autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
E34 M50 kreci, nie odpala
Autor Wiadomość
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 21:06   

..na moje

czujnik położenia wału.. to m.in. z informacji z tego czujnika sterownik ustala momenty zapłonu, ustala czy załącza się pompa paliwa.. jeżeli czujnik krzaczy naprzemiennie - zabije w krótkim czasie pompę paliwa, bo jak wiemy pompa to nie przerywacz i musi dostawać stałe napięcie a nie w kratkę..

jeżeli kręcimy długo i w końcu auto zaskakuje, czuć niespalone paliwo, wszystkie wtryski chodzą jednocześnie - zdechł czujnik położenia wałka rozrządu..

diagnoza wirtualna jest jednak g.. warta, dopóki nie sprawdzi się tego w realu..

zrobiłbym też porządek z tą przepływką, bo teraz to auto chodzi w trybie awaryjnym i raz że nie osiąga deklarowanej fabrycznie mocy to dwa, więcej chleje i do tego mamy zerową reakcję na gaz..
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 21:29   

Kurcze nie znam się na samochodach innych niż sierry ale wydawało mi się że jak jest czujnik położenia wału to nie ma przepływki, ale jak mówię nie znam się a te moje wiadomości mam tylko z obserwacji rozwiązań sierrowych motorów ale zgadzam się z tym że bez diagnozy lajf można tygodniami o tym pisać
Może poproś jakiegoś klubowego fachowca od elektroniki samochodowej o pomoc .... ktoś u nas na pewno się na tym zna a może nawet z tego zyje
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 22:57   

MAteuh boa ma i czujnik i przepływkę ;) ) To żaden wyznacznik ,ale jak dobrze zauważyłeś ty sie nie znasz :)
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 23:30   

Widzisz człowiek całe życie się uczy :mrgreen:
_________________
NIE MA TAKIEGO USERA !!!!!
 
 
Chłodny Ar
Jestem Nowy

Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Starogard
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 10:18   

mateuh napisał/a:
Widzisz człowiek całe życie się uczy :mrgreen:

kwestia, czy się nauczy???!!! ;)
Koniec OT ! Bartek
Ostatnio zmieniony przez Bartek Czw Lut 28, 2013 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Śro Mar 06, 2013 11:46   

Hm, rozwiązanie problemu... po raz czwarty z kolega postanowilismy odpalic ją na hol, odpalila, z problemami ale odpalila, pojezdzilismy po miescie dosyc dlugo bez gaszenia jej no i do teraz dziala :) nie wiem co bylo, podejrzewam ze jak nalalem wiecej wachy to po prostu pompa zaczela to wciagac a jak bylo te 6-7l na dnie to tego nie lapala... jak znajde kase to wymienie filtr paliwa bo czeka mnie jeszcze prawdopodobnie zmiana przeplywki i kiedys tam zmiana pompy paliwa. Dzieki za pomoc :P
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Mar 08, 2013 17:36   

Napisze tutaj jeszcze rozwiązanie problemu z falującymi obrotami bo tez o nich wspomnialem... jakis wezyk od odmy byl odlaczony, podlaczylem wszystko jak trzeba, caly dolot owinalem tasma izolacyjna, w łączeniahc dodatkowo docisnalem na trytytki... odlaczylem aku, naladowalem, podlaczylem i wszystko dziala jak nalezy :)
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12