ładne jest stare kombi w stanie 2+ |
Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba |
ach te gusta i guściki.. to zależy.. miałem fajne E34 i E30 w kombi/touringu mam i szedzkie padło które w sumie głównie mam po to bo mi się też podoba.. fakt 9-5 a nie 9-3..
PS taksówkę mam też, ale nie podo ba mi się.. za to dobrze się jeździ i co ważne ma 4 drzwi |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 20:34
|
|
|
OSKA napisał/a: |
Nawet jakby było w stanie agonalnym , zarośnięte trawa , to i tak ładniejsze będzie od saaba |
A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia, ale masz rację nawet kłamstwo/głupota powtarzana wielkrotnie dla niektórych staje się prawdą
Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie. |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 21:00
|
|
|
Lincoln napisał/a: | A więc tylko potwierdzasz swój przewrotny tok myślenia |
przewrotny tok myslenia , ciekawe |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 23:12
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Krzysztofie podyskutować zawsze można, ważne by argumenty były sensowne/rzeczowe, a sama dyskusja była na poziomie. |
ale wiesz, że dla każdego rzeczowe i sensowne argumenty oznacza co innego.
W zasadzie tylko to co mierzalne można stwierdzić wszystko inne to subiektywne odczucia i tyle.
Dla każdego szybkie wolne drogie tanie oznacza co innego bo każdy w życiu przeżył co innego. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:03
|
|
|
Krzysztof, a co Ty teraz, weteran wojenny z Wietnamu?
OSKA, racja ciekawe, bo widzisz "miałem" oba modele, więc mam bezpośrednie porównanie i mimo całej sympatii dla BMW nie ma o czym dyskutować.
Wracając do tematu, bo nie lubie za bardzo pitolić o planach i marzeniach, które nagle się zmieniają pod wpływem kilku banknotów położonych na stole, nabyłem jakiś czas temu ciekawy zestaw do Saaba, blisko 350mm, ale brakuje jednego z elementów i może się skończyć na 314mm na tym samym zacisku:
|
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:08
|
|
|
Konkretne już są te heble. Jest potrzeba montażu takiego zestawu? Odczułeś pogorszenie siły hamowania po tuningu? |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:39
|
|
|
Ostatnio na pewnym forum okazało się że skuteczniej założyć sportowe klocki bez homologacji typu ds3000 niż big brake, wypowiedź dotyczyła kjs i pojeżdżawek ciekawe jak w ruchu miejskim by wyszło. |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Gru 23, 2016 23:45
|
|
|
Grześ już lekko zwiększyłem tarcze (285mm - > 308mm), a teraz jeszcze wieksze aluminiowo/żeliwne zaciski - niższa masa -wyższa skuteczność - rozsądna kasa.
marasss2, To aukurat zestaw P&P, z Vectry OPC, Big brake KIT kosztuje 10-15x tyle i w sumie z tego co czytam to bardziej poprawia ego właścicieli i efekt wizualny. Zobaczymy co wyjdzie, bo brakuje mi jarzma na 350mm, jeśli sie nie uda zostanie 314mm z Saabów Aero i Vectry V6 (3.0 i 3.2) |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 01:35
|
|
|
Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 01:46
|
|
|
arti napisał/a: | Większe heble...dodatkowe konie na razie wolno biegają czy już siedzą pod maską?
Swoją drogą pojezdziłbym ze sabem, osiągi powinny być podobne |
Osiągi podobne do którego z Twoich aut? |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 02:12
|
|
|
B3 |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 09:08
|
|
|
Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Gru 24, 2016 17:56
|
|
|
swoją drogą tu już jakoś mierzyłeś to auto do 100 km / h co pokazał RL ? |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Gru 25, 2016 22:43
|
|
|
Na setupie z Wilczych Best 6.9s i 15.0s na 1/4mili. |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Nie Gru 25, 2016 23:59
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Neeee, z B3 nie ma szans, 1580kg i 230-240ps, to zdecydowanie za mało. Na razie ogranicza mnie sprzęgło, bo po ostatnim wypadzie na A1 potrafiło się czasem uślizgnąć, SAC chyba potem zadziałało i jakoś jeździ teraz:mrgreen:
Przyzwyczaiłem się do dobrych spowalniaczy w M5, więc jak jest okazja chcę coś poprawić w Saabie, zobaczymy jak wyjdzie, bo wszystko pomierzone RL w kwestii długości drogi hamowania. |
Pomyślałem sobie że coś grubego zrobiłeś skoro heble większe wstawiasz, bo wyglądasz na cichociemnego człowieka
Dobre hamulce to w zasadzie podstawa, można by rzec że ważniejsze od osiągów |
|
|
|
|
|