Otwarty przez: conpress Pon Sty 26, 2015 10:49 |
Druga Dedra Jacy, czyli klekot za grosze. UWAGA GENDER! |
Autor |
Wiadomość |
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Wto Lut 25, 2014 22:05
|
|
|
mały uploadzik:
Z ostatnich prac zrobiłem czarne lampy przednie, wpadł kondensator do audio i skrzynka liczona pod głosnik
Podniosłem na maksa dawke na pompie paliwowej, teraz dedra zbiera sie jak wariat i alladyny za sobą zostawia niezłe liczyłem przyspieszenie do setki, jakieś 11.5-12 sek Jak na starego kapcia dobry myślę wynik zwazywszy że katalog podaje 13.7 |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Lut 25, 2014 23:30
|
|
|
wiesz tylko w dieslu nie można dać za dużo paliwa, jest całkiem odwrotnie niż w aucie benzynowym
W dieslu za dużo paliwa oznacza dziurę w tłoku |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
broj83
Kierowca kat. B
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 288 Skąd: GST
|
Wysłany: Śro Lut 26, 2014 00:22
|
|
|
Dokładnie tak jak Krzysztof napisal, więc radziłbym podkręcić turbo, ale musi być to przemyślane więc warto zakupić chociaż tani wskaźnik turbo i sprawdzić w dokumentacji ile to twoje turbo ciśnienia wytrzymuje |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata
|
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Śro Lut 26, 2014 00:36
|
|
|
Obecnie w piku pompuje 0.8 bara, ludzie podnoszą doładowanie do 1.1 i wtedy daje to na prawde dobre efekty.
Tą dawke musze zmniejszyć bo na paliwo nie wyrobie, pali teraz 8-9 litrów... Zrobiłem to tylko na próbe, wyczytałem na necie
Jak podnieść doładowanie? |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Śro Lut 26, 2014 00:42
|
|
|
większe turbo |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Śro Lut 26, 2014 01:07
|
|
|
nie bede w trupa pakował daj spokój
mbc zamontuje |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Śro Lut 26, 2014 01:13
|
|
|
..jakie tam obecnie turbo siedzi? jakies oznaczenie z dmuchawki zapodaj.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Śro Lut 26, 2014 01:46
|
|
|
z tego co znalazłem to siedzi tam IHI VL4 / VD130011 jakiś. |
_________________ Forza Italia! |
Ostatnio zmieniony przez Jaca! Śro Lut 26, 2014 01:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 02:57
|
|
|
A więc tak. Po testach w Osiu udało mi sie ustawić dobrze mbc ale.. Widzę niepokojące efekty w postaci lekkiej piany w zbiorniku wyrównawczym. Zastanawiające jest też zajebiste cisnienie w układzie oraz dziwne wycieki oleju z silnika, zaczęło mocno kapać gdzieś przy chłodnicy oleju, podstawa filtra zaolejona, miska też jakoś tak mocniej, coś mi tu śmierdzi...
Jutro ogarniam temat. Zacznę od płukania układu, zaleje wodą i bede obserwować... |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 07:56
|
|
|
nie chce straszyc ale uszczelka pod glowica jak uszkodzona moze dawac podobne objawy. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 18:49
|
|
|
Jaca! napisał/a: | A więc tak. Po testach w Osiu |
Pamiętam aż kontrolka z narysowana turbiną paliła się na czerwono przy wysokich obrotach silnika |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 20:21
|
|
|
Kontrolka od przeładowania turbiny błysnęla mi tylko może z 3 razy, przy szybkiej zmianie z 4 na 5 a zapala sie ona jak przeładuje pow. 1 bara.
---
dwie foteczki z dzisiejszego grzebania. Dwa dni temu zaczął mi sie sączyc olej w poblizu chłodnicy oleju, wracając wczoraj z roboty wyciekło mi pół litra oleju :O Dziś zlokalizowalem, okazało sie ze metalowe kolanko przy wężu olejowym sie przetarło. Zakleilem dwuskładnikowym klejem i git.
|
_________________ Forza Italia! |
Ostatnio zmieniony przez Jaca! Wto Maj 06, 2014 00:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 04:22
|
|
|
teraz tylko jeszcze dosc czy to uszczelka walnieta czy nie moze wystarczy przeplukac uklad i zalac nowy plyn. |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Śro Maj 14, 2014 22:32
|
|
|
Wczoraj kupiłem sobie wzmacniacz Crunch P4175 czyli cztery kanały po 175W w mostku 2x350
|
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
|