Opel Corsa B - Mateusz.biega |
Autor |
Wiadomość |
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 16:28
|
|
|
OSKA 2.0 to standard, bo w GDA jeździ taka z 3.2 V6 i jeszcze nitro ma w bagazniku;-)
Siostra ma taką Croste, oraz moja Beybe (tyle, że TD), wiec w razie kłopotów coś tam moge pomóc, bo auto jest proste, przyjemne i tanie w uzytkowaniu. Sister ma 95 rok, a żaden element nie był tykany przez lakiernika (choć masce by se przydało) |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 16:31
|
|
|
Lincoln napisał/a: | w GDA jeździ taka z 3.2 V6 i jeszcze nitro ma w bagazniku;-) |
to to ładnie musi zapier...... |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Martyn
Kierowca kat. A
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 175 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 20:48
|
|
|
Lincoln napisał/a: | OSKA 2.0 to standard, bo w GDA jeździ taka z 3.2 V6 i jeszcze nitro ma w bagazniku;-)
Siostra ma taką Croste, oraz moja Beybe (tyle, że TD), wiec w razie kłopotów coś tam moge pomóc, bo auto jest proste, przyjemne i tanie w uzytkowaniu. Sister ma 95 rok, a żaden element nie był tykany przez lakiernika (choć masce by se przydało) |
Chyba gorzej z przyczepnoscia na starcie |
|
|
|
|
Mateusz.biega
Maniak Resoraków
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 58 Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
|
Wysłany: Wto Paź 25, 2011 23:42
|
|
|
KOSA napisał/a: | A ile to jest mało? |
Jak jadę w dłuższą trase to ok. 5litrów na 100km co przy tym roczniku nie jest tak wiele. (jak na Konin jechałem to tyle mi wyszło) |
|
|
|
|
Mateusz.biega
Maniak Resoraków
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 58 Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
|
Wysłany: Czw Lip 26, 2012 19:02
|
|
|
Ten potwór ciągle w klubie istnieje.... ktoś chętny by się z błękitną strzałą po ścigać?
A tak na poważnie, w zimę amorki wymienione na Sachs'a, a tak po za tym to nic nie ulepszonego |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
Mateusz.biega
Maniak Resoraków
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 58 Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
|
Wysłany: Śro Sie 08, 2012 16:59
|
|
|
Co do modów.... przez pewien okres był plan wstawienia 2.0 GSI 150KM tylko po podliczeniu kosztów plan ten został odłożony.
Wizualne to jakieś alu i przyciemnienie z tyłu szyb (dwie boczne i ta na klapie od bagażnika). Tłumika nie będę wymieniał bo ten fajnie "pierdzi".
Ogólnie wiem, że to cudo potrafi pojechać 170km/h tyle przynajmniej mi licznik pokazał... jakie miał wtedy spalanie nie chcę wiedzieć. |
|
|
|
|
Mateusz.biega
Maniak Resoraków
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 58 Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
|
Wysłany: Śro Lut 20, 2013 16:20
|
|
|
Jako że corsa została w klubie i nie mam już jej zamiaru sprzedawać, trzeba ją trochę ulepszyć. Macie jakieś pomysły?
Oprócz podstawowych wymian mam inne pomysły, ostatnio coraz częściej mi chodzi po głowie wstawienie do niej silnika... 2.0GSi 150KM
Oczywiście za blacharkę też trzeba się zabrać. |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Śro Lut 20, 2013 20:34
|
|
|
2.5 + Nitro ;D |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 00:41
|
|
|
2.5 V6 wstawiaj, da się, bo widziałem już takie krosty na sprzedaż nawet. No i druga sprawa przemyśl, czy opłaca Ci się modzić ten konkretny egzemplarz... |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 00:52
|
|
|
z tego co słyszałem po Gdańsku jeździ 3.2 V6
jeśli auto nie jest pognite, to można pobawić się w swap. |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
Mateusz.biega
Maniak Resoraków
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 58 Skąd: Bydgoszcz / Skórcz
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 13:27
|
|
|
To, ze za 100zł swapa nie zrobię to niestety wiem, a niestety bo by było łatwiej za 100zł.
Auto nie jest aż tak pognite, bo blacharka była na bieżąco robiona dlatego jest w róż ych odcieniach lakieru.
Granica opłacalności, na razie ustaliłem że sprzedawać jej za 750-1000zł to mi się jej nie opłaca.
Zobaczymy co wyjdzie z planu bo na razie liczę mniej więcej koszta ale od czegoś trzeba zacząć - np. od planów |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 13:47
|
|
|
Poszukaj na forach Opla co potrzebujesz, aby takiego swapa wykonać. Potem sprawdź co ile kosztuje, choćby na alledrogo i wstępnie masz... Potem musisz doliczyć robociznę (chyba, że chcesz samemu swapować) oraz elektryka samochodowego, który ogarnie Ci całą wiązkę i parę innych rzeczy...
Warto też zadbać o hamulce, także pompa hamulcowa, większe zaiciski, większe tarcze, zmiana hamulców z tyłu z bębnów na tarczowe... Musisz doliczyć również wszystkie płyny eksploatacyjne, chłodnice, jakieś węże, rozrząd nowy... itd,,,
Także warto sprawdzić, czy nie bardziej opłacalne jest kupienie gotowca już zeswapowanego. |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Nie Sty 26, 2014 18:17
|
|
|
jak tam prace nad szybką corsą? swap chociaż w 10% zrealizowany?? |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
|