Zamknięty przez: Bartek Sob Sie 02, 2014 17:13 |
Dosyć szybki czarnuch - BMW E36 325 by Bartek |
Autor |
Wiadomość |
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 23:36
|
|
|
Tomix, masz rację, po za tym weź auto ciągnij z torunia na lawecie czy coś jak pierdutnie. bad idea bro...
|
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
Ostatnio zmieniony przez rusek13 Czw Kwi 24, 2014 23:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 23:39
|
|
|
rusek13 napisał/a: | po za tym weź auto ciągnij z torunia |
wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 01:18
|
|
|
Tomix napisał/a: | Kurczę to nie ładnie wydmuchuje wodę z układu ?
Ja bym nie ryzykował z Toruniem (po ostrym katowaniu może wydmuchać ją do takiego stopnia że nic z niej nie zostanie) .
Masz jeszcze kilka dni a uszczelka to 150 zł a silnik jest droższy :/ |
samą uszczelkę kupić to nie problem
OSKA napisał/a: | rusek13 napisał/a: | po za tym weź auto ciągnij z torunia |
wydaje mi się, że już coś ciągli z daleka |
w zeszłym roku z majówki wracałem na holu bo dyfer sie wysypał na torze.. poza tym wiem co robie, biore to na klate i wiem jakie będą konsekwencje jak jeb*nie. koniec . |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bartek Pią Kwi 25, 2014 01:22, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 11:51
|
|
|
No więc wzięlismy się za robienie uszczelki pod głowicą..
Caly osprzęt, dolot, kolektor, pokrywa zaworów, ściągnięte. Tyle pracy na dzień pierwszy. Teraz najgorsze, łańcuchy i vanos za którego nie wiemy jak się zabrać
Mile widziane jakieś podpowiedzi, uwagi .. jak zablokować, jak ściagnąć łańcuch itp (lincoln, conpress) |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bartek Sob Kwi 26, 2014 12:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 12:01
|
|
|
bartek wklej to zdjęcie z fb bo nie wszyscy mają |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 12:23
|
|
|
(kolektor ściągnięty)
TAMTEGO nie, bo nie można na forum ;P |
_________________
|
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 21:34
|
|
|
Słuszna decyzja. |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 22:56
|
|
|
Powiem CI, że raz braliśmy się za M50b25 (ale w e30) i utknęlismy w takiej samej pozycji, tyle, że kumplowi lekko leciał olej na krawędzi. Podumali, podumali i złożyli jak było, bo nie chcięliśmy zrobić bałaganu. Nie ma jakiegoś manuala na necie ze zdjęciami??? |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 02:27
|
|
|
kilka pytań
1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?
powodzenia, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 03:47
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | kilka pytań
1. głowica poszła do planowania
2. Do skręcenia będą nowe szpilki ?
3. Jakaś dodatkowa obróbka głowicy czy tylko to co absolutnie konieczne ?
powodzenia, |
1. jeszcze nie jest ściągnięta
2. raczej nie
3. raczej to co konieczne. |
_________________
|
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 23:58
|
|
|
Uszczelka zrobiona
Jak się okazało nie była w tragicznym stanie, a głowica nie była dokręcona przy 1 i 2 cylindrze.
Beemka przeżyła cały dzień katowania na majówce z BMW w Toruniu. Straty małe ale ciesze się, że jak na razie się spisuje dobrze.
przed zlotem powróciły przednie amorki z niskimi sprezynami. teraz przyda sie osłona pod mise |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bartek Nie Maj 04, 2014 23:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 02:04
|
|
|
a jakie straty? |
|
|
|
|
Jankes
Mistrz Kierownicy Papież
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 2622 Skąd: Rywałd
|
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 02:42
|
|
|
Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach |
_________________
Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa... |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 07:59
|
|
|
Jankes napisał/a: | Tylny MPakietowy zderzak jest w kawalkach |
to w sumie element nie majacy wplywu na predkosc i prowadzenie wiec i tak byl nie potrzebny
fajne fotki ppzdrawiam |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 22:48
|
|
|
jak już co niektórzy wiedzą głowica w moim niezniszczalnym M50 postanowiła sobie pęknąć.
Pierwotnie były domysły, że uszczelka źle złożona i trzeba jeszcze raz robić ale po ściagnięciu okazało się, że jest ładne pęknięcie obok 3 gara. Trochę bardzo się zdenerwowałem, bo nie tak dawno wydałem kupe siana na zrobienie uszczelki. Przyczyną było oczywiście przegrzanie silnika.
Tak więc 3 dni temu odbyłem wycieczke do Łodzi po bardzo podobny motor 2.5 192km z tym, że bez vanosa (który i tak ch daje). Komplet czyli osprzęt, przepływka, sprzęgło itp za dobrą kasę, to nie było co się zastanawiać.
resztki jeszcze w budzie :
nowe serducho już z załączoną skrzynią i wymienionymi świecami na nówki NGK, czeka na włożenie do budy sprzęgło okazało się być w dużo lepszym stanie niż w starym motorze.
Widać, ze nie tak dawno silnik był rozbierany - nowe uszczelki, nowe cewki.
Mam tylko nadzieje, że jak odpale to się nie załamie..
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bartek Sob Cze 07, 2014 22:52, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
|