autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi D2 by arti
Autor Wiadomość
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Śro Paź 28, 2015 10:26   

Świetne fotki, Loki jak zwykle prezentuje najwyższy poziom :)
 
 
Dębica
Kierowca kat. B



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 361
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Paź 28, 2015 22:29   

pełna profeska w warsztacie a silnik spory lecz widziałem u Artura wiekszy :)
Zdjęcia pierwsza klasa :)
_________________
najlepsza muzyka to ryk silnika
naprawa komputerów 510 978402
 
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Czw Paź 29, 2015 00:08   

Jaca! napisał/a:
Co tam robiłeś z motorem?


Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem :roll:
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Czw Paź 29, 2015 20:40   

arti napisał/a:
Jaca! napisał/a:
Co tam robiłeś z motorem?


Wymienione wszystkie możliwe uszczelki , wałki rozrządu z kompletem mechanizmów , regeneracja głowic , regeneracja turbin , alternator , rozrusznik , pasek rozrządu z resztą mechanizmów , pasek wielorowkowy z resztą mechanizmów , naprawione pompy ( intercoolera i chłodnicy paliwa , dolot do webasto , wyczyszczone egry , wyczyszczone i sprawdzone przepływomierze , łożysko sprężarki klimatyzacji + wymiana czynnika , płukanie ukł. chłodzenia , wymienione wszystkie oleje i płyny , uszczelnienie skrzyni biegów ...może parę czynności pominąłem :roll:


Grubo poszedłeś z serwisem zimowym. Bardzo mi się podoba Twoje auto z zewnątrz, wewnątrz, a teraz i pod maską :)
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Czw Paź 29, 2015 22:20   

Dzięki :smile:
grzeszak powiem Ci tak , jak D3 poleciało z ceny to się chwilę zastanawiałem.
Ale postanowiłem włożyć trochę grosza , wyremontować i zostać przy D2. Kupując używane D3 diezel miałbym jeszcze więcej do roboty łącznie z usunięciem wad fabrycznych , a i też trzeba by nie mało dopłacić.
Mam sentyment do starszych samochodów , a model D2 jest jeszcze w 70% dobrze zrobiony.
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lis 04, 2015 13:41   

Jestem pełen podziwu włożonej pracy w to auto, egzemplarz w świetnym stanie z tego co widać i opisujesz, na jakimś spocie chętnie się przyjrzę autu. S8 pewnie trudniej zakupić i utrzymanie podejrzewam sporo droższe? Fajnie,że masz niektóre elementy z s-ósemki.
Ponadczasowa stylistyka wydaje mi się,sprawia,że to auto wciąż wygląda świeżo i bardzo nowocześnie,14 letni samochód, a prezentuje się znakomicie. Lokinios jak zawsze brawa za profi zdjęcia, widziałbym je na kalendarzu lub konkursie jaki był niedawno np "Jesień z moim autem" :wink:
Widzę przynależność do PKA, licznej grupy pasjonatów marki :wink:
Gratuluję, dopieszczaj dalej to auto, bo jest naprawdę coraz rzadziej widywane, a jest super.
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Pią Lis 06, 2015 00:36   

Kosa za dobre S8 to już nie zle trzeba zapłacić. Generalnie koszta utrzymania bywają niższe pod warunkiem że jest dobre LPG.
Mam nadzieję że lokinios niebawem wstawi kolejne foto , dzięki mu za super zdjęcia i poświęcony czas :wink:
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Czw Lis 12, 2015 20:25   

Parę kresek z hamowni :smile:

Przed remontem silnika , widać że był pisany program pod zużyty silnik.


Po remoncie silnika + zrobiony DP


A tutaj programista ciutko liznął
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Czw Lis 12, 2015 21:40   

Jest czym jechać ale też jest co bujać :mrgreen:
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Lis 12, 2015 23:28   

A to liczę na ustawkę z Vectrą:-)
 
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:01   

To jest automat :razz: , a w ogóle jeden przepływomierz się kończy.
Muszę kiedyś opuścić silnik i go wymienić :mrgreen:
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:13   

arti napisał/a:
a w ogóle jeden przepływomierz się kończy.

To dla tego jest ten dołek około 3500rpm, czy taka charakterystyka bo na każdym wykresie się powtarza
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:16   

Jak wymienię to shamuję i się okaże , bo też nad tym myślałem.


marasss2 napisał/a:
Jest czym jechać ale też jest co bujać :mrgreen:


bez dwóch zdań :cool:
Ostatnio zmieniony przez arti Pią Lis 13, 2015 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pią Lis 13, 2015 00:43   

Lubie te twoje określenia musze silnik opuścić żeby przeplywke wymienić heh dobrze ze olej się da dolać bez wyciągania motoru :-) logowałes juz auto jak wygląda wysterownie turbin nie cisną na max?
_________________
Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Sob Lis 14, 2015 11:47   

Ładne kreski, wymień przepływkę, niech tuner liźnie program trochę bardziej i pęknie 300 koników :) Trzeba jeszcze auto pomierzyć RL, ciekawy jestem jak stosunek mocy do masy przekłada się na cyferki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12