Przesunięty przez: Krzysztof Pon Lis 16, 2015 23:55 |
Ford sierra - rozmowa na temat tej marki |
Autor |
Wiadomość |
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 13:27
|
|
|
Mogłeś nie wstawiać linków, tylko fotki tych artykułów lub jak chcesz dobry efekt to powycinać artykuły i zdjęcia by to lepiej wyglądało a nie tylko gołe linki |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 15:22
|
|
|
do czasu jak nie poznałem Ciebie i Huragana nie zwracałem uwagi na sierry w ogóle, chociaż jego czarny pikap przykuwał wzrok i zawsze się obejrzałem jak mnie mijał na drodze a raczej jak go wyprzedzałem |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 21:30
|
|
|
Osobiście jeździłem sierra mojego kuzyna ma w gazie i powiem szczerze że jest to wierne auto
Ma full wypas w nim i to wersja jakaś GI nie pamiętam dokładnie ma na masce znaczek jak mercedes nie pamiętam dokładnie o co tam chodziło ,ale wyszło tam parę stek sztuk.
No i polecam ten samochód jak najbardziej jest wierny i tani w utrzymaniu |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 21:56
|
|
|
Mi prócz BMW zawsze Sierry dobrze sie kojarzyły. Mają tylny naped, sa tanie w kupnie i utrzymaniu. Mysle ze na 18stke nie bedzie mnie stać na baware to kupie jakas scierke
Poza tym Sierra jest po prostu ładna |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Huragan
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1453 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 01:24
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | do czasu jak nie poznałem Ciebie i Huragana nie zwracałem uwagi na sierry w ogóle, chociaż jego czarny pikap przykuwał wzrok i zawsze się obejrzałem jak mnie mijał na drodze a raczej jak go wyprzedzałem |
pewnie jak stałem na poboczu bo innej opcji nie widze:) to auto potrafiło na szybkim moscie spore predkosci wyciskac-malo jest seryjnych ktore mogly by dac rade na predkość-wiadomo ze czas osiagniecia jest moze lepszy w pewnym zakresie ale u mnie predkosc 220 to pikus byl.NIestety zmienilem przelozenie bo lepiej mi sie smiga na wolniejszym troche |
_________________ ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 01:34
|
|
|
Huragan napisał/a: | Krzysztof napisał/a: | do czasu jak nie poznałem Ciebie i Huragana nie zwracałem uwagi na sierry w ogóle, chociaż jego czarny pikap przykuwał wzrok i zawsze się obejrzałem jak mnie mijał na drodze a raczej jak go wyprzedzałem |
pewnie jak stałem na poboczu bo innej opcji nie widze:) to auto potrafiło na szybkim moscie spore predkosci wyciskac-malo jest seryjnych ktore mogly by dac rade na predkość-wiadomo ze czas osiagniecia jest moze lepszy w pewnym zakresie ale u mnie predkosc 220 to pikus byl.NIestety zmienilem przelozenie bo lepiej mi sie smiga na wolniejszym troche |
a tam wyprzedzałem wiele aut wiesz służbowe auto z dieslem nie miało problemów jechać non stop z max prędkością |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Huragan
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1453 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 02:11
|
|
|
ee tam jak doprowadze do stanu jezdnego to mozemy pojechac na autostrade-wtedy poczujesz prawdziwy smak i zapach dobrze spalonej bezołowiówki |
_________________ ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
|
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 11:02
|
|
|
cóż za wyzwanie
A Huragan ilę ci jeszcze zajmie to mniej więcej ? |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 12:06
|
|
|
no i kolejny temat o sierrce huragana
jeśli chodzi o prędkości BOA to grubsza sparawa skoro zwykły DOHC 2.0
na gazie potrafi tą budę pchać z prędkościa ponad 200 km/h
a stała prędkość 160 nie robi żadnego wrażenia na silniku ani na uszach podróżujących autem
także odczucia od dupne są znośne a nawet komfortowe |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Nie Cze 27, 2010 11:39
|
|
|
Sierra, podobnie jak większość Fordów najzwyczajniej podobała mi się i wzbudzała sympatię..
w czasach wczesnej podstawówki, w okresie kiedy nastąpił pierwszy boom na sprowadzanie aut z kraju okupanta, Sierra na tle klasowych rywali jawiła się jako coś naprawdę wyjątkowego.. (Passat B2, Opel Ascona, Citroen BX, Renault 21, Nissan Bluebird, Toyota Carina)
ogromnym plusem było i jest, że posiadała RWD - podobnie jak o wiele droższe wówczas auta (3er, W210)
do dziś mam zachowany prospekt sierry z 91 roku, nad którym zachwycałem się i zawsze planowałem zakup jakiegoś z modeli, najlepiej w wersji Ghia..
na dzień dzisiejszy, zostałem jednak przy trójce, z uwagi na lepszą opinię o marce niż 10-15 lat temu.. oraz z uwagi na chyba nieco lepsze silniki, niż w stajni forda.. (IS vs N9 DOHC, R6 vs V6)..
Sierra ma sporo atutów, gdzie głównym jest chyba dzisiaj cena, po drugie cena, po trzecie cena.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Nie Cze 27, 2010 12:35
|
|
|
a raczej stosunek osiągów i komfortu jazdy do ceny
bo w tej samej cenie można kupic inną kupe
cena sierry to chwilowy stan
np moja kosztowała 7 lat temu 18 tys (wiem bo mam umowy)
ja kupiłem ją za 800 zł
zreszta pamiętacie co było z capri, taunusem czu granadą
też za grosze je ludzie oddawali a teraz kup zgnite capri za mniej niz 5tys
mozna powiedzieć że każda markę czeka taki los
ale jakoś nie widzę astry, fiesty czy lanosa w takiej historii
tak samo jak teraz jest już srtka zapomnianych modeli aut
kiedyś ktos mówił że samochód żeby był znany musi mieć w nazwie R
i żeby stal się kultowy muszą go przestać produkować przy max mk3
a nie rypać milion liftów i nowych wersji jak np golf czy fiesta albo fiat |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
Ostatnio zmieniony przez mateuh Nie Cze 27, 2010 12:38, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Nie Cze 27, 2010 13:32
|
|
|
mateuh napisał/a: | a raczej stosunek osiągów i komfortu jazdy do ceny
bo w tej samej cenie można kupic inną kupe(..) |
..na pewno, ale jeśli brać te 3 kryteria osiągi-komfort jazdy-cena, zapewniam Cię że jest masa innych fajnych samochodów mieszczących się w tych kryteriach... niestety większość raczej nie jest RWD
mateuh napisał/a: | np moja kosztowała 7 lat temu 18 tys (wiem bo mam umowy)
ja kupiłem ją za 800 zł (..) |
coś musisz sprawdzić jeszcze raz.. w 2003 sierry nie kosztowały więcej niż 10tys (poza Cosworthem ) powiem więcej.. 10 lat temu jak kupowałem Senatora za 10k. brałem pod uwagę sierrę (2.0, 2.9) i porównywalne rocznikowo (88-92) modele chodziły po 6-max 12tyś...
mateuh napisał/a: | zreszta pamiętacie co było z capri, taunusem czu granadą
też za grosze je ludzie oddawali a teraz kup zgnite capri za mniej niz 5tys |
zgadza się .. w 99/2000 jak sprzedawałem Capri dostałem za nie coś ok. 2,5k. zł (niestety, net nie by na tyle powszechny, nie było dostępu do np. capri.pl i z braku pomysłu, niestety je sprzedałem.. dziś trzeba dać za to jeżdżące auto od 5-10k. zł minimum..
kult sierry wynika chyba w dużej mierze z jej przeszłości - głównie sportowej...
u nas i tak nie jest na tyle popularny model w przeciwieństwie do UK.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
mateuh
Szybki i wściekły
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5091 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Nie Cze 27, 2010 23:49
|
|
|
miało być 8 tyś
bardzo przepraszam !!!
nie wiem czy z historii wynika
mi się podoba w sierrach że auto widziane na ulicy nie powoduje takiego .... jak to napisać ....
jak się widzi hondę czy np bmw, nawet starsze to ludzie spodziewają sie szybkiego startu większej mocy
a na sierrę nikt nie patrzy, niczego nie oczekuję a nieraz się zszokuje jak golf TDI choc na czarno dymiąc dalej jest za a nie przed
dziś sterowałem lanosem koleżanki, auto jak auto ale nie czuć w nim żadnych emocji
zero fanu zero starchu
nie czuć przyspieszenia, hamowania a o agresywnej jeździe nie ma mowy bo choć silnik może i by mógł to samochód zniechęca
w sierrce od samego poczatku jak tylko 1 raz za kółko wsiadłem czułem jak gładzi plecy po wciśnięciu gazu itd
nie mówię że jest to coś wyjątkowego wiem że wiele aut tak ma ale nie każdym można poszaleć między pachołkami, polatać bokami a potem jechac na zakupy czy do pracy
jednak jest to satry samochód a nie każdy ma takie serce do aut z dusza jak np ja
i w sierrach widzą tylko kandydatów na złom ... ale też coraz częściej spotykam sie z pochlebnymi opiniami zarówno młodych jak i starszych osób
a największym "komplementem" było dla mnie jak 12-13 letnie chłopaki robili sobie zdjęcia przy mojej sierrce
mam nadzieję że nie na portal poboczem.pl |
_________________ NIE MA TAKIEGO USERA !!!!! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Cze 28, 2010 00:11
|
|
|
a podaj może jakie sa osiągi sierry w serii przyśpieszenie oraz prędkość max z różnymi silnikami |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
|