Przesunięty przez: Krzysztof Sob Paź 07, 2017 15:16 |
Lancia Dedra Turbo 2000 by Jaca! |
Autor |
Wiadomość |
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 03:03
|
|
|
autko już zaczyna się rozpędzać, wystarczyło... Nalać więcej paliwa. Najwidoczniej zawalony jest ukł paliwowy, płukanie nie uniknione.
Zmieniłem też węże od ic bo były poparciałe i ciśnienie leciało w atmosferę. Postój robi swoje.
Dziś pojawiła się nowa niespodzianka, auto nie gaśnie po wyłączeniu stacyjki... :/ też pewnie jakis pierdół nawala. |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 03:10
|
|
|
to auto zadskakuje z dnia na dzien pomalu ale do przodu ale marchewke dal. |
Ostatnio zmieniony przez Teos Wto Lip 22, 2014 03:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Wto Sie 12, 2014 11:34
|
|
|
Regulator ciśnienia zmieniony na zewnętrzny firmy Sard. Od razu czuć poprawę pracy, autko lepiej ciągnie z dołu, nie ma takiego laga i nie ma dziur w mocy.
Niedługo trzeba będzie wybrać się hamownie, bo jestem ciekaw ile koników jest w tym momencie.
Najpierw jednak trzeba uszczelnić troszkę silnik, bo za dużo się pod nim dzieje, możliwe że dzisiaj się tym zajmę
Własnie wróciłem od tłumikarzy, wymienili mi złącze elastyczne. W końcu słysze wlasne myśli i poznałem brzmienie wydechu |
_________________ Forza Italia! |
Ostatnio zmieniony przez Jaca! Wto Sie 12, 2014 16:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Sie 12, 2014 17:01
|
|
|
drogi ten regulator cisnienia ? |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Wto Sie 12, 2014 19:26
|
|
|
Jaca daje czadu.... liczę na rejsa za kierownica |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Śro Sie 13, 2014 10:45
|
|
|
Regulator od 100-150 zl |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Czw Sie 14, 2014 04:24
|
|
|
ja za swój dałem 120 zł. Od razu jedną uwaga. Wszystkie krućce trzeba uszczelnić, najlepiej teflonem do gwintów. U mnie po zmontowaniu regulatora, paliwo lało się zewsząd. Teflon załatwił sprawę. |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 01:07
|
|
|
No to regulator poszedł sie dupczyć, wysyłam na reklamację. Pożyczyłem od Teosa taki sam no i przy okazji okazuje się, że pompa niedomaga.
Przy dodawaniu gazu cisnienie spada, a samo auto ma dziury w mocy, chce a nie moze Pompa już zamówiona, będzie Epman, odpowiednik Walbro GSS 431 255l/h
Zobaczymy jak będzie jeździć. |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 03:45
|
|
|
napewno dobrze |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 09:00
|
|
|
W turbo benzynie za malo paliwa oznacza wielkie bum to nie diezel
Masz jakis wskaznik Afr albo egt bo zartow nie ma o dziure w tloku bardzo latwo
A pompe gdzie kupiles i za ile |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 20:28
|
|
|
Przy normalnej jeździe niedomaganie pompy jest prawie nie odczuwalne, dlatego o bum sie nie boję. W środę pewnie bedzie pompa to od razu sie założy. |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 21:27
|
|
|
ładnie działasz widze . modz i na hamownie |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 21:30
|
|
|
Na hamownie trzeba będzie się wybrać, to na pewno. Musze jeszcze ogarnąć te cholerne wycieki, zasilanie olejowe turbiny sie poci, musze to zrobić koniecznie, bo to nei daje mi spać... |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Wto Wrz 09, 2014 23:07
|
|
|
jak rs bedzie zlozony to mozna na kilka autek pojechac hamowac |
|
|
|
|
|