Vectra bt badred |
Autor |
Wiadomość |
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 10:38
|
|
|
ogolnie w zeszly wtorek padał i na asfalcie sie ladnie topił ale na gruncie przez 2 - 3 godz sie utrzymywal ehh tylko ta chlodnica nieszczesna |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
Ostatnio zmieniony przez Bartek Pon Lis 05, 2012 11:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Gru 05, 2012 11:08
|
|
|
wiec z racji tego iz ze zima przyszła i jest zimno wiec nie ma co siedzieć w domu to jak zwykle auto się sypło wiec trzeba będzie cala sobotę przesiedzieć w garażu, w którym jest zimno a do zrobienia sporo :
1 to z racji tego, iz po ok roku padła znowu cewka, to cewkę trzeba wymienić co by na wszystkie cylindry paliło auto
2 jak już do cewki trzeba zdjąć cały dolot to może zlokalizuje gdzie płyn chłodniczy ucieka bo gdzieś pod kolektorami ssącymi widać leci tylko nie wiem dokladnie gdzie
3 a może by się tak zająć nawiewem bo go nie ma i w środku zimno ale tu sprawa jest prosta - skończyły sie szczotki
4 no i w końcu trzeba sprawdzić czy wtryski nie leja bo od czasu do czasu mam błąd spalania stukowego
5 trzeba sprawdzić sondę lambda bo glupoty pokazuje a raczej nie pokazuje wcale ale mam nadzieje ze to wina padniętej cewki skoro nie pali na 1 lub 2 cylindry (bo w V6 opel cewki grupował parami) to może sprawa sie rozwiąże jak zacznie chodzić na wszystkie cylindry bo mam 3 dodatkowe sondy ale wszystkie pokazują to samo
wiec zapowiada sie ciekawa sobota i oby usterki nie byly na tyle powazne, by w niedziele auto już jeździło
już wiem dlaczego człowiek kupuje tanie auta:P by sie potem nie nudzić
tu zacytuje kolegów z pracy " lukasz ty nie możesz mieć nowego auta bo sie "wkurwisz" ze wszytko działa i nie trzeba nic naprawiać a nie można żyć nadzieja ze kiedyś się jakaś kontrolka z błędem zapali"
jeśli ktoś ma ochotę poprawić błędy to nie widzę przeciwskazań PROSZĘ tylko niech nie obwieszcza o tym całemu światu podpisując to co zrobił na czerwono DZIEKUJE |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
Ostatnio zmieniony przez Bartek Śro Gru 05, 2012 11:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Gru 06, 2012 15:53
|
|
|
badred napisał/a: | już wiem dlaczego człowiek kupuje tanie auta:P by sie potem nie nudzić |
ja kupuję tanie auta bo nie mam pieniędzy na droższe
Co do Vectry to w zasadzie ciekawe to auto kombi V6 to i dla Ciebie cos i dla żony,
ogrzewanie i wentylacje to musisz naprawić chyba, że z dzieckiem nie jeździsz nigdy. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Czw Gru 06, 2012 21:33
|
|
|
Jeżdżenie lodówką to nic przyjemnego |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Sob Gru 08, 2012 22:49
|
|
|
Zdecydowanie nie... U ojca w Omedze ciekła nagrzewnica, to całą zimę przejeździł odpalając przed wyjazdem do pracy farelkę w samochodzie na 20 min. Potem dopiero jechał |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 22:47
|
|
|
No to przygód część dalsza. Od prawie tygodnia nie mam auta i przez next tydzień mieć nie będę, bo jak wszyscy posiadacze oplowskich V6 papa powiedział uszczelka pod głowicą. Przy okazji jeszcze wyszła na jaw nieszczelność pod chłodnicą oleju. Wszystko rozebrane to i wymian termostatu się robi, bo auto na trasie niedogrzane gdyż cały czas termostat był otwarty. Żeby w VB zdjąć głowicę "grodziowa", musiałem wywalić cala wiązkę silnika i rożne takie tam. Oczywiście przez te święta nikt nie pracuje, wiec głowica do planowania pójdzie dopiero w środę, 2 stycznia. I w taki oto piękny sposób pozbyłem się auta na 2 tyg. Na szczęście te święta trochę mnie ratują, bo jak na razie tylko 2 razy miałem "przyjemność" wstawać o 4 rano by ode mnie z wiochy wyjechać autobusem o 4:38 i do pracy na 7:00 w Gdańsku spóźnić się zaledwie 10 min.
Poprawiłem, by wam się lepiej czytało. OSKA |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
Ostatnio zmieniony przez OSKA Nie Gru 30, 2012 22:57, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 22:51
|
|
|
w zasadzie te V6 z Opli ładnie brzmią, Twoja tak samo brzmi fajnie.
Skoro coś się w aucie dzieje to w sumie fajnie. Szkoda, że to bardziej eksploatacja niż tuning ale co zrobić.
Dawaj jakieś zdjęcia, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 22:54
|
|
|
moja nie brzmi seryjnie ale to szczegol a foty moze jutro jakies zrobie bo sam mysl ze to jakis pajac mial i wszytko z syfu trzeba czyscic to mnie krew zalewa wiec moze jutro |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 16:00
|
|
|
no niestety wiem jak to jest przekonałem sie juz drugi raz . ale nie ma sie co martwić . wszystko sie ogarnie i znow vałka bedzie dawać przyjemność z jazdy i gangu silnika. powodzenia i no i do zobaczyska jak juz opel bedzie gotów |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Sty 06, 2013 13:23
|
|
|
nierownej walki ciag dalszy z racji tego ze nadal walcze :z "glowica" i nie tylko to troche napisze wczoraj prace zakonczylem o 1:00 w nocy wiec dzis powinienem skaczyc bo "niewiele zostalo" jak do tej pory to zroboina (wymieniona uszczelka pod glowiaca) zdemontowania i zamontowana chlodniczka oleju mostek miedzy glowicami i taki "pier***nik" wychodzacy z bloku i nie jest to pompa wody bo ta jest z drugiej strony zreszta tez wyjeta
w glowicy oprucz planowania byly docierane zawory bo puszczaly i jak sie okazalo jedna ze sprezyn zaworowych byla zlamana i brakowalo jej 1,5 zwoju ktory sobie zreszta tam lezal dodatkow wymienilem uszczelka za koleltorem wydechowym takie male kolko srednicy ok 5cm ktora wydmuchuje regularnie potraktowalem ja sylikonem kominkowym o wytrzymalosci do 1200st (sprawdzilem zwieksza to zywotnos uszczelki o polowe mniej wiecej) wszystkie laszcenia elementow ukaladu chlodzenia potraktowalem sylikonem motoryzacyjnym "victor rainz" czy jakos tak sie pisze tzw uszcelka w plynie wytrzymuje 300st i jest odporna na oleje benzyny i plyny wiec jak jeszcze bedzie plyn ciekl to zatankuje i spale to cos zwane rodzinnym kombi a teraz co zostalo do zrobienia na dzis;
1 pozakladac kola rozrzadu na walki poskrecac wszytko
2 zalozyc spowrotem cala wiazke silnika wraz z cewka itp
3 ustawic rozrzad
4 pozakladac wszytko do paska klinowego i sam pasek
5 zmontowac spowrotem instalacje gazowa bo cala musialem wybebeszyc
6 odpalic auto i zrobic jazde probna
7 cieszyc sie efektem
to tyle na razie spadam do garzu i podem zdam relacje jak mi poszlo btw jak znajde chwile to wrzuce jakies zdjecia bo cos tam pstryklem
NIE PRZEKLINAMY !!!! OSKA |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
Ostatnio zmieniony przez OSKA Nie Sty 06, 2013 13:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Sty 06, 2013 14:34
|
|
|
najważniejsze, że prace idą do przodu |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:30
|
|
|
określenie pier***nik to fachowa nazwa tego ustrojstwa myslalem ze to przejdzie dzis lub jutro napisze co i jak bo juz skończylem "prawie" |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
Ostatnio zmieniony przez pietro Wto Sty 08, 2013 00:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Sty 07, 2013 16:41
|
|
|
Więc skończyłem na tyle na ile można było tą nierówną walke. Efekt: autko piknie i odpaliło, chodziło przez 6,5 minuty po czym zgasło i nie chciało ze mną rozmawiać. Przepalił się główny 20A bezpiecznik od ecu, to go drutem i dalej, ale od razu się drut przepalił to wiec drutu potem jeszcze więcej ale i tak wszytko się paliło, więc zrezygnowany mowie tak: walne jakiś dużo za duży i jak gdzieś poleci dym to będę wiedział co wymienić, no i faktycznie dałem 60A bezpiecznik i okazało się kawałek wiązki silnika idącej do przepływomierza i paru gó*enek ma sparciałą izolacje i robi zwarcie, potem się jeszcze okazało, że bezpiecznik od nadmuchu się spalił i gdzieś tam nie ma prądu, miedzy innymi elektryka szyb... i jak tu podnieść szybę. Ok 1 godz w nocy ogarnąłem już wsio i pojechałem zatankować.
Najgorsze jest to ze czeka mnie wymiana wiązki silnika (wiązka jest tania) ,ale ile znóww roboty i rozkręcania, ale co tam twardy będę
Poprawiłem, żeby dało się czytać. Karol |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
Ostatnio zmieniony przez Karol Pon Sty 07, 2013 18:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pon Sty 07, 2013 19:56
|
|
|
Tak to jest jak się kupuje auto za połowę ceny ;p
Drugie tyle trzeba wpakować w remont , no ale jak ktoś lubi i potrafi sam wszystko ogarnąć to i tak się pewnie opłaca |
|
|
|
|
|