Nasze samochody - Piechu91- VW Polo GT, 1991r
piechu91 - Sob Kwi 03, 2010 17:07 Temat postu: Piechu91- VW Polo GT, 1991r MARKA: Volkswagen
MODEL: Polo GT (86c2f), coupe, 3 drzwi, data produkcji 12.1991r.
SILNIK: 1.3 benzyna
MOC: 75 KM
WYPOSAŻENIE: obniżone i twarde zawieszenie, szyberdach, przyciemniane szyby, białe kierunkowskazy, autoalarm z centralnym
CAR-AUDIO: radio SONY, 2 głośniki z tyłu w półce o łącznej mocy 350 W, 2 głośniki wysokotonowe + 2 seryjne głośniki
PLANY: filtr stożkowy, sportowy uklad wydechowy, jakies fajne aluski
ZDJĘCIA: dodam jutro
Bartek - Sob Kwi 03, 2010 23:43
każdy robi filtr stożkowy
wiesz ile to da ?
D2 - Nie Kwi 04, 2010 02:07
-2 kunie
Krzysztof - Wto Kwi 06, 2010 00:39
Bartek napisał/a: | każdy robi filtr stożkowy
wiesz ile to da ? |
między minus 2 a 5 km a magnetyzery nic nie zmieniają
dobra rada nie rób takich modów bo nic nie zmienią a kasę wydasz
D2 - Wto Kwi 06, 2010 02:45
http://www.projectxs.pl//content/view/127/127/ tu znajomy robił test filtrów.. niby stożek z allegro daje te +2 kunie w teście, ale.. prawdopodobnie wpuszcza więcej syfu do silnika..
ale piechu nie zaznaczył, jaki filtr chce kupić, także mam nadzieję, że teścik pomoże w wyborze
granat1 - Wto Kwi 06, 2010 20:53
może jakiś swap??? zdaje sobie sprawę że to grubsze fundusze. pozdro
piechu91 - Czw Kwi 08, 2010 23:45
no to co radzicie aby podkręcić mojego grata??
Krzysztof - Pią Kwi 09, 2010 00:34
piechu91 napisał/a: | no to co radzicie aby podkręcić mojego grata?? |
wg mnie efekty małym wkładem będą mizerne w raczej ich nie będzie w ogóle, jak już koniecznie chcesz coś zmieniać to nie wiem możesz zawsze sobie coś z wydechem pokombinować nie będzie szybszy ale będzie głośniejszy
Ada$ - Pią Kwi 09, 2010 00:51
To VW do tego Polo, silniki są tanie. Kup jakiś lepszy silnik i zrób mu swap z 75 konnego silnika dużo nie wyciągniesz. Chyba że na mocy ci nie zalezy to idz w wizualke
Karol - Pią Kwi 09, 2010 03:03
Ja Ci powiem, to zależy, czy chcesz się wiązać z tym autem na dłużej. Bo jak nie to bez sensu ładować w to cokolwiek. A poza tym z 75KM małym kosztem nie zrobisz przykładowo 120KM.
"Nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko nieopłacalne".
A jak już byś chciał go swap'ować to poczytaj na jakiś forach VW.
A nóż, noga dałoby się może włożyć tam 1.9 TDi z golfa III 90 KM. A przy dieslu jest łatwo podnieść moc. ( ja tylko tak rzuciłem, VW to nie moja działka ).
Ada$ - Pią Kwi 09, 2010 12:33
POLAK POTRAFI! Taki swap pewnie i się da ale dużo roboty, trzeba zmienić całą wiązke kabli . Przekładasz silnik, zmienić mocowania silnika, łapy, poduchy, półosie, skrzynia. Od cholery roboty a w dodatku nie wiadomo czy to wszystko się zmieści pod maską polówki W dodatku to swoje waży, polo by upadło na twarz
bigor - Pią Kwi 09, 2010 14:41
XxX_DARO_XxX napisał/a: | POLAK POTRAFI! Taki swap pewnie i się da ale dużo roboty, trzeba zmienić całą wiązke kabli . Przekładasz silnik, zmienić mocowania silnika, łapy, poduchy, półosie, skrzynia. Od cholery roboty a w dodatku nie wiadomo czy to wszystko się zmieści pod maską polówki W dodatku to swoje waży, polo by upadło na twarz |
Dokładnie tak jak napisano powyżej , SWAP do tej polówki czegokolwiek będzie się wiązał ze sporymi kosztami. TDI powinno się zmieścić pod maskę , ludzie tam nawet VR6 upychają
Ada$ - Pią Kwi 09, 2010 17:14
Heh do golfa czy paska to jeszcze rozumiem ale do małego polo upchnąć wielkiego i ciężkiego TDI-ka
|
|
|