autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Piechu91- VW Polo GT, 1991r
Autor Wiadomość
piechu91
Jestem Nowy
piechu91

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Stg
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 17:07   Piechu91- VW Polo GT, 1991r

MARKA: Volkswagen

MODEL: Polo GT (86c2f), coupe, 3 drzwi, data produkcji 12.1991r.

SILNIK: 1.3 benzyna

MOC: 75 KM

WYPOSAŻENIE: obniżone i twarde zawieszenie, szyberdach, przyciemniane szyby, białe kierunkowskazy, autoalarm z centralnym

CAR-AUDIO: radio SONY, 2 głośniki z tyłu w półce o łącznej mocy 350 W, 2 głośniki wysokotonowe + 2 seryjne głośniki

PLANY: filtr stożkowy, sportowy uklad wydechowy, jakies fajne aluski

ZDJĘCIA: dodam jutro
Ostatnio zmieniony przez Bushido Śro Kwi 14, 2010 19:12, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Bartek
Mistrz Kierownicy
[(00==()()==00)]



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2987
Skąd: brac hajs na to
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 23:43   

każdy robi filtr stożkowy
wiesz ile to da ? :roll:
_________________
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 02:07   

-2 kunie :P
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 00:39   

Bartek napisał/a:
każdy robi filtr stożkowy
wiesz ile to da ? :roll:


między minus 2 a 5 km :) a magnetyzery nic nie zmieniają

dobra rada nie rób takich modów bo nic nie zmienią a kasę wydasz
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 02:45   

http://www.projectxs.pl//content/view/127/127/ tu znajomy robił test filtrów.. niby stożek z allegro daje te +2 kunie w teście, ale.. prawdopodobnie wpuszcza więcej syfu do silnika..
ale piechu nie zaznaczył, jaki filtr chce kupić, także mam nadzieję, że teścik pomoże w wyborze ;)
 
 
granat1
Kierowca kat. A
??



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 168
Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 20:53   

może jakiś swap??? :wink: zdaje sobie sprawę że to grubsze fundusze. pozdro
 
 
 
piechu91
Jestem Nowy
piechu91

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Stg
Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 23:45   

no to co radzicie aby podkręcić mojego grata??
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 00:34   

piechu91 napisał/a:
no to co radzicie aby podkręcić mojego grata??


wg mnie efekty małym wkładem będą mizerne w raczej ich nie będzie w ogóle, jak już koniecznie chcesz coś zmieniać to nie wiem możesz zawsze sobie coś z wydechem pokombinować nie będzie szybszy ale będzie głośniejszy :D
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Ada$
Kierowca kat. B


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 283
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 00:51   

To VW do tego Polo, silniki są tanie. Kup jakiś lepszy silnik i zrób mu swap z 75 konnego silnika dużo nie wyciągniesz. Chyba że na mocy ci nie zalezy to idz w wizualke :)
_________________

 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 03:03   

Ja Ci powiem, to zależy, czy chcesz się wiązać z tym autem na dłużej. Bo jak nie to bez sensu ładować w to cokolwiek. A poza tym z 75KM małym kosztem nie zrobisz przykładowo 120KM.

"Nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko nieopłacalne".

A jak już byś chciał go swap'ować to poczytaj na jakiś forach VW.
A nóż, noga dałoby się może włożyć tam 1.9 TDi z golfa III 90 KM. A przy dieslu jest łatwo podnieść moc. ( ja tylko tak rzuciłem, VW to nie moja działka ).
 
 
 
Ada$
Kierowca kat. B


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 283
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 12:33   

POLAK POTRAFI! Taki swap pewnie i się da ale dużo roboty, trzeba zmienić całą wiązke kabli . Przekładasz silnik, zmienić mocowania silnika, łapy, poduchy, półosie, skrzynia. Od cholery roboty a w dodatku nie wiadomo czy to wszystko się zmieści pod maską polówki :razz: W dodatku to swoje waży, polo by upadło na twarz :lol:
_________________

 
 
 
bigor
Kierowca kat. A


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Stg
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 14:41   

XxX_DARO_XxX napisał/a:
POLAK POTRAFI! Taki swap pewnie i się da ale dużo roboty, trzeba zmienić całą wiązke kabli . Przekładasz silnik, zmienić mocowania silnika, łapy, poduchy, półosie, skrzynia. Od cholery roboty a w dodatku nie wiadomo czy to wszystko się zmieści pod maską polówki :razz: W dodatku to swoje waży, polo by upadło na twarz :lol:

Dokładnie tak jak napisano powyżej , SWAP do tej polówki czegokolwiek będzie się wiązał ze sporymi kosztami. TDI powinno się zmieścić pod maskę , ludzie tam nawet VR6 upychają :smile:
 
 
Ada$
Kierowca kat. B


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 283
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 17:14   

Heh do golfa czy paska to jeszcze rozumiem ale do małego polo upchnąć wielkiego i ciężkiego TDI-ka :P
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12