Zamknięty przez: Bushido Pon Paź 04, 2010 18:41 |
Tuptuś-Kia Shuma, 1998r |
Autor |
Wiadomość |
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 15:14 Tuptuś-Kia Shuma, 1998r
|
|
|
MODEL: Shuma, 1998, liftback (wg mnie)
SILNIK: 1.5 16V - zapożyczony od Mazdy
UKLAD DOLOTOWY: stożek + dolot, instalacja podtlenku LPG
UKLAD WYDECHOWY: seria + końcowy firmy Ulter
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: seria (tylko central i klima)
UKLAD NAPĘDOWY: 5 biegów seria
ZAWIESZENIE: seria, letnie opony na alufelgach
UKLAD HAMULCOWY: seria + pomalowane zaciski i bębny na dziwny kolor
BODY-KIT: ślad na tylnej klapie po spoilerze
PLANY przyciemnić kierunkowskazy i tylne lampy, skminić spoiler
ŚRODEK: nakładki na pedały
PLANY: zmienić fotele
CAR-AUDIO: radio Sony
PLANY: wymienić głośniki z tyłu
MOC: ok. 90 KM
INNE: Kijanka ma w dowodzie masę własną tylko 795 kg !
A o to fotencje:
|
Ostatnio zmieniony przez Bushido Śro Kwi 14, 2010 19:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 15:44
|
|
|
widzę że nowy nabytek, waga to prawie mikroskopijna, ciekawe co by było jak bys z niej wywalił wszystko co zbędne a zostawił tylko fotel kierowcy, trochę modów i niejeden by się zdziwił |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 16:17
|
|
|
795 kg to nawet CRX ani Civic IV nie waży więc moje wypowiedzi na temat potencjału Hondy pod względem niskiej masy bo Twoja Kijanka bije nas na głowę
Mazda produkowała fajna jednostkę 2.0 V6, może by podpasiła do Twojego Kijka ?
Przedni zderzak normalnie skopiowany od Toyoty Celicy IV generacji
Poza tym bardzo ładne autko |
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:00
|
|
|
Bushido napisał: | Przedni zderzak normalnie skopiowany od Toyoty Celicy IV generacji |
hehe nie zwrocilem na to uwagi nawet. bardziej myslalem ze lampy od okularnika, tylko grill za mały |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:49
|
|
|
tuptus napisał: | Bushido napisał: | Przedni zderzak normalnie skopiowany od Toyoty Celicy IV generacji |
hehe nie zwrocilem na to uwagi nawet. bardziej myslalem ze lampy od okularnika, tylko grill za mały |
Podobieństwo jest duże |
|
|
|
|
Dawid
Maniak Resoraków
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 146 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Śro Lut 10, 2010 16:41
|
|
|
795 kg- może się pomylili, tyle mniej więcej waży Daewoo Matiz? |
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Śro Lut 10, 2010 17:58
|
|
|
Dawid napisał: | 795 kg- może się pomylili, tyle mniej więcej waży Daewoo Matiz? |
nie wiem, ale jak go wczoraj na myjni kawalek pchalem do przodu (jakies 30cm) to odczulem ze jest lzejszy niz Civic V gen. w hatchbacku (955 kg o ile dobrze pamietam) |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Śro Lut 10, 2010 20:38
|
|
|
Dawid napisał: | 795 kg- może się pomylili, tyle mniej więcej waży Daewoo Matiz? |
..oj chyba na pewno się pomylili... na moje skoro pierwowzorem tej Kijanki była Mazda 323 - to o dobre 200kg lżejsze być nie mogło.. (bo o zastosowanie stopów aluminium, magnezu, tytanu koreańczyków którzy zwojowali w tamtych latach rynek ceną - nie posądzam..)
no a wydziały komunikacji przy mniej popularnych autach różne dziwne rzeczy wypisuja.. |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Śro Lut 10, 2010 21:17
|
|
|
conpress napisał: |
..oj chyba na pewno się pomylili... |
Cóż za niepewna stanowczość
Mój tata miał kiedyś polówę 1991 rocznik i jej nie szło z miejsca ruszyć mimo że była lekka a hamulce były proste a teraz mamy Gulfa i można go pchnąć jedną ręką
To jest może maksymalna masa obciążenia auta przez pasażerów i załadunku? Ciężko określić o co chodziło podmiotowi lirycznemu.W necie piszą:
Masy i wymiary Kia Shuma
długość (mm) 4475
szerokość (mm) 1711
wysokość (mm) 1415
rozstaw osi (mm) 2560
min przestrzeń bagażowa (l.) 440
max przestrzeń bagażowa (l.) 780
masa całkowita (kg) 1600 |
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 00:10
|
|
|
1600 kg to maksymalna masa całkowita, a przed chwila znalazlem w necie ze ogolna masa wynosi jednak 1100. wiec blad w dowodzie. aczkolwiek nie czuje sie ze auto wazy tak duzo |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 00:24
|
|
|
Co do błędów w dowodzie to miałem już CRX II gen zarejestrowanego z datą produkcji 1996 (produkcja od 88 do 92r), w Preludzie błąd polegał na bodajże dacie rejestracji w kraju to zamiast 2007 do było 2070 ale poprawione na 2007 po jakimś czasie gdy poprzedniemu właścicielowi policja zwróciła uwagę o tym Nie ma co wierzyć dowodom rejestracyjnym bo praktycznie niczego nie można być pewnym z tych informacji,VIN można przebić,pojemność można zeswapować silnik,silnik może być umęczony gazem mimo że w dowodzie nigdy go nie było,rocznik dowolnie można modyfikować i praktycznie wszystko
By nie było kompletnego off topa to dodam że 1100 kg jest najbardziej rzeczywistą wartością dla tego auta |
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 01:57
|
|
|
Shuma dostala dzis letnie obuwie 15" w pozostalosci po Astrze, bo oryginalne alu kiowskie są brzydkie tak to wygląda:
|
_________________
USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333
Trzymaj się ramy i gaci mamy |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Śro Cze 16, 2010 14:56
|
|
|
Pomyśl o jakiejś glebie |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Śro Cze 16, 2010 15:10
|
|
|
Bardzo fajnie wygląda a szczególnie ciemne lampy z tyłu.Jankes dobrze mówi, gleba tu by się przydała albo 16" ale pewnie to ma być komfortowe auto a nie "sztywny git" |
_________________
|
|
|
|
|
tuptus
Kierowca Rajdowy Demotywator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1394 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Czw Cze 17, 2010 00:22
|
|
|
to zadam wam cios - zmienilem alu 15 na 14. tamte byly za szerokie jak dla mnie... w deszczu po polnej drodze nie dalo sie jechac. a że mój tata chcial sprzedac 14tki to sie z nim przehandlowalem i efekty widac w dziale Gielda na dniach zrobie fotki to wstawie |
_________________
USŁUGI TRANSPORTOWE - WIECZORAMI I W WEEKENDY
tel. 884-821-333
Trzymaj się ramy i gaci mamy |
|
|
|
|
|