Zamknięty przez: EDI Nie Cze 14, 2015 11:37 |
Marek-BMW E36, 1994r |
Autor |
Wiadomość |
Marek
Kierowca Rajdowy
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 812 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 19:22 Marek-BMW E36, 1994r
|
|
|
MARKA: BMW
MODEL: e36 316i sedan 1994r.
SILNIK: 1.6 M43
WYPOSAŻENIE:
2xAIRBAG,
ABS,
elektryczne szyby przód,
elektryczny szyberdach,
wspomaganie kierownicy (ale to jest chyba oczywiste)
CAR-AUDIO:
Radio SONY Xplod CDX-GT200
wzmacniacz a/d/s
tuba basowa
ZDJECIA: Będą w najbliższym czasie poniewasz nie posiadam żadnych
Status:
Plany na prszyszłość: Zmiana silnika na mocniejszy minimum 1.8IS ale bardzej 2.0
To by było na tyle jak narazie
W samochodzie doszła Instalacja LPG |
Ostatnio zmieniony przez Bushido Pon Wrz 06, 2010 00:04, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 19:31
|
|
|
z 1.6 na 1.8 to chyba duzo nie da
IS to tak |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Kierowca Rajdowy
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 812 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 19:40
|
|
|
to miałem na myśli juz poprawione |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 23:44
|
|
|
jakie masz obecnie hamulce w serii?? bo jeśli przód pełne tarcze i tył bębny... do tego motor 1.6 (na szczęście M43 a nie M40) to.. najsensowniej jest zmienić auto..
..no chyba że masz auto po pierwszym właścicielu, pełen pierwszy lakier.. i 60-80 tyś km oryginalnego i w pełni udokumentowanego przebiegu..
jaki dokładnie model radioodtwarzacza? wzmacniacza?... |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 23:45
|
|
|
to już lepiej 2.0.... |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 23:59
|
|
|
EDI napisał/a: | to już lepiej 2.0.... |
w E36 - 1.8 M43 jest najczęściej sensowniejszym wyborem niż 2.0 M50/52... (no może poza dźwiękiem silnika)..
dopiero od 2.5 litra sześciocylindrówki mają sens |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Marek
Kierowca Rajdowy
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 812 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 00:19
|
|
|
Uzupełniłem dane co do modelu radia i wzmaka (możnie nie jest żadnej dobrej firmy ale jak dla mnie wystarczy)
conpress napisał/a: | jakie masz obecnie hamulce w serii?? bo jeśli przód pełne tarcze i tył bębny... do tego motor 1.6 (na szczęście M43 a nie M40) to.. najsensowniej jest zmienić auto.. |
zgadza się możesz coś wiecej napisać na ten temat |
Ostatnio zmieniony przez Marek Wto Kwi 27, 2010 00:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 00:48
|
|
|
M43 silnik posiadający łancuch w napędzie rozrządu
Co do wymiany silnika to jeśli robisz wszystko sam i masz stalowe nerwy to Ok, w innym przypadku lepiej zmienic furacza (jak pisał kolega wyżej) |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Śro Kwi 28, 2010 00:26
|
|
|
Marek napisał/a: | ... conpress napisał/a: | jakie masz obecnie hamulce w serii?? bo jeśli przód pełne tarcze i tył bębny... do tego motor 1.6 (na szczęście M43 a nie M40) to.. najsensowniej jest zmienić auto.. |
zgadza się możesz coś wiecej napisać na ten temat |
..chodzi o fakt.. że skoro masz zwykłe tarcze z przodu i bębny z tyłu... to zeswapowane auto rozpędzisz.. ale bez modów układu hamulcowego (i nie tylko) ..nie zatrzymasz jak należy.. no chyba że w czyimś bagazniku.. - a tego nikomu nie życzę..
cały problem polega na tym, że każda przeróbka/swap E36 316 powoduje znacznie większe koszta aniżeli wymiana auta na mocniejsze... niezastąpiony pozostaje tylko wątek emocjonalny.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Marek
Kierowca Rajdowy
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 812 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Kwi 28, 2010 17:10
|
|
|
conpress dzięki za info mam teraz do myślenia (ale chyba z moich planów zmiany silnika zrezygnuje) |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Śro Kwi 28, 2010 22:10
|
|
|
Marek napisał/a: | conpress dzięki za info mam teraz do myślenia (ale chyba z moich planów zmiany silnika zrezygnuje) |
..nie odbieraj tego może dosłownie.. i nie rezygnuj z ambitnych planów - ale żeby zmienić obecne auto na mocniejsze to tylko dobra rada - głównie dla Ciebie i Twojego portfela..
dozbieraj trochę "drobnych" i szukaj E36 z motorem M50/M52...
znacznie łatwiej jest kupić 320 i zeswapować ją na 2.5, 2.8 a nawet 3.0 (M54), a jeszcze lepiej od razu dać trochę więcej i kupić 325 lub 328... potem bawić się w zawieszenie, hamulce, elektrykę.. i czerpać radość z jazdy
powodzenia!!
PS. koniecznie zapodaj jakieś fotki auta!! |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
Ostatnio zmieniony przez conpress Śro Kwi 28, 2010 22:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marek
Kierowca Rajdowy
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 812 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Kwi 28, 2010 22:15
|
|
|
Dzięki conpress a fotki wrzuce jak tylko zrobie |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 16:04
|
|
|
na bmw się nie znam, i nie wiem jak tam swapy wyglądają.
a radio xplod też mam tylko że gt700D
mam je 2 lata i nadal jestem zadowolony |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
Marek
Kierowca Rajdowy
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 812 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 21:31
|
|
|
Moje mam ponad trzy lata i nadal jestem zadowolony,ale nie wiem od czego i dlaczego napisy na przyciskach poznikaly |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 22:23
|
|
|
mi napisy zostały ale przycisk OFF przestał działać, ale jest duplikat na pilocie
moim zdaniem Sony to dobre radyjka w moim życiu to już 3 soniak do samochodu |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
|