BMW E46 touring FreD |
Autor |
Wiadomość |
DamianTczew
Jestem Nowy
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 19:51 BMW E46 touring FreD
|
|
|
MODEL: BMW E46 2000r
SILNIK: 2.0D 136 KM
UKŁAD WYDECHOWY: SERIA
UKŁAD NAPĘDOWY:SKRZYNIA PIĘCIOBIEGOWA MANUALNA
ZAWIESZENIE:AMORTYZATORY SPORTOWE TA TECHNIX POZA TYM SERIA
UKŁAD HAMULCOWY:SERIA
ŚRODEK: JASNA SKÓRA
CAR AUDIO: RADIO PIONEER GŁOŚNIKI WYMIENIONE PRZEZ POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, NIE WIEM JAKIE
KOŁA: ALUFELGI 17'
W PLANACH: na pewno przeciągu kilku tygodni nowe sprężyny obniżające, tylne lampy dymione, grill na czarno , dystanse tył i przód, wywalić kata + wydech przelotowy , na przyszły rok nowe kółka od BBS plus troche mocy do góry lub swap . To chyba tyle
ZDJĘCIA
|
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 20:12
|
|
|
Całkiem spoko wygląda Twoje E46. Jakieś plany na podniesienie mocy, czy tylko zmiany wizualne ?
PS. Świeży nabytek, czy nie przerejestrowany jeszcze ? |
Ostatnio zmieniony przez Karol Wto Sie 16, 2016 20:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DamianTczew
Jestem Nowy
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 20:17
|
|
|
W tym roku tylko wizualnie , tak jak napisałem "W PLANACH" podniesienie trochę mocy lub swap w planach na przyszły rok
Autko w moich rękach od 5 miesięcy , nie po drodze mi do starostwa żeby przerejestrować |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:06
|
|
|
Szkoda, że nie poliftowa wersja, chipa byśmy na parkingu ogarnęli. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:32
|
|
|
DamianTczew napisał/a: | MODEL: BMW E46 |
można powiedzieć, że od tego modelu jakoś te beemki wyglądają bo wcześniejsze tak sobie
DamianTczew napisał/a: | SILNIK: 2.0D 136 KM |
grzeszak napisał/a: | chipa byśmy na parkingu ogarnęli. |
zobacz jaka pomoc na forum od ręki
DamianTczew napisał/a: | AMORTYZATORY SPORTOWE TA TECHNIX |
ta technix są sportowe ? Ja miałem gwint też niskobudżetowy i był dramatyczny
DamianTczew napisał/a: | plus troche mocy |
masz wyżej kolegę co drogę już przeszedł i pewnie trochę wie,
DamianTczew napisał/a: | lub swap |
tu bym popytał czy to dobry pomysł na podniesienie mocy skoro masz silnik z jakimś tam potencjałem,
DamianTczew napisał/a: | W PLANACH: na pewno przeciągu kilku tygodni nowe sprężyny obniżające, tylne lampy dymione, grill na czarno , dystanse tył i przód, wywalić kata + wydech przelotowy |
to może lepiej jednak czteropaka do grzeszaka i on Ci podpowie co wolno czego nie bo napisałeś rzeczy, które w sumie nic nie dają.
Ale oczywiście każdy lubi co innego |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
DamianTczew
Jestem Nowy
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:36
|
|
|
hehe no niestety, byłoby zbyt łatwo |
|
|
|
|
DamianTczew
Jestem Nowy
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:42
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | grzeszak napisał/a:
chipa byśmy na parkingu ogarnęli.
zobacz jaka pomoc na forum od ręki
DamianTczew napisał/a:
AMORTYZATORY SPORTOWE TA TECHNIX
ta technix są sportowe ? Ja miałem gwint też niskobudżetowy i był dramatyczny
DamianTczew napisał/a:
plus troche mocy
masz wyżej kolegę co drogę już przeszedł i pewnie trochę wie,
|
To właśnie dzięki grzeszak, tutaj trafiłem, trochę opowiedział mi o swojej Beemce co do amortyzatorów to z nazwy są "sportowe" ale jeździ mi się na nich nie najgorzej szczerze mówiąc
a co do rzeczy które nic nie dają , może i racja ale taką ją widzę w wyobraźni i taka mi się podoba wizualnie |
|
|
|
|
broj83
Kierowca kat. B
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 288 Skąd: GST
|
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 00:56
|
|
|
grzeszak napisał/a: | Szkoda, że nie poliftowa wersja, chipa byśmy na parkingu ogarnęli |
A czym różni się sterownik w poliftach od tych przed |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 12:03
|
|
|
DamianTczew napisał/a: | może i racja ale taką ją widzę w wyobraźni i taka mi się podoba wizualnie |
najważniejsze by się podobała Tobie tego nie kwestionuję.
DamianTczew napisał/a: | wywalić kata + wydech przelotowy |
tylko ta modyfikacja czasami potrafi km zabrać a nie dodać, nie wiem jak w BMW z tym silnikiem.
Kiedyś jak miałem Alfę 2,4 to wycięcie katalizatora zabrało trochę momentu nikt nie widział dlaczego.
W GTV 2,0 Turbo po wycięciu kata nic się nie zmieniło. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Halk
Kierowca Rajdowy Stig z Włoch
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 709 Skąd: okolice Czeczewa
|
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 15:08
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | W GTV 2,0 Turbo po wycięciu kata nic się nie zmieniło. |
Oprócz dźwięku rzecz jasna |
_________________ "Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła." |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 16:42
|
|
|
Halk napisał/a: | Krzysztof napisał/a: | W GTV 2,0 Turbo po wycięciu kata nic się nie zmieniło. |
Oprócz dźwięku rzecz jasna |
A Alfie turbo nawet dźwięk się prawie nie zmienił. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Halk
Kierowca Rajdowy Stig z Włoch
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 709 Skąd: okolice Czeczewa
|
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 18:31
|
|
|
Faktycznie. Mój błąd że nie zauważyłem że Twoja Alfa była w Turbo.
Kończąc OT:
Porządnie wyglądające E46, zadbane z dobrą felgą. Ciekawe plany, czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń |
_________________ "Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła." |
Ostatnio zmieniony przez Halk Śro Sie 17, 2016 18:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 00:08
|
|
|
broj83 napisał/a: | grzeszak napisał/a: | Szkoda, że nie poliftowa wersja, chipa byśmy na parkingu ogarnęli |
A czym różni się sterownik w poliftach od tych przed |
Tu nie chodzi o wgranie programu, tylko o sam wsad. Nie mam gotowca do wersji 136 koni. |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 00:26
|
|
|
broj83 napisał/a: | A czym różni się sterownik w poliftach od tych przed |
To dwa różne motory, z tego co pamiętam nawet pojemnośc miały inną, ale największa różnica to zasilanie, przedlift miał coś na podobe nieszczęsnej VP44, a później był już CommonRail, a więc zupełnie inna liga. |
|
|
|
|
broj83
Kierowca kat. B
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 288 Skąd: GST
|
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 02:11
|
|
|
I wszystko jasne a masz dostęp do ori wsadu z takiego sterownika ? |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata
|
Ostatnio zmieniony przez broj83 Czw Sie 18, 2016 02:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|