Zawysokie napiecia |
Autor |
Wiadomość |
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Lut 19, 2012 23:53
|
|
|
Według Opla najczestszą przyczyną zbyt wysokiego napięcia na przepływce jest uszkodzenie okablowania tego elementu. |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Śro Lut 22, 2012 19:47
|
|
|
Samochodem to już się nie chce jeździć nawet. Dopóki silnik się dobrze nie nagrzeje to jest tragedia. Chyba zaryzykuje i kupię nowy przepływomierz i czujnik temp. pow zasysanego |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Śro Lut 22, 2012 22:12
|
|
|
może najpierw podmień sie z kimś na przepływke bo po co odrazu kupywać jak to nie bedzie to |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 09:11
|
|
|
Jak nie chce jeździć zanim się rozgrzeje wskazuje na czujnik temp wody, na dobrym interfejsie jest to do sprawdzenia. Jak bedziesz w STG daj znać, można obadać. |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 19:40
|
|
|
Jedyny czujnik temperatury który wskazał program to czujnik temp. powietrza zasysanego.
Było to sprawdzane programem do opla na kablach do opla |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 23:48
|
|
|
A co do wizyty w Stg to najwygodniej będzie się umówić |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 23:59
|
|
|
Owszem, ale nie mowie o czytaniu błędów tylko o sprawdzaniu czujników w czasie rzeczywistym. |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 00:02
|
|
|
błędy mam sprawdzone. Głównie by mnie interesowało sprawdzenie parametrów |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 00:13
|
|
|
Przecież wlaśnie o tym napisałem |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 00:15
|
|
|
Najlepsze jest to że może to być pierdół jak albo kosztowna rzecz |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 01:18
|
|
|
W okolicach nie mogę znaleźć nikogo z znajomych kto był miał silnik x20xev by zamienić na chwilę przepływkę |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 03:06
|
|
|
Zmiana czujnika temperatury powietrza zasysanego nic nie dała |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Wto Lut 28, 2012 01:13
|
|
|
Ponownie rozłączyłem przepływomierz. Na początku było ciężko ale z czasem silnik to przetrawił i zaczął współpracować bez przepływki. Zaniki mocy znikły. Parę razy tylko zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i raz zawiesił się na 2500 obrotów. Na 99,9% winowajca jest znany |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 14:06
|
|
|
Temat błędów i mulenia został rozwiązany. Dzięki koledze z forum wyszło na jaw że głównym winowajcom była umierająca sonda lambda. Wymieniłem sondę i przepływkę która nie była oryginalna. Części wprawdzie używane ale Siemensa. Po ich wymianie jest git |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Mar 11, 2012 12:10
|
|
|
Ciesze się bardzo, że autko chodzi lepiej, mam też nadzieje, że spalanie sie ustabilizuje! |
|
|
|
|
|