autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW E46 touring FreD
Autor Wiadomość
DamianTczew
Jestem Nowy

Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 19:51   BMW E46 touring FreD

MODEL: BMW E46 2000r

SILNIK: 2.0D 136 KM

UKŁAD WYDECHOWY: SERIA

UKŁAD NAPĘDOWY:SKRZYNIA PIĘCIOBIEGOWA MANUALNA

ZAWIESZENIE:AMORTYZATORY SPORTOWE TA TECHNIX POZA TYM SERIA

UKŁAD HAMULCOWY:SERIA

ŚRODEK: JASNA SKÓRA

CAR AUDIO: RADIO PIONEER GŁOŚNIKI WYMIENIONE PRZEZ POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, NIE WIEM JAKIE :)

KOŁA: ALUFELGI 17'

W PLANACH: na pewno przeciągu kilku tygodni nowe sprężyny obniżające, tylne lampy dymione, grill na czarno , dystanse tył i przód, wywalić kata + wydech przelotowy , na przyszły rok nowe kółka od BBS plus troche mocy do góry lub swap . To chyba tyle :)


ZDJĘCIA






 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 20:12   

Całkiem spoko wygląda Twoje E46. Jakieś plany na podniesienie mocy, czy tylko zmiany wizualne ?

PS. Świeży nabytek, czy nie przerejestrowany jeszcze ? :P
Ostatnio zmieniony przez Karol Wto Sie 16, 2016 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DamianTczew
Jestem Nowy

Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 20:17   

W tym roku tylko wizualnie , tak jak napisałem "W PLANACH" podniesienie trochę mocy lub swap w planach na przyszły rok :wink:

Autko w moich rękach od 5 miesięcy , nie po drodze mi do starostwa żeby przerejestrować :wink: :mrgreen:
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:06   

Szkoda, że nie poliftowa wersja, chipa byśmy na parkingu ogarnęli.
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:32   

DamianTczew napisał/a:
MODEL: BMW E46


można powiedzieć, że od tego modelu jakoś te beemki wyglądają bo wcześniejsze tak sobie :)

DamianTczew napisał/a:
SILNIK: 2.0D 136 KM

grzeszak napisał/a:
chipa byśmy na parkingu ogarnęli.

zobacz jaka pomoc na forum od ręki :)

DamianTczew napisał/a:
AMORTYZATORY SPORTOWE TA TECHNIX

ta technix są sportowe ? Ja miałem gwint też niskobudżetowy i był dramatyczny :)

DamianTczew napisał/a:
plus troche mocy

masz wyżej kolegę co drogę już przeszedł i pewnie trochę wie,

DamianTczew napisał/a:
lub swap

tu bym popytał czy to dobry pomysł na podniesienie mocy skoro masz silnik z jakimś tam potencjałem,

DamianTczew napisał/a:
W PLANACH: na pewno przeciągu kilku tygodni nowe sprężyny obniżające, tylne lampy dymione, grill na czarno , dystanse tył i przód, wywalić kata + wydech przelotowy


to może lepiej jednak czteropaka do grzeszaka i on Ci podpowie co wolno czego nie bo napisałeś rzeczy, które w sumie nic nie dają.
Ale oczywiście każdy lubi co innego :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
DamianTczew
Jestem Nowy

Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:36   

hehe no niestety, byłoby zbyt łatwo :)
 
 
DamianTczew
Jestem Nowy

Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Sie 16, 2016 23:42   

Krzysztof napisał/a:
grzeszak napisał/a:
chipa byśmy na parkingu ogarnęli.

zobacz jaka pomoc na forum od ręki

DamianTczew napisał/a:
AMORTYZATORY SPORTOWE TA TECHNIX

ta technix są sportowe ? Ja miałem gwint też niskobudżetowy i był dramatyczny

DamianTczew napisał/a:
plus troche mocy

masz wyżej kolegę co drogę już przeszedł i pewnie trochę wie,



To właśnie dzięki grzeszak, tutaj trafiłem, trochę opowiedział mi o swojej Beemce :) co do amortyzatorów to z nazwy są "sportowe" :grin: ale jeździ mi się na nich nie najgorzej szczerze mówiąc :)

a co do rzeczy które nic nie dają , może i racja ale taką ją widzę w wyobraźni i taka mi się podoba wizualnie :mrgreen:
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 00:56   

grzeszak napisał/a:
Szkoda, że nie poliftowa wersja, chipa byśmy na parkingu ogarnęli

A czym różni się sterownik w poliftach od tych przed :?:
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 12:03   

DamianTczew napisał/a:
może i racja ale taką ją widzę w wyobraźni i taka mi się podoba wizualnie


najważniejsze by się podobała Tobie :) tego nie kwestionuję.

DamianTczew napisał/a:
wywalić kata + wydech przelotowy

tylko ta modyfikacja czasami potrafi km zabrać a nie dodać, nie wiem jak w BMW z tym silnikiem.
Kiedyś jak miałem Alfę 2,4 to wycięcie katalizatora zabrało trochę momentu nikt nie widział dlaczego.
W GTV 2,0 Turbo po wycięciu kata nic się nie zmieniło.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 709
Skąd: okolice Czeczewa
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 15:08   

Krzysztof napisał/a:
W GTV 2,0 Turbo po wycięciu kata nic się nie zmieniło.



Oprócz dźwięku rzecz jasna :)
_________________
"Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła."
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 16:42   

Halk napisał/a:
Krzysztof napisał/a:
W GTV 2,0 Turbo po wycięciu kata nic się nie zmieniło.



Oprócz dźwięku rzecz jasna :)


A Alfie turbo nawet dźwięk się prawie nie zmienił.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 709
Skąd: okolice Czeczewa
Wysłany: Śro Sie 17, 2016 18:31   

Faktycznie. Mój błąd że nie zauważyłem że Twoja Alfa była w Turbo.

Kończąc OT:

Porządnie wyglądające E46, zadbane z dobrą felgą. Ciekawe plany, czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń :)
_________________
"Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła."
Ostatnio zmieniony przez Halk Śro Sie 17, 2016 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 00:08   

broj83 napisał/a:
grzeszak napisał/a:
Szkoda, że nie poliftowa wersja, chipa byśmy na parkingu ogarnęli

A czym różni się sterownik w poliftach od tych przed :?:


Tu nie chodzi o wgranie programu, tylko o sam wsad. Nie mam gotowca do wersji 136 koni.
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 00:26   

broj83 napisał/a:
A czym różni się sterownik w poliftach od tych przed :?:


To dwa różne motory, z tego co pamiętam nawet pojemnośc miały inną, ale największa różnica to zasilanie, przedlift miał coś na podobe nieszczęsnej VP44, a później był już CommonRail, a więc zupełnie inna liga.
 
 
 
broj83
Kierowca kat. B



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: GST
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 02:11   

I wszystko jasne ;) a masz dostęp do ori wsadu z takiego sterownika ?
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata :evil:
Ostatnio zmieniony przez broj83 Czw Sie 18, 2016 02:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15