BMW 318is E36 Qp. |
Autor |
Wiadomość |
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pon Mar 09, 2015 13:57 BMW 318is E36 Qp.
|
|
|
MODEL: 318is , e36 1992r.
SILNIK: 1.8 140KM czy jakoś tak..
UKLAD DOLOTOWY: jest
UKLAD WYDECHOWY: od 2.0
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: sa jakieś zegary itp. ale wszystko wyleci prócz tego elektryczne szyby, szyberdach, domykanie szyb, wspomaganie, central i ciul wie co tam jeszcze
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło do wymiany, muszę tylko czas znaleźć
ZAWIESZENIE: przód nisko , tył wysoko ..
UKLAD HAMULCOWY: hamuje, nic szczegónego
BODY-KIT: Miała chińskie ringi , ma już ori soczewki, pomarańczowe kierunku, tylne lampy sa jeszcze do wymiany.
ŚRODEK: jasna skóra
CAR-AUDIO: jakieś gówniane radio..
Plany są takie by doprowadzić ją do oryginału, zrobić podsufitkę na szyberdachu, obniżyć , zwalić te progi które są , bo poprzedni właściciel uwielbiał tjuning i naebał pełno nitów w zderzaku i progach, także progi do wymiany, zderzak przedni też. trzeba zrobić wgniotkę na lewym błotniku i ogólnie takie pierdoły , na pewno będzie malowana , chciałem całą, ale wszyscy mi odradzają , w sumie nie wiem czemu. Dyfer trzeba ściągnąć, uszczelnić i może zaspawać, a potem się zobaczy czy zostanie a corsa pójdzie na sprzedaż czy bmw pójdzie na sprzedaż a corsa zostanie. Jeśli tak, to będę szukał ciemnego wnętrza, bo Szefowej się nie podoba jasne wnętrze, aczkolwiek mnie tez nie przekonuje
i Cała rodzinka w komplecie
|
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pon Mar 09, 2015 13:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pon Mar 09, 2015 17:58
|
|
|
Siłowniki maski tez to przerabiałem
Jakoś na fotach to wszystko z przodu słabo spasowane
Mega plus za osunięcie gejowskich lamp z kierunkiem |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pon Mar 09, 2015 19:05
|
|
|
do przodu na razie chłopaki się nie przykładali, bo i tak trzeba zwalić i poskładać na nowo .. tam jest w chu rzeźba z elektryką .. |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pon Mar 09, 2015 22:19
|
|
|
oska i bmw do puki nie zobacze nie uwierze |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pon Mar 09, 2015 22:34
|
|
|
Spoko, sam w to nie wierze , do dzisiaj było nawet całkiem wygodne .. ale nie jedzie ;p teraz chłopaki siedzą i kręcą .. się jutro zdziwię jak wrócę do domu z pracy jaka ona niska i twarda .. |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pon Mar 09, 2015 22:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tobi_e30
Maniak Resoraków tobi_e30
Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 85 Skąd: Bory Tucholskie
|
Wysłany: Pon Mar 09, 2015 23:23
|
|
|
Autko całkiem całkiem, powodzenia w modach |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Mar 09, 2015 23:44
|
|
|
OSKA napisał/a: | Plany są takie by doprowadzić ją do oryginału, zrobić podsufitkę na szyberdachu, obniżyć , zwalić te progi które są , bo poprzedni właściciel uwielbiał tjuning i naebał pełno nitów w zderzaku i progach, także progi do wymiany, zderzak przedni też. trzeba zrobić wgniotkę na lewym błotniku i ogólnie takie pierdoły , na pewno będzie malowana , chciałem całą, ale wszyscy mi odradzają , w sumie nie wiem czemu. Dyfer trzeba ściągnąć, uszczelnić i może zaspawać, a potem się zobaczy czy zostanie |
jak już to wszystko zrobisz to będziesz się zastanawiał czy zostanie przecież to trochę bez sensu wpakujesz kasę a potem przy sprzedaży tego nie odzyskasz,
po drugie, mój kompakt damski to pewnie dlatego jest chyba w ciut lepszym stanie bo u mnie maska trzyma sie sama nie potrzebuję trzonka od miotły,
pietro napisał/a: | przemawia do mnie bardziej niz compakt |
ja jednak wolę mojego compakta przynajmniej jest podobno damski chociaż laski się za mną nie oglądają, bardziej widziałem to jak jeździłem Fiatem BMW chyba nie ma tego czegoś w sobie. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Wto Mar 10, 2015 00:15
|
|
|
Cytat: | BMW chyba nie ma tego czegoś w sobie. |
Ja zauważyłem zupełnie co innego niż piszesz piździk ciągle gada jak jedzie "zobacz jak się paczo" :p
Cytat: | bo u mnie maska trzyma sie sama nie potrzebuję trzonka od miotły |
Sam jesteś trzonek od miotły :p to jest rura stalowa zapindolona od Jankesa z garażu a pomalowana u mnie w piwnicy na czerwony kolor z palety ferrari :p a tak na poważnie siłowniki się wymieni, młody gniewny fan tjuingu (czyt. Poprzedni właściciel) nie miał kasy na takie pierdoly :p
Piździk przejechał się autem a tak tylko piździkiem jeździł to sie podnieca ;D
Życzę wytrwałości może to auto doprowadzisz do satysfakcjonującego cię stanu
Fajnie ze drzwi bez ramek |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
Ostatnio zmieniony przez EDI Wto Mar 10, 2015 03:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Wto Mar 10, 2015 09:20
|
|
|
osaka w is mozna bez wiekszej ingerencji przestawić walek rozrzadu co daje wymierne korzyść dla wkrecania sie na obroty . naprawde przyjemny mod i jestem naprawde w szoku różnicy . robiliśmy calkiem niedawno w coupe paweltczew . |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Wto Mar 10, 2015 14:26
|
|
|
A jakie są minusy takiej operacji ? :] |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Wto Mar 10, 2015 16:03
|
|
|
OSKA napisał/a: | (..) a tak na poważnie siłowniki się wymieni, (..) |
mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę..
OSKA napisał/a: | A jakie są minusy takiej operacji ? :] |
albo fajnie się wkręca od 3500 do końca a do 3500 jest lekko mulasty - ale nie że beznadziejnie.. natomiast odwrotnie - miałem tak w dawnej E30 początkowo ustawione, że ładnie szedł już od 1800 do 3500-4000 potem normalnie bez szału.. - idealnie do miasta na codzień |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
Ostatnio zmieniony przez conpress Wto Mar 10, 2015 16:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Wto Mar 10, 2015 17:04
|
|
|
conpress napisał/a: | mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę.. |
to trzymaj je dla mnie, ale ja dopiero w sobotę będę miał czas podjechać. |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Mar 10, 2015 18:58
|
|
|
OSKA napisał/a: | Sam jesteś trzonek od miotły |
jeżeli tak to dość duży
OSKA napisał/a: | to jest rura stalowa zapindolona od Jankesa z garażu a pomalowana u mnie w piwnicy na czerwony kolor z palety ferrari |
faktycznie jak sie przyjrzę to widać coś z ferrari
conpress napisał/a: | mam akurat na sklepie takie do maski coupe.. detal po 35 zeta, oddam komuś z forum po 27 zeta za sztukę.. |
zawsze mnie to zastanawiało, koszta naprawy niektórych rzeczy są śmieszne a jednak poprzedni właściciel tego nie zrobił
Więc Oska działaj ja przy mojej też działam. Znaczy ASO działa |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Wto Mar 10, 2015 20:58
|
|
|
oska z tym walkiem jest tak jak pisze lukasz . albo jedzie jak diesel od dołu albo kreci fajnie na wysokich . te ustawienie zależy od stylu jazdy . mi odpowiada opcja ze na wysokich ciagnie . bo każda redukcja biegu daje fajnego kopa który nie jest dostepny przy fabrycznie ustawionym rozrzadzie |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
|