Przesunięty przez: Krzysztof Pon Lis 16, 2015 23:55 |
Alfa GTV & Fiat Coupe & Opel Calibra |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 12:59 Alfa GTV & Fiat Coupe & Opel Calibra
|
|
|
|
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Czw Kwi 29, 2010 13:01, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 13:07
|
|
|
Łoo matko skąd żeś Pan to wyrwał, jakiś tygodnik parafialny z rocznika 1950r ?
W sumie ciekawe porównanie bo każde z tych aut miało w swojej ofercie mocny mocny silnik
Calibra 2.0 Turbo 4x4 16v - 204 KM
Fiat Coupe 2.0 Turbo 20v - 220 KM
Alfa Romeo GTV 2.0 TS Turbo 24v 204 KM no i większa pojemność 3.2 24v - 240 KM
Minusy tych aut wg mnie:
Calibra-korozja,archaiczny silnik
Fiat-Fiat,często psujące się turbo i uszczelki
Alfa-największa waga |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bushido Pią Kwi 30, 2010 10:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 13:54
|
|
|
Bushido napisał/a: | Alfa Romeo GTV 2.0 TS Turbo 16v 204 KM |
takiego silnika nie było był 2,0 TS 16V 155 km i 2,0 Turbo V6 202 km
Minusy tych aut wg mnie:
Bushido napisał/a: | Calibra-korozja,archaiczny silnik
Fiat-Fiat,często psujące się turbo i uszczelki
Alfa-największa waga |
dokładnie waga alfy porażająca nie wiem gdzie to się schować im udało co do fiata to jednostka o której piszesz 16 V torbo to podobno dramat jednak jest też jednostka 20 V Turbo i tu jest inna bajka |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 13:58
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | co do fiata to jednostka o której piszesz 16 V torbo to podobno dramat |
Przecież piszę o 20v Turbo Krzysztof napisał/a: | Alfa Romeo GTV 2.0 TS Turbo 16v 204 KM |
Chodziło mi o ten co Ty masz 24v, źle wpisalem 16v |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 14:03
|
|
|
u mnie silnik jest 12 V to stara jednostka jak świat powstała w chwili kryzysu gdzie we Włoszech powyżej pojemności 2,0 płaciło się niebotyczne podatki jak się przepisy zmieniły to inwestowanie w tej projekt zawieszono nie było potrzebny modernizacji i koszty by przewyższyły zyski |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 14:28
|
|
|
Ja bym głośno o tym nie mówił
Jestem ciekawy gdzie ten cały ciężar upchali w tej gie te fałce Calibra z napędem na 4 buty i turbo jest bardzo popularny na YouTube i robi mega wrażenie no ale jest napewno mocno zdłubany.A fiaciorek to już legenda pod względem projektu i mocy za rozsądną cenę |
_________________
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 02:24
|
|
|
nie było 2.5 turbo w calibrze:-) A co do archaicznego silnika to nie wiem skąd to info, przez wielu uznawany za najlepszy silnik w swojej klasie w pierwszej połowie lat 90, bardzo rozwojowy, SWAPowany do wielu aut innych marek, pancerny wał wytrzymujący do 500Nm, w kwestii dynamiki i elastycznosci wolnossącej wersji tej jednostki (150ps) np BMW 2.0 R6 24V 150ps zostaje daleko w tyle..WAda silnika : 4 cylindry
Krzyś w Aflie wazne, że jest suszarka i 6 cylindrów, to bardzo duzyy atut:) |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:11
|
|
|
wiem wiem alfa GTV to obecnie moje najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem uwielbiam ją
Nie wiem czy ktoś z was czytał podsumowanie ponieważ jak widać GTV przegrała na pkt ale czy to oznacza że przegrała jako sportowe coupe, chyba nie.
To auto to bezkompromisowe coupe i na prawdę sportowy samochód |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:14
|
|
|
Oj sorki faktycznie 2.0 turbo
Chodziło mi o ten filmik i miałem wpisane 2.5 16v i chodziło mi o 2.0 bo przecież 2.5 wychodziło w v6 24v więc błąd się wkradł bo zaworów było tyle ile powinno być ale już poprawiam
CALI TURBO 4x4 |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bushido Pią Kwi 30, 2010 10:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:26
|
|
|
uważam że z wyglądu zewnątrz i wewnątrz Calibra wygląda najgorzej, chociaż jak piszą materiały w środku lepsze jakości niż w Fiacie i GTV,
Prawda też jest taka że wygląd to odczucie subiektywne i jednemu się podoba to drugiemu co innego, z gustem jak z dupą każdy ma swoją
Fiat po małych modyfikacjach tyłu potrafi wyglądać prawie jak ferrari oczywiście jak się wejdzie na forum Fiata coupe i ktoś tak przerobi samochód to jeżdżą po nim jak nic,
Ja tu też uważam inaczej bo to jak ja bym się chciał upodobnić do Shan Connery (jak kol wiek się pisze) to czy to źle jak by juz się udało
Czytając dalej, to porównanie nie wiem jak się odnieść co do trzymania w zakrętach na wszystkich forach piszą że GTV zdecydowanie lepiej się trzyma a Fiat nie skręca
calibra ma dość ubogie wyposażenie ale za to najprzestronniejsze wnętrze.
GTV po lifcie ma zdecydowanie ładniejsze wnętrze |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Pią Kwi 30, 2010 10:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:42
|
|
|
Calibra to bardzo ładne auto ale niestety grupy społeczne zwane agrotuningowcami, uznały to auto za najlepsze do swoich modyfikacji.Za pewne cena ich do tego zachęciła bo Calibre można dostać za 4-5k a szpachle i diody za grosze.Szkoda bo auto zawsze mi się bardzo podobało no ale przez wiejskich idiotów auto już chyba na stałe dostało łatkę taką a nie inną.Auto ma potencjał, co widać na tym filmiku i jak na swoje lata to naprawdę super wyglądało i do dziś dobrze się trzyma.
Fiat to Fiat i jak ktoś się kurą urodził to orłem nie zdechnie Auto w sumie mało spotykane na drogach i to jest wielki plus a jak ktoś sobie kupi je w czerwonym kolorze i wstawi znaczki Ferrari z allegro to czuję że nie jeden dzieciak będzie siał plotki że widział Ferrari Skoro silniki Punto GT są seryjnie zakuwane to pewnie silnik Coupe też jest kuty co znaczy że ze seryjnych 220 będzie można ugrać sporo koni przez zwiększenie doładowania
Alfa GTV to taka bejbi Alfa ale waży jak old fat daddy Alfa Lampy bardzo nietypowo umieszczone jak chyba w żadnym innym aucie z podobnego progu cenowego i tak jak Fiaciorek Coupe też mało spotykane na drogach przez co atrakcyjna.Kwestia cen gratów do tego auta pewnie powala i żeby ją naprawić (chociaż Alfy się nie psują) to też pewnie kłopot by jakiś mechanik dobrze ogarną V6 turbo skoro niektórzy szpece mają rebus by dobrze fałkę wyregulować z tego co widziałem w poprzednich tematach |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 11:54
|
|
|
Bushido napisał/a: | Alfa GTV to taka bejbi Alfa ale waży jak old fat daddy Alfa Lampy bardzo nietypowo umieszczone jak chyba w żadnym innym aucie z podobnego progu cenowego i tak jak Fiaciorek Coupe też mało spotykane na drogach przez co atrakcyjna.Kwestia cen gratów do tego auta pewnie powala i żeby ją naprawić (chociaż Alfy się nie psują) to też pewnie kłopot by jakiś mechanik dobrze ogarną V6 turbo skoro niektórzy szpece mają rebus by dobrze fałkę wyregulować z tego co widziałem w poprzednich tematach |
Ta Turbo to ma akurat opinię dość awaryjnego samochodu, jednak jak to rozpatrywać nie wiem, awaryjny bo turbo pada przy 170 tyś i trzeba je regenerować i wydać około 2 tyś,
Ciężar nadal nie wiem skąd jest, jednak w tym porównaniu jak widać calibra jest lżejsza tylko o 70kg, wprawdzie w porównaniu jest Cali 2,0 zwykły GTV 2,0 TS i Fiat 2,0 czyli w tym porównaniu mamy auta ze zwykłymi silnikami, i do nich możemy sie odnosić,
Jak bym miał coś napisać to 2,0 TS jest dobrym silnikiem ale słabe doły, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 16:33
|
|
|
Bushido napisał/a: | Fiat to Fiat i jak ktoś się kurą urodził to orłem nie zdechnie |
a ja takiego kotleta odgrzebuję, co to Olek pisałeś,
Generalnie na spocie w Tczewie rozmawiałem z Ksawerym że jest u nas na forum takie porównanie tych aut niestety znikło, a ja nie wiem jak je odzyskać |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
|