autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
poszukuję mechanika do silnika wsk 125
Autor Wiadomość
litwin
Maniak Resoraków


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Pelplin
Wysłany: Wto Cze 14, 2016 20:35   poszukuję mechanika do silnika wsk 125

Witam kolegów

Szukam kogoś, kto zna się na silniku S01lux -pospolitego silnika od WSK 125- wiem, że ten silnik jest banalny i udało mi się zrobić remont jednakże silnik nie działa do końca dobrze i brak mi pomysłu na przyczynę tego, że nie mogę jeździć :cry:

Jeśli znacie kogoś godnego polecenia proszę o kontakt.

Pozdrawiam
 
 
 
Jaca!
Kierowca Rajdowy
Manufaktura Italia



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 1502
Skąd: Siwiałka
Wysłany: Śro Cze 15, 2016 04:35   

opisz co tam nie trybi ;>
_________________
Forza Italia!
 
 
 
litwin
Maniak Resoraków


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Pelplin
Wysłany: Śro Cze 15, 2016 09:03   

Problem mojego silnika szeroko opisany jest na wueska.pl ale opiszę co się dzieje:
Został przeprowadzony remont silnika- nowe łożyska, nowe simeringi, zregenerowany wał, nowy tłok + pierścienie. Cylinder pozostał stary ponieważ był w dobrym stanie. Tłok nominał. Nowe tarcze sprzęgłowe.
Po złożeniu wszystkiego do kupy i włożeniu do ramy ustawiłem zapłon- przerwa świecy 0,4MM zapłon 0.3 MM maksymalne rozwarcie aparatu wyprzedzenie 3mm przed GMP.
Motocykl na zimno odpala na dotyk. Po rozgrzaniu również jak się zgasi można go odpalić.
Problem jest taki, że podczas jazd próbnych na razie udało mi się przejechać na raz maksymalnie około 200 metrów. I bieg jest moc motocykl reaguje na manetkę gazu i silnik przyspiesza prawidłowo. Po wrzuceniu II biegu (ok. 30km/h) silnik wyraźnie słabnie ale ciągnie i przyspiesza. przy III biegu (ok.45km/h) silnik już ledwie chodzi. tak jakby nie było paliwa, bądź brakowało powietrza. i ledwie chodzi. Po zdechnięciu nie ma bata aby odpalić. Zgaśnie i kopanie pchanie zalewanie świecy paliwem nie pomaga, zero kaszlu, iskra na świecy jest. Zostawiam motocykl i rano po wejściu do garażu moto odpala od strzała bez przelewania gaźnika. Wczoraj podczas jazdy coś w silniku chrupnęło niestety zrobiło to tylko raz i silnik zgasł i już nie odpalił.
Wymieniłem kondensator, cewkę WN, platykę wraz z kowadełkiem, świecę. Mieszanka 1/20, gaźnik wyregulowany- 1,7 obrotu dyszy mieszanki , iglica drugi rowek od góry śruba skośna obrotów wkręcona do około połowy. Silnik na postoju chodził prawie godzinę , dodawany gaz po puszczeniu manetki sam wraca na wolne obroty i nie gaśnie Jeśli coś pominąłem to pytać.
Proszę o radę , pomoc, bądź kontakt do kogoś, kto będzie wiedział w co uderzyć. Zlot już w lipcu :cry:
:cry: :cry:
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Śro Cze 15, 2016 14:35   

wueskowe tematy ogarnia Wiktor od nas z forum (nie pamietam nicka - czarny passat B2, golf I g60) albo taki ziomek z tcz.. info poszlo na priv..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13