Volvo C70 by KruK |
Autor |
Wiadomość |
KruK
Kierowca kat. A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 171 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 14:41 Volvo C70 by KruK
|
|
|
Po długiej nieobecności na forum postanowiłem przedstawić auto na forum.
MODEL: 2000 rok, coupe, 3 drzwi
SILNIK: 2.0t 163km, instalacja LPG V generacji
UKLAD DOLOTOWY: jest jakaś turbina
UKLAD WYDECHOWY: seryjny, trochę pospawany
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: elektryka szyb i lusterek, kontrola trakcji, w połowie działająca klima, skóry, poduchy,
UKLAD NAPĘDOWY: manual, 5 biegów
Fotki zaraz po kupnie:
Od momentu zakupu w aucie tak na prawdę nic się nie zmieniło, cały czas tylko podstawowe naprawy.
Wymieniłem już: świece, , 2 cewki, olej na Valvoline 5w50, tarcze+klocki+szczęki z tyłu, osuszacz klimatyzacji, zbiornik płynu chłodniczego.
Dzisiaj przyszedł zbiornik od płynu do wspomagania (chyba ostatni wyciek pod maską).
W planach mam wymianę wszystkich cewek, ponieważ od momentu zakupu ciągle są jakieś problemy z zapłonem.
Plany: na razie uporać się ze wszystkimi problemami, a potem się pomyśli
Ostatnio auto zrobiło bezawaryjnie trasę 2 tys km.
|
Ostatnio zmieniony przez KruK Pią Sie 14, 2015 14:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 15:03
|
|
|
Super auto. Zachorowalem na takie jakis czas temu juz. Tylko ja chce 2.4 t a najlepiej 2.5t. Gratuluje.. To sa dobre i wytrzymale auta. Moje v 40 jeszcze mnie nie zawiodlo |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
KruK
Kierowca kat. A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 171 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 15:18
|
|
|
Czy do tej wytrzymałości to nie wiem czy mógłbym się z Tobą zgodzić Też chciałem mocniejszy silnik, ale niestety nie było za bardzo w czym wybierać, tych aut na sprzedaż jest na prawdę mało i ciężko dostać dobry egzemplarz za rozsądne pieniądze. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 15:34
|
|
|
KruK napisał/a: | Wymieniłem już: świece, , 2 cewki, olej na Valvoline 5w50, tarcze+klocki+szczęki z tyłu, |
to zacząłeś od dobrej strony
KruK napisał/a: | osuszacz klimatyzacji |
a to w naszym obecnym klimacie wręcz wymóg mega konieczny
KruK napisał/a: | Czy do tej wytrzymałości to nie wiem czy mógłbym się z Tobą zgodzić |
możesz rozwinąć temat, bo trochę czasu temu zastanawiałem się nad jakimś Volvo tylko biję się trwałości i automatycznej skrzynki biegów. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 15:41
|
|
|
kiedyś sam zastanawiałem się nad zakupek c70 ale za mało mocy było i zrezygnowałem z pomysłu
stylistycznie bardzo nietuzinkowe auto , wyróżnia się z tłumu i przykuwa oko ,
oby się pisywało i dawało dużo frajdy z jazdy |
|
|
|
|
KruK
Kierowca kat. A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 171 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Sie 15, 2015 00:32
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | KruK napisał/a:
osuszacz klimatyzacji
a to w naszym obecnym klimacie wręcz wymóg mega konieczny |
szkoda że nie do końca działa jak powinno. Była napełniona i szczelna a jednak ciągle się wyłącza.
Co do trwałości to np jakość plastików w volvo nie jest powalająca, często skrzypi lub piszczy, zbiornik płynu chłodniczego po prostu się rozkleił na łączeniu i przeciekał, bezramkowe szyby nie są zbyt szczelne. Ogólnie jest wiele drobnych usterek które niekoniecznie są tanie w naprawie. Nie wiem czy to dotyczy mojego egzemplarza czy też innych modeli Volvo. Na forach czytałem, że ten model często się psuje
Co do skrzyni automatycznej pisali, że 4 biegowe jeszcze były trwałe, nowsze 5 biegowe już podobno nie bardzo. |
|
|
|
|
KruK
Kierowca kat. A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 171 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Sie 15, 2015 00:48
|
|
|
Zdarzyło mi się kupić nawet jedną oryginalną część
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Sie 15, 2015 10:39
|
|
|
Klasa premium rośnie w siłe.
Piękne autko, silnik R5 ciekawie brzmi, teraz tylko smaczki zostały, większe koło, 2-3cm w dół i będzie petarda! |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Sob Sie 15, 2015 10:51
|
|
|
mrrrry |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Sie 15, 2015 12:42
|
|
|
Lincoln napisał/a: | Klasa premium rośnie w siłe.
Piękne autko, silnik R5 ciekawie brzmi, teraz tylko smaczki zostały, większe koło, 2-3cm w dół i będzie petarda! |
Albo fmic strojenie i będzie petarda większą |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Sob Sie 15, 2015 13:21
|
|
|
KruK napisał/a: |
szkoda że nie do końca działa jak powinno. Była napełniona i szczelna a jednak ciągle się wyłącza. |
jak klima Ci sie wyłacza to znaczy ze się uklad przegrzewa. Wentylator zapewne niesprawny.
na prawdę ciekawe autko, liczę na przejażdżkę chociaż na prawym |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Lechu
Kierowca kat. B
Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 214 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Sie 15, 2015 13:53
|
|
|
KruK, a na zimnym silniku klima się załącza ? Jeśli tak, to możliwe że szczelina na sprzęgiełku sprężarki do regulacji |
|
|
|
|
SgtR
Kierowca kat. A Treser Łosi
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Kokoszkowy
|
Wysłany: Nie Sie 16, 2015 22:15
|
|
|
Sprzęgiełko klimatyzacji to zmora każdego Volvo z tej platformy.
Super, że nie tylko ja mam Volvo z tej platformy, witaj w klubie
2.0T R5 to dobre silniki do modów, nawet niewielkich, a potrafią zaskoczyć . Zastanawia mnie tylko czemu Twój jest tak słaby... czyżby 4 cylindrowiec jak w V40?
Co do usterek w Volvo, racja, niektóre z nich potrafią być kosztowne, tymbardziej w C70. To auto ma niestety wiele niestandardowych rozwiązań (czytaj niedostępnych przy S/V70) przez co bardziej kosztownych. No i najważniejsza sprawa (która mnie dotyczy niestety) to jak dbał poprzedni właściciel, te auta nie lubią niedbalstwa
Co do ilości ich na rynku... znam ten ból, mi szukanie 850 T5 zajęło pół roku. A i tak nie kupiłem takiego jak chciałem. |
|
|
|
|
KruK
Kierowca kat. A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 171 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Sie 16, 2015 22:38
|
|
|
Lechu napisał/a: | KruK, a na zimnym silniku klima się załącza ? Jeśli tak, to możliwe że szczelina na sprzęgiełku sprężarki do regulacji |
Na zimnym silniku zawsze się załącza, wiec trzeba będzie sprawdzić to sprzęgiełko.
SgtR napisał/a: | jak dbał poprzedni właściciel, te auta nie lubią niedbalstwa |
Wydaje się, że auto było dobrze użytkowane i naprawiane |
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Nie Sie 16, 2015 23:43
|
|
|
ciekawe autko i ładnie się prezentuje na ostatnim zdjęciu w szczególności. Wczoraj na ognisku musiałem zobaczyć na żywo bo po nazwie c70 nie mogłem skojarzyć jak wygląda - dużo to tego nie jeździ ;] |
|
|
|
|
|