autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamarznięty parownik od gazu.Co robić?
Autor Wiadomość
haker0746
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 33
Skąd: Starogard Gdanski
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 00:38   Zamarznięty parownik od gazu.Co robić?

Jak w temacie Panie i Panowie. rano gdy wsiadam do auta a mam vectre 1.8 w gazie na parowniku osadza się szron i zwyczajnie mówiąc żargonem kuźluje mi na gazie, a gdy już się rozgrzeje jest okej chodzi normalnie a jak zimny to jak jadę szarpie obroty też szaleją, temperatura podchodzi wysoko, a gdy się rozgrzeje to luz bez problemu, jest jakaś szansa żeby ten parownik szybciej się że tak powiem rozmrażał>?? albo żeby go szybciej rozgrzac bez wlewania zbyt wielu litrów benzyny bo wiadomo ze za tania tona nie jest
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 00:43   

Dobre pytanie na które na 99% odpowie Ci Lincoln bo Ł.Ople w LPG to jego chleb powszedni :D
_________________

 
 
haker0746
Maniak Resoraków


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 33
Skąd: Starogard Gdanski
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 00:49   

w takim bądz razie jestem ciekaw
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 00:54   

jest zima i jest zimno -nie da sie oszczedzic na benzynie majac gaz który potrzebuje byc w stanie lotnym żeby prawidłowo sie spalac.Gaz wytwarza sporo zimna podczas rozpreżania i tego nie przeskoczysz ,silnik musi sie rozgrzac troszke by dzialal parownik
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 00:55   

Hehe, Olek Ty Szyderco :mrgreen:
A tak poważnie to myśle, że problemem jest sam uzytkownik, za szybko przerzucasz na gaz, stad zamarzanie parownika, jesli masz sekwencje - źle ustawiany punkt przeskoku na LPG. TAk w ramach scisłosci nie powinno sie odpalac w takim mrozie na gazie, płyn powinien miec 20-25stopni, a więc przy obecnych temperaturach to jakieś 2-3km.
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 01:16   

ja sie nie znam, ale zime temu jak były rano mrozy -20 st a mi pompa paliwa zdechła to na parownik lałem wiaderko wrzątku i odpalałem
ale to je hardkor :P
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 01:38   

W sumie też tak pomyślałem że skoro jest zimno a parownik musi być ciepły to zamontować go w miejscu gdzie silnik może go ocieplić by się szybciej odmulał, oczywiście nie mówię by go przywiązać do kolektora wydechowego (ale gdzieś bliżej silnika) :D
_________________

 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 11:26   

Bushido, Przez reduktor idzie płyn chłodzący który szybciej się nagrzewa niż silnik
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
tuptus
Kierowca Rajdowy
Demotywator



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1394
Skąd: że znowu
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 18:34   

kolektor wlasnie jest w takim miejscu zeby szybko sie nagrzal.
w "fest" mrozach gdy silnik jest zimny odpalaj go na benie, i po jakims czasie dopiero przelącz na gaz. wiem ze te starsze auta bez problemu odpalaja na gazie w mrozie (m.in. kiedys moja favoritka, czy nexia kolegi), ale skoro Ci kuźluje to sprobuj odpalac na benzynie
_________________

USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333


Trzymaj się ramy i gaci mamy :P
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 21:21   

mateuh napisał/a:
Bushido, Przez reduktor idzie płyn chłodzący który szybciej się nagrzewa niż silnik


Aha to super pomyślane wtedy, ktoś był geniuszem bo pomyślał jak ja :D
W takim razie zostaje faktycznie przejechać te parę km aż się silnik rozgrzeje i reduktor dzięki temu, przecież zima minie i będzie git :)

Moja sąsiadka ma Punto, które je odpala rano po nocy totalnie zamarznięte to pierwsze co robi po odpaleniu silnika to gaz do dechy do odcinki aż się gaz załączy :lol:
_________________

 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 01:10   

To dobre dla silnika, one kochają być pałowane na gęstym oleju :D
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 01:46   

A potem ludzie się cieszą jak widzą w ogłoszeniu "jeżdżony przez kobietę" :mrgreen:
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 02:39   

dla mnie to akurat minus :D
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 12:34   

lokinios napisał/a:
A potem ludzie się cieszą jak widzą w ogłoszeniu "jeżdżony przez kobietę" :mrgreen:


Ja wiem że to największy minus bo bez obrazy ale 80% kobiet ogarnia jazdę autem tak jak ja ogarniam obsługę pralki czyli jak ponaciskam wszystko i zacznie działać to jest oki i kobieta podobnie traktuje auto
_________________

 
 
badred
Kierowca Skutera
v2000 kiedys bylo :(


Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 477
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Mar 05, 2011 12:29   

nowe instalacje sekwencyjne mam ustawiony punkt przezucenia juz nawet na +30 stopni i nizej sie nie da ustawic ale to dobrze pozatym mozna odpalac je tylko na benzynie nawet jesli silnik ma +80 stopni i po kilku sekundach dopiero przezucenie na LPG po za tym odpalenie na gazie jest traktowane jako AWARYJNE i ograniczone do 50 razy w calym zyciu komputera od lpg :) a mozliwosc odpalanie na gazie I i II generacji poprostu to jkaies nieporozumienie skutkiem tego sa podobne posty do tego 1 ale gazowciy sie ciesza z tego powodu bo jak zamaraza notorycznie to membrany dostaja w cztery litery i jest co wymieniac przy lpg wazne niezmiernie jest tez ilosc plynu w ukladzie chlodzenia tak samo wazne jak olej w silniku i ot cala filozofia jazdy na podtlenku lpg
_________________
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11