autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
Moc z pojemności czy turbo?

Co byś wybrał?
Moc z pojemności
63%
 63%  [ 14 ]
Turbo
36%
 36%  [ 8 ]
Głosowań: 22
Wszystkich Głosów: 22

Autor Wiadomość
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Śro Lip 11, 2012 00:52   

Pamiętamy, że jesteś dumny ze swojego biturbo V6 które pokazuje wolnossącym 1.6 gdzie ich miejsce w szeregu;-)
Uważam osobiście, że nic lepszego niż wolnossące V8 nie wymyślono jeszcze i nie ma znaczenia czy jest made in USA, AMG, RS-line czy M-power.
 
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Śro Lip 11, 2012 00:55   

robi się groźnie :P ale fakt, rwtnt nie daje nam zapomnieć jakie ma wspaniałe szybkie autko ... i powoduje u nas kompleksy ;) ale wróćmy do tamatu ... :D
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro Lip 11, 2012 20:48   

Szybkie to będzie jak dostanie K04 i wypluje ponad 500hp ;)
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Czw Lip 12, 2012 00:59   

rwtnt napisał/a:
Szybkie to będzie jak dostanie K04 i wypluje ponad 500hp ;)

cieszy nas to , wróćmy do tematu , dziękuje .
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1506
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Nie Lip 15, 2012 14:43   

Wiadomo, że pojemność. Mniejsze wysilenie= mniejsza awaryjność, do tego dodać dźwięk i moment obrotowy. :)
_________________
Forza Italia!
 
 
 
Kędzior
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1315
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Lip 15, 2012 15:44   

tak ale np silnik 1,8t ma takie zalety jak :

-niskie opłaty
-małe spalanie
-tańsze części silnika
-łatwo dodać mu koników

wady

- kosztowny remont turbiny jeśli padnie


wolnossący zalety :

- ładny wygar
- prosta konstrukcja
- mniej awaryjny niż turbo

wady

-wysokie opłaty
-ciężko o dodanie mocy
-spore spalanie
-kosztowne części mowa o v tak jak w temacie
 
 
badred
Kierowca Skutera
v2000 kiedys bylo :(


Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 477
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Lip 21, 2012 12:37   

no to a przytocze inne auto z 2,8 V6 bitorbo jako vektra c tylko 288 PS ale spalanie to masakra

takie poloczenia najlepsze

ale ja oddam glos na pojemnosc
_________________
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
 
 
rwtnt
Kierowca kat. B


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 221
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob Lip 21, 2012 14:22   

Nie pali tak aż tak dużo średnio 11 litrów 98
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14